logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejni wystawcy promo show

   15.07.2014, przeczytano 1671 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowe promo show (będące integralną częścią Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań) to cykl spotkań branżowych w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach, podczas którego dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w kameralnej atmosferze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-wystawcy-promo-show,22187,artykul.html

Do grona wystawców dołączają na bieżąco nowe firmy, wśród kolejnych pojawiły się takie marki jak Mid Ocean Brands Polska, Jett Studio i Artpro Polska.

- Forma promo show to ciekawe uzupełnienie oferty targowej, jaką kierujemy dla naszych Klientów. Ci, którzy chcą spotkać się ze swoimi klientami poza stolicą i w kameralnej atmosferze przestawić swoją ofertę, odnajdą w promo show rozwiązanie dla siebie. Widzimy duże zainteresowanie premierową edycją eventu - na bieżąco powiększa się lista wystawców - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Harmonogram promo show:
16 września 2014 – Gdańsk
17 września 2014 – Poznań
18 września 2014 - Katowice

Spotkania odbywać się będą w salach konferencyjnych sieci hoteli Novotel w każdym z miast.

Zgłoszenia oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu: 32 206 76 77 lub pod adresem: festiwal(at)oohmagazine.pl

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

festiwalmarketingu.pl/promo-show.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764