logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny ekspert Martech w Havas Media Group

  PR 26.10.2020, przeczytano 728 razy
ilustracja

Łukasz Wiśniewski dołącza do zespołu Havas Media Group, obejmując od stycznia stanowisko Head of DBI (Data Business Intelligence).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-ekspert-martech-w-havas-media-group,388944,artykul.html

Do grona ekspertów digital w Havas Media Group od stycznia dołączy Łukasz Wiśniewski, który obejmie stanowisko Head of DBI i stanie na czele zespołu ekspertów data driven marketingu Data Business Intelligence (DBI). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU. Łukasz to specjalista od komunikacji w środowisku digitalowym, z silnym zapleczem strategicznym i analitycznym, który swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w Starcom Mediavest Group (Publicis Media), K2 czy Grupie ZPR Media. Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.

Łukasz na stanowisku Head of DBI będzie zarządzał zespołem ekspertów, którzy w oparciu o analizy danych i nowe technologie, oferują efektywne strategie data-driven marketingowe. Specjaliści DBI łączą technologie marketingowe ze strategią danych, aby móc dostarczać klientom bieżącą informację o szybkich zmianach zachodzących w obszarze wykorzystania danych i nowościach technologicznych. Korzystając z autorskiego narzędzia „Data Mature Profile” zespół DBI diagnozuje, jak marki mogą zastosować nowe trendy w komunikacji. Największym projektem zespołu jest wdrożenie na rynek globalnego narzędzia Converged, które daje klientom agencji zupełnie nowe możliwości w zakresie przetwarzania danych 1st oraz 3rd party i ich aktywacji w mediach.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764