logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny projekt w ramach kampanii „Narkotyki? Na co mi to”

  PR 04.12.2011, przeczytano 1198 razy
ilustracjastrzałka

1 grudnia ruszył ogólnopolski konkurs dla młodzieży, w ramach którego należy nadać hasłu kampanii społecznej: „Narkotyki? Na co mi to” niebanalną formę. Może to być rymowanka, fotografia, kolaż... – cokolwiek wpadnie młodym ludziom do głowy. W ten sposób będą oni mogli zaprezentować swoje pasje oraz pokazać innym, jak bardzo kreatywne i pociągające może być życie bez narkotyków. Projekt jest jednym z działań kampanii społecznej – „Narkotyki? Na co mi to”. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody w postaci kart podarunkowych do takich sklepów jak: Vobis, Decathlon, Media Markt i Empik o wartości 1000 zł i 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-projekt-w-ramach-kampanii-narkotyki-na-co-mi-to,14086,artykul.html

Celem konkursu jest utrwalenie pewnej wizji życia w świadomości młodych ludzi. Ma to być życie pełne pasji i radości, wolne od uzależnień. Kampania przypomina, że istnieje wiele ciekawszych pomysłów na spędzenie czasu wolnego niż eksperymentowanie z narkotykami. Zadaniem uczestników w ramach przedsięwzięcia jest zaprezentowanie swojej pracy na stronie internetowej kampanii www.nacomito.com.pl w sekcji „JA”. Najbardziej inspirujące pomysły zostaną wyłonione w dwóch etapach - poprzez głosowanie internautów, a następnie przez jury powołane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Przewidujemy trzy nagrody: jedną o wartości 1000 zł oraz dwie o wartości 500 zł.

To już drugi konkurs organizowany w ramach kampanii antynarkotykowej „Narkotyki? Na co mi to”. Projekt prowadzony z inicjatywy Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii ma uświadomić młodym ludziom, że moda na narkotyki przeminęła, bo jak wskazują badania , większość młodzieży ich nie używa. Kampania ruszyła tuż przed wakacjami, w czasie, który potencjalnie sprzyja eksperymentowaniu ze środkami odurzającymi. W ramach projektu działa m.in. strona internetowa www.nacomito.com.pl oraz profil na Facebooku: www.facebook.com/nacomito, który w ciągu kilku miesięcy polubiło ponad 1000 osób. Twarzami kampanii są młode, autentyczne osoby, które żyją z pasją. Maciek - mistrz Polski w penspinningu, Przemek - deskorolkarz, Matylda – rowerzystka, Róża - tancerka hip-hop i Filip – gitarzysta, to bohaterowie m.in. spotu telewizyjnego, w którym pokazują, jak ciekawe jest życie bez narkotyków.

Konkurs potrwa do 13 grudnia br.

Źródło: Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii

www.nacomito.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764