logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny spot z nowej serii reklam Link4

  PR 21.11.2007, przeczytano 979 razy

Agencja Euro RCSG Warsaw przygotowała kolejną reklamę Link4, którą od 5 listopada można obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Jest to drugi z nowej serii spot reklamowy. Tym razem oglądamy mężczyznę tuż po stłuczce samochodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-spot-z-nowej-serii-reklam-link4,6408,artykul.html

Co zastanawiające, jest wyjątkowo spokojny i opanowany... Komentator z offu w charakterystyczny sposób przedstawia ciąg wydarzeń, wskazując na pozytywne zakończenie akcji. A jest takie właśnie dzięki szybkiej reakcji Link4.

Z ramienia Euro RSCG Warsaw w prace przy kampanii zaangażowani byli: Jacek Szulecki – Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak – Dyrektor Artystyczny, Bartosz Grędysa – Copywriter, Małgorzata Wróblewska – Group Account Director oraz Agnieszka Palmowska – Account Manager. Produkcją zajęły się: Katarzyna Lachowicz oraz Luiza Doraczyńska.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Kampania potrwa przez najbliższe kilka tygodni.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.

Źródło: Euro RSCG Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764