logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games

  PR 11.02.2024, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-krok-zabki-w-kierunku-spolecznosci-riot-games,403069,artykul.html

W ramach współpracy z Winter Meet at Rift 2024, Żabka zaprezentuje swoją strefę gamingową, pełną niespodzianek i rozrywki. Główną atrakcją podczas eventu będzie gra terenowa “Żabka Challenge". Będzie to dynamiczna aktywacja, skierowana do młodych entuzjastów esportu, Discorda oraz giveawayów. Gra zapewni uczestnikom szereg wyzwań, które przetestują ich kreatywność, zwinność i zaangażowanie w działania zespołowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych, przede wszystkim platformy Discord.

Ponadto, w trakcie wydarzenia Meet at Rift, w strefie Żabki będzie można wziąć udział w turnieju League of Legends 1vs1 z udziałem Jakuba "Kubona" Turewicza, byłego profesjonalnego gracza League of Legends. Kubon nadal zachwyca swoją grą, potrafi zaskoczyć młodych graczy i pokazać im wiele cennych sztuczek. Jest aktywnym i pozytywnym streamerem, słynnym z doskonałego kontaktu z fanami. Dodatkowo, atmosferę w strefie podgrzewać będzie Veggie, ikona sceny League of Legends w Polsce, trener najlepszych drużyn Europy i doświadczony weteran. Więcej informacji na temat atrakcji w strefie Żabki podczas Meet at Rift znajdziecie na oficjalnej stronie: www.zabkanarifcie.pl.

Organizowany przez GAM3RS_X festiwal to dwudniowe wydarzenie skupiające się na pełnej gamie gier wydanych przez Riot Games. Meet at Rift przenosi społeczność graczy z online do offline, oferując atrakcje dla osób w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach. Event nie tylko dostarcza rozrywki, ale również pomaga rodzicom zrozumieć pasję swoich dzieci, umożliwia wejście do tego świata i tworzy swoisty pomost komunikacyjny między pokoleniami. Impreza ponownie zawita do warszawskiego EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w dniach 17-18 lutego, a co równie istotne, wstęp pozostaje całkowicie bezpłatny, tak jak to miało miejsce w poprzednich edycjach.

Partnerstwo z Meet at Rift, to kolejny ukłon Żabki w stronę społeczności League of Legends. W sierpniu ubiegłego roku, wspólnie z marką Coca Cola sygnowała turniej społeczności Legends Clash, którego ambasadorami byli Nervarien oraz Kubon.

Za kompleksowe wdrożenie i koordynację aktywacji dla Żabki, zarówno przy Meet at Rift, jak i przy Legends Clash odpowiada agencja WE!RE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.

Źródło: Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764