logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny krok kampanii Johnnie Walker

  PR 25.05.2017, przeczytano 3698 razy
ilustracjastrzałka

Johnnie Walker zaprosił do współpracy Sokoła, legendę polskiego hip-hopu, i Dawida Podsiadło, jednego z najbardziej znaczących obecnie artystów na polskiej scenie muzycznej. W ramach kampanii zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów "Świadomy sen". Wideo jest kolejną odsłoną kampanii "Rób to, w co wierzysz".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-krok-kampanii-johnnie-walker,32604,artykul.html

Teledysk osadzony jest w tajemniczym klimacie. Śledzimy w nim Sokoła i Dawida Podsiadło wplątanych w zagadkową grę. Do czego doprowadzą artystów tajemnicze wskazówki?

Jest to kolejny, konsekwentny krok marki Johnnie Walker w kontynuowaniu niestandardowej formy kampanii. Do współpracy zapraszane są ikony polskiej muzyki i filmu. Nieoczywiste kolaboracje kończą się zaskakującymi efektami, a sami artyści otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.

- Zaprosiliśmy do współpracy dwóch cenionych przedstawicieli sceny muzycznej pochodzących z zupełnie różnych środowisk, którzy swoim postępowaniem odzwierciedlają ideę marki Johnnie Walker Keep Walking. Doprowadziliśmy do nieoczywistej kolaboracji, mając pewność, że wynik będzie spektakularny. Sami artyści odnaleźli się w projekcie doskonale, stworzyli utwór wychodzący poza standardy. - mówi Marta Krybus, Johnnie Walker Brand Manager Europe

Za koncepcję teledysku Sokoła i Dawida Podsiadło odpowiedzialna jest agencja VML Poland. Obok standardowego klipu w ramach projektu zrealizowano również dwa dodatkowe materiały wideo, pokazujące drogę każdego z artystów. Całość wyreżyserował Daniel Jaroszek, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Makata Creative Group.

Sokół i Dawid Podsiadło mają okazję współpracować po raz pierwszy przy okazji projektu "Rób to, w co wierzysz". Kampania rozpoczęła się w 2015 roku. Pierwszym krokiem był utwór Sokoła, "Rób to, w co wierzysz", zilustrowany teledyskiem z udziałem Bogusława Lindy. W 2016 roku do projektu dołączył Dawid Podsiadło. Utwór "O drodze do" był kolejnym krokiem przed wspólnym wyjazdem obu artystów do Szkocji. Podczas tego wyjazdu powstała koncepcja wspólnego utworu "Świadomy sen". Za muzykę odpowiedzialny jest DrySkull.

Źródło: VML Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764