logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny multipleks dołącza do oferty Multikino Media

  PR 17.03.2016, przeczytano 3357 razy
ilustracja

17 marca br. w ofercie Multikino Media znalazło się kolejne kino sieci Cinema 3D w Głogowie. To już 59 lokalizacja w ofercie brokera reklamy kinowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-multipleks-dolacza-do-oferty-multikino-media,27877,artykul.html

Nowoczesne multipleksy sieci Cinema 3D działają na polskim rynku od kilku lat. Pierwsze kino zostało otwarte w styczniu 2011 roku w Kłodzku, a najnowsze – 17 marca br. w Galerii Głogovia w miejscowości Głogów. Multikino Media obsługuje od strony reklamowej wszystkie 8 multipleksów sieci Cinema 3D. Multipleks w Głogowie posiada 5 sal kinowych, które łącznie mogą pomieścić prawie 1000 widzów.

Obecnie w ofercie brokera Multikino Media znajduje się 59 kin, w tym 42 multipleksy (33 sieci Multikino). Oferta dla reklamodawców obejmie 47 miast na terenie Polski z łączną liczbą 328 cyfrowych ekranów. Poza kinami sieci Multikino i Cinema 3D spółka Multikino Media posiada w swojej ofercie reklamowej kina Apollo Film oraz warszawskie kina Atlantic, Muranów i Luna.

We wszystkich kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media istnieje możliwość realizacji kampanii on i off screen.

Źródło: Multikino Media

multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764