logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny film w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 26.10.2020, przeczytano 737 razy
ilustracja

Młoda założycielka rzeszowskiej firmy WordPassion wykorzystała niestandardowe umiejętności i niszę rynkową, aby stworzyć własny biznes. Opowiada o tym jeden z filmów kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, którą przygotowało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, aby zainspirować młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-film-w-kampanii-cash-lajf-balans,388936,artykul.html

Kampania edukacyjna Cash Lajf Balans wystartowała 12 października i potrwa do 6 grudnia 2020 roku. Jej celem jest zachęcenie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych, przede wszystkim w Polsce Wschodniej, do rozwoju własnych pasji i przekuwania ich w biznes. Ważnym elementem kampanii jest cykl specjalnie przygotowanych filmów edukacyjnych, których bohaterami są autentyczni, młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej. Jednym z nich jest Barbara Szacoń-Wójcik z Rzeszowa, założycielka firmy WordPassion.

Od zainteresowania językami obcymi do własnej firmy

Barbara jest właścicielką internetowej szkoły języków obcych. Pomysł na biznes zrodził się z pasji do nauki oraz umiejętnego wykorzystania niszy rynkowej – zapotrzebowania na naukę języków Dalekiego Wschodu. Pracowitość, przedsiębiorczość i umiejętne zarządzanie finansami pozwoliło Barbarze rozwinąć z sukcesem działalność – dzisiaj oprócz szkoły języków obcych, WordPassion to także biuro tłumaczeń i agencja marketingowa.

Z filmu o Basi, jednej z bohaterek kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, dowiadujemy się jak zarejestrować własną firmę i jak wykorzystać wybrane narzędzia internetowe do promocji jej usług. Na przykładzie firmy WordPassion poznajemy takie pojęcia jak: nisza rynkowa, płynność finansowa oraz różne formy zatrudnienia pracowników.

Biznesowa droga Basi z WordPassion jako młodego przedsiębiorcy pokazuje, że analiza rynku, przemyślane inwestycje oraz upór w dążeniu do celu tworzą idealną mieszankę do założenia własnej firmy i przekucia marzeń w sukces.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764