logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny rok razem – Michał Paluta ambasadorem Centrumrowerowe.pl

  PR 29.03.2022, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

W 2022 roku kolejny raz będzie można zobaczyć Michała Palutę na blogu, kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych CentrumRowerowe.pl. Zawodowy kolarz po raz drugi został ambasadorem sklepu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-rok-razem-%E2%80%93-michal-paluta-ambasadorem-centrumrowerowe.pl,395275,artykul.html

Michał Paluta to utalentowany zawodnik, który kilkukrotnie stawał na podium Mistrzostw Polski w kolarstwie szosowym, a w 2019 udało mu się zająć miejsce na jego najwyższym stopniu (ze startu wspólnego). W minionym roku jeździł w barwach kontynentalnej drużyny Global 6 Cycling. W tym natomiast debiutuje w wyścigach MTB, dołączając do drużyny JBG2 CryoSpace. Obserwatorzy poczynań 26-latka wiedzą, że już na początku kariery miał on udany epizod z kolarstwem górskim oraz od lat interesuje się przełajami.

Pomimo zmian zawodowych Paluta kontynuuje owocną współpracę z CentrumRowerowe.pl, należącym do Dadelo S.A. W 2021 roku aktywnie udzielał się na blogu oraz kanale YouTube sklepu. Opowiedział m.in. o tym, jak wygląda trening zawodowego kolarza, a także zabrał nas w podróż po ulubionych trasach na Majorce. Przygotował też wiele fachowych porad dla rowerzystów oraz przetestował topowe produkty, w tym bijące rekordy popularności trenażery. Wchodząc w rozpoczynający się sezon, warto obejrzeć, chociażby filmy o rodzajach butów rowerowych albo o pomiarach mocy.

Na ten rok zaplanowane są kolejne materiały, przygotowywane we współpracy z kolarzem. Z pewnością nie zabraknie recenzji, inspiracji oraz sporej dawki wiedzy. Oprócz tego w 2022 roku ponownie będzie można zobaczyć Michała Palutę w odzieży EYEN, czyli marki własnej Dadelo. Podda on testom produkty z nowych kolekcji i podzieli się swoimi doświadczeniami. Ulubione ubrania kolarza będzie można znaleźć również na stronie CentrumRowerowe.pl, w zakładce „Michał Paluta poleca”.

Źródło: Dadelo S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764