logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny ekspert Martech w Havas Media Group

  PR 26.10.2020, przeczytano 274 razy
ilustracja

Łukasz Wiśniewski dołącza do zespołu Havas Media Group, obejmując od stycznia stanowisko Head of DBI (Data Business Intelligence).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-ekspert-martech-w-havas-media-group,388944,artykul.html

Do grona ekspertów digital w Havas Media Group od stycznia dołączy Łukasz Wiśniewski, który obejmie stanowisko Head of DBI i stanie na czele zespołu ekspertów data driven marketingu Data Business Intelligence (DBI). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU. Łukasz to specjalista od komunikacji w środowisku digitalowym, z silnym zapleczem strategicznym i analitycznym, który swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w Starcom Mediavest Group (Publicis Media), K2 czy Grupie ZPR Media. Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.

Łukasz na stanowisku Head of DBI będzie zarządzał zespołem ekspertów, którzy w oparciu o analizy danych i nowe technologie, oferują efektywne strategie data-driven marketingowe. Specjaliści DBI łączą technologie marketingowe ze strategią danych, aby móc dostarczać klientom bieżącą informację o szybkich zmianach zachodzących w obszarze wykorzystania danych i nowościach technologicznych. Korzystając z autorskiego narzędzia „Data Mature Profile” zespół DBI diagnozuje, jak marki mogą zastosować nowe trendy w komunikacji. Największym projektem zespołu jest wdrożenie na rynek globalnego narzędzia Converged, które daje klientom agencji zupełnie nowe możliwości w zakresie przetwarzania danych 1st oraz 3rd party i ich aktywacji w mediach.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764