logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny Czekoladowy Weekend w fabryce E. Wedel za nami

  PR 10.12.2018, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka
Gabinet historyczny Jana Wedla fot. Tomasz Mateusiak

Ponad dwa tysiące – tylu gości 8 i 9 grudnia odwiedziło fabrykę E. Wedel w Warszawie w ramach najbardziej czekoladowego weekendu w roku. Zwiedzający podczas spaceru specjalnym szlakiem wycieczkowym podpatrywali, jak powstają czekolady w tabliczkach, w gabinecie Jana Wedla poznali historię czekoladowego przedsiębiorstwa, a w galerii czekoladowych rzeźb spotkali się z Mistrzynią Czekolady E. Wedel – Joanną Klimas-Profus. Nie zabrakło także konkursu i wedlowskich słodkości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-czekoladowy-weekend-w-fabryce-e.-wedel-za-nami,380474,artykul.html

Jak powstaje czekolada?

Wizyta rozpoczynała się od poczęstunku i wprowadzenia w świat wedlowskich czekolad. Uczestnicy przenosili się do Ghany, z której pochodzi kakao zawarte w czekoladach gorzkich E. Wedel, wyróżniających się mocno czekoladowym smakiem. To właśnie kakao było tematem przewodnim tegorocznej edycji Czekoladowego Weekendu – z tej okazji Fabryka została udekorowana w zdjęcia, infografiki i naklejki przedstawiające owoc, bez którego czekolady by nie było. Następnie, goście ze specjalnego szlaku wycieczkowego podpatrywali, jak działa linia produkcyjna na której produkowane są wedlowskie tabliczki, a także przyglądali się, jak powstają czekoladowe rękodzieła w Pracowni Rarytasów.

ilustracjastrzałka

Czekoladowa historia

Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie gabinetu historycznego Jana Wedla, który zbudował Fabrykę przy ul. Zamoyskiego i przeszedł do historii firmy jako zaangażowany społecznie innowator. W tym wyjątkowym miejscu odbywała się krótka lekcja czekoladowej historii, która rozpoczęła się w 1851 roku, gdy Karol Wedel otworzył przy ulicy Miodowej 12 pierwszy sklep, a obok niego parową fabrykę czekolady. Po wyjściu z gabinetu historycznego, goście przechodzili do galerii czekoladowych rzeźb, gdzie dekorując czekoladowe bombki czekała na nich Joanna Klimas-Profus, Mistrzyni Czekolady E. Wedel. Spotkanie z Mistrzyni Czekolady udowodniło gościom, że z czekolady można zrobić wszystko –  w końcu to Asia i Janusz Profus, Maestro Czekolady, tworzą czekoladowe rzeźby, obrazy, a nawet sukienki i buty. Dla amatorów gier przygotowano także maszynę vendingową, która zwycięzców nagradzała wedlowskimi słodkościami. Ostatnim punktem wycieczki była wymiana zebranych naklejek na upominek. Wychodzących gości żegnał ogromny czekoladowy miś do produkcji którego wykorzystano około 600 kg czekolady.

Do zobaczenia!

Czekoladowy Weekend został zorganizowany po raz szósty. Wydarzenie co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem i pomaga spełnić dziecięce marzenia o odwiedzinach najsłodszego miejsca na świecie. Jest jedną z dwóch okazji w ciągu roku, gdy Fabryka E. Wedel otwiera swoje podwoje dla zwiedzających – kolejna możliwość nadarzy się w maju podczas Nocy Muzeów.

ilustracjastrzałka

Źródło: LOTTE Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764