logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl

  PR 26.02.2021, przeczytano 906 razy
ilustracja

12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-top-dostawcy-wystawcami-wrzesniowego-festiwalmarketingu.pl,390407,artykul.html

Wystawcy zgodnie potwierdzają, że to najwyższy czas na powrót spotkań branżowych.

– Firma EXPEN brała udział w każdej edycji FestiwalMarketingu.pl. Nie wyobrażam sobie, aby mogło nas zabraknąć tym razem. Szczególnie w tym roku, kiedy dość znacznie są ograniczone bezpośrednie relacje. Już nie możemy się doczekać spotkania z naszymi Klientami i przedstawienia im nowości oraz nowych marek, jakie wprowadzamy do naszej oferty upominków biznesowych premium. Razem z Organizatorami czekamy na połowę września – mówi Adam Chmielewski, Dyrektor Zarządzajacy firmy EXPEN.

W podobnym tonie wypowiada się Mateusz Piwnicki z Yax interactive.

– Z niecierpliwością czekamy na kolejne owocne spotkania z klientami. Pomimo, że zdecydowana większość targów zaplanowanych na 2021 rok została odwołana, mamy nadzieję, że FestiwalMarketingu.pl, jak co roku, pozwoli nam spotkać się z przyjaciółmi z branży i podobnie jak w 2020, będziemy mogli znowu odetchnąć i na chwilę wrócić do normalności – mówi Mateusz Piwnicki.

Niektórzy z wystawców już dokładnie zaplanowali swoją targową ofertę.

– Rok 2021 jest dla nas wyjątkowy, bo mamy podwójny jubileusz. Obchodzimy 10-lecie działalności w Polsce i aż 40-lecie obecności całej grupy L-Shop-Team GmbH na rynku tekstyliów promocyjnych. Przygotowaliśmy dla klientów 330 nowości, 6 nowych marek oraz oczywiście ofertę urodzinową. Chcemy dzielić się tym wszystkim, nie tylko online. Czekamy na Festiwal. Czekamy na Państwa – zaprasza już na swoje stoisko D1, Mirosław Lukoschek, Prezes Zarządu L-Shop-Team POLSKA

Wrzesień jest miesiącem początku nowego sezonu. Festiwal Marketingu idealnie wpisuje się w tę koncepcję.

– Klienci mogą znaleźć nowych dostawców, spotkać stałych i sprawdzonych oraz zapoznać się z możliwościami i nowościami dostępnymi na rynku. Tak też będzie zbudowana oferta targowa BeJoy – mówi Paweł Szablewski z BeJoy. – Zaprezentujemy szeroką ofertę opakowań i możliwości ich wykorzystania. Spotkania z Klientami są i zawsze będą dla nas bardzo ważne. W specyfice naszej firmy często prowadzimy pełne doradztwo z zakresu pakowania czy prezentacji produktu. Z tego względu, wrześniowy FestiwalMarketingu.pl jest idealny dla przedstawienia oferty w rozpoczynającym się w tym czasie sezonie. W obecnym czasie jest bardzo ważne, by móc spotkać się po raz kolejny – dodaje.

Wystawcy wskazują także na to, że przy przestrzeganym reżimie sanitarnym (jak to miało miejsce podczas edycji 2020) można przeprowadzić bezpieczne spotkania face to face.

– Nic nie zastąpi uściśnięcia dłoni po rozmowie z obecnym lub przyszłym partnerem biznesowym. COVID -19 mocno ograniczył spotkania, dlatego obecność Ivory Ceramics na targach FestiwalMarketingu.pl w najlepszym okresie roku (wrzesień), jest zachętą do nawiązania i podtrzymania relacji biznesowych. Mieliśmy przyjemność brać udział w poprzedniej edycji i na szczególną uwagę zasługuje dbałość organizatorów o środki ostrożności, aby spotkania przebiegały w komfortowej, bezpiecznej atmosferze – dodaje Przemek Gruszczyński, Account manager & marketing w Ivory Ceramics.

– Bardzo dobrze się dzieje, że organizator Festiwalu potwierdza wrześniowy termin targów. To pozytywny sygnał i oczekiwane przez branżę wydarzenie. Dla nas relacje z Klientami są najważniejsze, dlatego udział w FestiwalMarketingu.pl potwierdziliśmy już w zeszłym roku. Ubiegłoroczne spotkanie, z obowiązkowym reżimem sanitarnym, było doskonałym restartem dla branży i biorąc pod uwagę ograniczenia i warunki w jakich wszyscy musimy funkcjonować, spotkania były potrzebne, a dwa dni targów udane. Jestem pewien, że wrześniowy Festiwal będzie bezpiecznym miejscem spotkań, prezentacji ofert i nowości, a branża dostanie mocnego i pozytywnego „zastrzyku adrenaliny”– mówi Wojtek Wąsowski z firmy 12M.

Na targi czekają również z niecierpliwością czołowe agencje reklamowe.

– Po tak długim okresie rozłąki i tysiącu spotkań online, nareszcie zobaczymy się na żywo i będziemy mogli podzielić się z producentami i dostawcami naszymi spostrzeżeniami na temat tego jak zmienił się rynek i zachowania Klientów. Jakie nowe usługi wprowadzono do ofert, jak wyglądają nowości. Nie możemy się doczekać wrześniowego Festiwalu Marketingu, gdzie obok firm z branży reklamowej i eventowej wśród producentów i dostawców upominków reklamowych pojawią się także drukarnie oraz producenci opakowań. To będzie olbrzymia dawka energii, pomysłów, przed najważniejszym kwartałem w naszej branży. Będzie to kumulacja obserwacji, doświadczeń, dobrej energii i nowości, do zobaczenia już wkrótce! – mówi Edyta Lisowska – Dyrektor Agencji EBLIS B&L.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764