logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny film w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 26.10.2020, przeczytano 379 razy
ilustracja

Młoda założycielka rzeszowskiej firmy WordPassion wykorzystała niestandardowe umiejętności i niszę rynkową, aby stworzyć własny biznes. Opowiada o tym jeden z filmów kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, którą przygotowało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, aby zainspirować młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-film-w-kampanii-cash-lajf-balans,388936,artykul.html

Kampania edukacyjna Cash Lajf Balans wystartowała 12 października i potrwa do 6 grudnia 2020 roku. Jej celem jest zachęcenie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych, przede wszystkim w Polsce Wschodniej, do rozwoju własnych pasji i przekuwania ich w biznes. Ważnym elementem kampanii jest cykl specjalnie przygotowanych filmów edukacyjnych, których bohaterami są autentyczni, młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej. Jednym z nich jest Barbara Szacoń-Wójcik z Rzeszowa, założycielka firmy WordPassion.

Od zainteresowania językami obcymi do własnej firmy

Barbara jest właścicielką internetowej szkoły języków obcych. Pomysł na biznes zrodził się z pasji do nauki oraz umiejętnego wykorzystania niszy rynkowej – zapotrzebowania na naukę języków Dalekiego Wschodu. Pracowitość, przedsiębiorczość i umiejętne zarządzanie finansami pozwoliło Barbarze rozwinąć z sukcesem działalność – dzisiaj oprócz szkoły języków obcych, WordPassion to także biuro tłumaczeń i agencja marketingowa.

Z filmu o Basi, jednej z bohaterek kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, dowiadujemy się jak zarejestrować własną firmę i jak wykorzystać wybrane narzędzia internetowe do promocji jej usług. Na przykładzie firmy WordPassion poznajemy takie pojęcia jak: nisza rynkowa, płynność finansowa oraz różne formy zatrudnienia pracowników.

Biznesowa droga Basi z WordPassion jako młodego przedsiębiorcy pokazuje, że analiza rynku, przemyślane inwestycje oraz upór w dążeniu do celu tworzą idealną mieszankę do założenia własnej firmy i przekucia marzeń w sukces.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764