logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejni prelegenci Kongresu Dyrektorów Marketingu

  PR 16.04.2012, przeczytano 861 razy

Mediarun ujawnił nowych gości specjalnych, którzy wystąpią podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu. Będą to dwie osoby z domu mediowego MediaCom: Matthew Mee i Ivan Fernandes, a także Jonathan Winch z duńskiej agencji reklamowej Eye for Image oraz Martin Meyer-Gossner z firmy konsultingowej The Strategy Web.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-prelegenci-kongresu-dyrektorow-marketingu,15232,artykul.html

W dniach 25-26 kwietnia 2012 roku w Sopocie na Kongresie Dyrektorów Marketingu - części Business Sopot Festival - będzie można poznać najnowsze trendy w marketingu oraz wymienić się doświadczeniami z czołowymi ekspertami z Polski i świata. Mediarun ujawnił nowe twarze, które wezmą udział w tym wydarzeniu.

Matthew Mee - od 16 lat związany z domem mediowym MediaCom. Studiował filologię angielską i dramat w Goldsmith College w Londynie. Przed znalezieniem swojego prawdziwego powołania w MediaCom w 1995 roku, pracował w fotografii, telekomunikacji, a nawet przy produkcji spektaklu Makbeta. Był partnerem zarządzającym dla Strategic Solutions w Wielkiej Brytanii, gdzie specjalizował się w zintegrowanym planowaniu komunikacji dla klientów z wielu branż, między innymi Universal Films i Mars. Jako Director of Freshness w MediaCom jest odpowiedzialny za utrzymanie kreatywnej kultury agencji poprzez szkolenia i różnorodne działania prowokujące innowacyjność. W 2009 roku został objął stanowisko Head of Strategy and Freshness na rynki EMEA, umacniając na każdym z nich planowanie komunikacji.
Jego wykładu „Brand & Communication Strategy” będzie można posłuchać w środę 25 kwietnia,
o godzinie 16:00.

Ivan Fernandes jest Globalnym Dyrektorem Strategii w Social Media, odpowiedzialnym za obszar sieci społecznościowych i rekomendowanie najlepszych rozwiązań komunikacyjnych w tym obszarze dla globalnych klientów MediaCom. Zgodnie z filozofią agencji „People First, Better Results”, Ivan śledzi zachowania konsumentów w mediach społecznościowych oraz ich wpływ na marki. Pracował przy tworzeniu narzędzi badawczych, które pozwalają na obserwowanie i zbieranie danych w czasie rzeczywistym. Byłe one wykorzystywane dla takich klientów jak: VW, E.ON UK, Brita, Audi, EA, Shell czy Deutche Bank. Jest współautorem nagradzanej kampanii dla T-Mobile “Life’s for sharing”.
Jego wykład „Social Local Mobile”, odbędzie się w środę 25 kwietnia, o godzinie 12:40.

Jonathan Winch jest partnerem i współzałożycielem duńskiej agencji reklamowej Eye for Image. Jest autorem wielu publikacji oraz bloga dotyczącego strategii B2B. Od ponad 25 lat rozwija komunikację marketingową B2B, działając dla Johnson & Johnson, Nokia Siemens Networks, Cisco, LEGO i wielu innych międzynarodowych marek. Obecnie zajmuje się Three Voices – projektem jednoczącym wiele międzynarodowych firm skupionych na B2B m.in. DuPont.
Jego wykład “The Death of Propaganda: B2B Buyer Behavior Has Changed – Now it’s Your Turn” odbędzie się w środę 25 kwietnia o godzinie 12:10.

Martin Meyer-Gossner jest przedsiębiorcą oraz strategiem medialnym i web-biznesowym. Założył firmę konsultingową The Strategy Web, jest też współzałożycielem silicon.de - jednej z wiodących firm B2B z branży IT w Niemczech. Twórca strategicznego podejścia do nowoczesnego targetowania mediów społecznościowych. Prowadzi bloga biznesowego DigitalStrategie.com. Jest trenerem, blogerem biznesowym, mówcą i moderatorem (tj. DMEXCO). Specjalizuje się w tworzeniu strategii internetowych, mediów społecznościowych, a także biznesu społecznościowego. Jest ekspertem strategii reklamy oraz w zarządzaniu marką w mediach interaktywnych.
Jego wykład “Social Business in a B2B world – a perfect guideline to create a Community Centric Business Strategy!” odbędzie się w czwartek 26 kwietnia, o godzinie 14:30.

Pełny program Kongresu jest dostępny na stronie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. Podczas wydarzenia zostaną wyłonieni laureaci konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2011”. Zgłaszanie kandydatów do konkursu zakończyło się 6 kwietnia.

Źródło: Mediarun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764