logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny film w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 26.10.2020, przeczytano 421 razy
ilustracja

Młoda założycielka rzeszowskiej firmy WordPassion wykorzystała niestandardowe umiejętności i niszę rynkową, aby stworzyć własny biznes. Opowiada o tym jeden z filmów kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, którą przygotowało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, aby zainspirować młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-film-w-kampanii-cash-lajf-balans,388936,artykul.html

Kampania edukacyjna Cash Lajf Balans wystartowała 12 października i potrwa do 6 grudnia 2020 roku. Jej celem jest zachęcenie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych, przede wszystkim w Polsce Wschodniej, do rozwoju własnych pasji i przekuwania ich w biznes. Ważnym elementem kampanii jest cykl specjalnie przygotowanych filmów edukacyjnych, których bohaterami są autentyczni, młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej. Jednym z nich jest Barbara Szacoń-Wójcik z Rzeszowa, założycielka firmy WordPassion.

Od zainteresowania językami obcymi do własnej firmy

Barbara jest właścicielką internetowej szkoły języków obcych. Pomysł na biznes zrodził się z pasji do nauki oraz umiejętnego wykorzystania niszy rynkowej – zapotrzebowania na naukę języków Dalekiego Wschodu. Pracowitość, przedsiębiorczość i umiejętne zarządzanie finansami pozwoliło Barbarze rozwinąć z sukcesem działalność – dzisiaj oprócz szkoły języków obcych, WordPassion to także biuro tłumaczeń i agencja marketingowa.

Z filmu o Basi, jednej z bohaterek kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, dowiadujemy się jak zarejestrować własną firmę i jak wykorzystać wybrane narzędzia internetowe do promocji jej usług. Na przykładzie firmy WordPassion poznajemy takie pojęcia jak: nisza rynkowa, płynność finansowa oraz różne formy zatrudnienia pracowników.

Biznesowa droga Basi z WordPassion jako młodego przedsiębiorcy pokazuje, że analiza rynku, przemyślane inwestycje oraz upór w dążeniu do celu tworzą idealną mieszankę do założenia własnej firmy i przekucia marzeń w sukces.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764