logo
WIADOMOŚCI

Kolejni wystawcy promo show

   15.07.2014, przeczytano 1290 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowe promo show (będące integralną częścią Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań) to cykl spotkań branżowych w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach, podczas którego dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w kameralnej atmosferze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-wystawcy-promo-show,22187,artykul.html

Do grona wystawców dołączają na bieżąco nowe firmy, wśród kolejnych pojawiły się takie marki jak Mid Ocean Brands Polska, Jett Studio i Artpro Polska.

- Forma promo show to ciekawe uzupełnienie oferty targowej, jaką kierujemy dla naszych Klientów. Ci, którzy chcą spotkać się ze swoimi klientami poza stolicą i w kameralnej atmosferze przestawić swoją ofertę, odnajdą w promo show rozwiązanie dla siebie. Widzimy duże zainteresowanie premierową edycją eventu - na bieżąco powiększa się lista wystawców - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Harmonogram promo show:
16 września 2014 – Gdańsk
17 września 2014 – Poznań
18 września 2014 - Katowice

Spotkania odbywać się będą w salach konferencyjnych sieci hoteli Novotel w każdym z miast.

Zgłoszenia oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu: 32 206 76 77 lub pod adresem: festiwal(at)oohmagazine.pl

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

festiwalmarketingu.pl/promo-show.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone