logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejni specjaliści w zespole Kamikaze

  PR 07.02.2017, przeczytano 627 razy

Do Kamikaze dołączyło troje specjalistów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wzmocnią agencję w kluczowych obszarach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-specjalisci-w-zespole-kamikaze,31334,artykul.html

Julia Milewska, posiadająca 8-letnie doświadczenie w digitalu, wcześniej związana była m.in. z Deloitte Digital CE, gdzie obsługiwała marki takie jak Lipton Ice Tea i Cheetos. Na swoim koncie ma także certyfikaty Professional Scrum Master I oraz Prince2 Foundation. W Kamikaze jako Account Manager odpowiada za projekty dla Orange Polska.

Zespół client service zasilił również Tomasz Romanowicz, który umiejętności z dziedziny SEO/SEM zdobywał przede wszystkim w Bluerank. Od 2009 roku z entuzjazmem podchodzi do wykorzystania narzędzi Google w marketingu, co przełożyło się na jego ówczesną współpracę ze StenaLine czy nazwa.pl. Obecnie wspiera bieżące projekty, m. in. dla marki Humana.

Do Kamikaze dołączył też Piotr Nadarkiewicz – absolwent filozofii komunikacji, od wielu lat zajmujący się analityką biznesową. Piotr pracował nad poprawą efektywności technik i procedur sprzedaży dla grupy Okazje.info oraz w Fabrity K2. W Kamikaze poprowadzi projekt badawczo-rozwojowy SOMA. W ramach System Omnichannel Marketing Automation agencja będzie badać zachowania konsumentów online i offline, aby znaleźć sposób na zapewnienie klientom wzrostu sprzedaży, co następnie zostanie zautomatyzowane w formie funkcjonalnego systemu.

Kamikaze już od 10 lat udowadnia, że za sukcesem firmy stoją zdolni ludzie z pasją i zapałem do pracy. Agencja nie zapomina o tym, rozbudowując swój zespół.

– Digital cały czas przyspiesza, zmienia się i stawia kolejne wyzwania. Nie stoimy w miejscu – rozwijamy ofertę i szukamy nowych, ciekawych obszarów kompetencji. Zapraszamy na pokład świetnych ludzi, którzy są otwarci na zmiany. Ten rok przyniesie kolejne rekrutacje – mówi Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający w Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764