logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games

  PR 11.02.2024, przeczytano 911 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-krok-zabki-w-kierunku-spolecznosci-riot-games,403069,artykul.html

W ramach współpracy z Winter Meet at Rift 2024, Żabka zaprezentuje swoją strefę gamingową, pełną niespodzianek i rozrywki. Główną atrakcją podczas eventu będzie gra terenowa “Żabka Challenge". Będzie to dynamiczna aktywacja, skierowana do młodych entuzjastów esportu, Discorda oraz giveawayów. Gra zapewni uczestnikom szereg wyzwań, które przetestują ich kreatywność, zwinność i zaangażowanie w działania zespołowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych, przede wszystkim platformy Discord.

Ponadto, w trakcie wydarzenia Meet at Rift, w strefie Żabki będzie można wziąć udział w turnieju League of Legends 1vs1 z udziałem Jakuba "Kubona" Turewicza, byłego profesjonalnego gracza League of Legends. Kubon nadal zachwyca swoją grą, potrafi zaskoczyć młodych graczy i pokazać im wiele cennych sztuczek. Jest aktywnym i pozytywnym streamerem, słynnym z doskonałego kontaktu z fanami. Dodatkowo, atmosferę w strefie podgrzewać będzie Veggie, ikona sceny League of Legends w Polsce, trener najlepszych drużyn Europy i doświadczony weteran. Więcej informacji na temat atrakcji w strefie Żabki podczas Meet at Rift znajdziecie na oficjalnej stronie: www.zabkanarifcie.pl.

Organizowany przez GAM3RS_X festiwal to dwudniowe wydarzenie skupiające się na pełnej gamie gier wydanych przez Riot Games. Meet at Rift przenosi społeczność graczy z online do offline, oferując atrakcje dla osób w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach. Event nie tylko dostarcza rozrywki, ale również pomaga rodzicom zrozumieć pasję swoich dzieci, umożliwia wejście do tego świata i tworzy swoisty pomost komunikacyjny między pokoleniami. Impreza ponownie zawita do warszawskiego EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w dniach 17-18 lutego, a co równie istotne, wstęp pozostaje całkowicie bezpłatny, tak jak to miało miejsce w poprzednich edycjach.

Partnerstwo z Meet at Rift, to kolejny ukłon Żabki w stronę społeczności League of Legends. W sierpniu ubiegłego roku, wspólnie z marką Coca Cola sygnowała turniej społeczności Legends Clash, którego ambasadorami byli Nervarien oraz Kubon.

Za kompleksowe wdrożenie i koordynację aktywacji dla Żabki, zarówno przy Meet at Rift, jak i przy Legends Clash odpowiada agencja WE!RE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.

Źródło: Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764