logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny spot z nowej serii reklam Link4

  PR 21.11.2007, przeczytano 928 razy

Agencja Euro RCSG Warsaw przygotowała kolejną reklamę Link4, którą od 5 listopada można obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Jest to drugi z nowej serii spot reklamowy. Tym razem oglądamy mężczyznę tuż po stłuczce samochodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-spot-z-nowej-serii-reklam-link4,6408,artykul.html

Co zastanawiające, jest wyjątkowo spokojny i opanowany... Komentator z offu w charakterystyczny sposób przedstawia ciąg wydarzeń, wskazując na pozytywne zakończenie akcji. A jest takie właśnie dzięki szybkiej reakcji Link4.

Z ramienia Euro RSCG Warsaw w prace przy kampanii zaangażowani byli: Jacek Szulecki – Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak – Dyrektor Artystyczny, Bartosz Grędysa – Copywriter, Małgorzata Wróblewska – Group Account Director oraz Agnieszka Palmowska – Account Manager. Produkcją zajęły się: Katarzyna Lachowicz oraz Luiza Doraczyńska.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Kampania potrwa przez najbliższe kilka tygodni.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.

Źródło: Euro RSCG Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764