logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny team kreatywny w Os3

  PR 11.02.2019, przeczytano 189 razy

Do działu kreacji agencji oS3 dołączył kolejny team kreatywny Marta Słyk (art director) oraz Kuba Malinowski (copywriter). Ich zadaniem będzie tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-team-kreatywny-w-os3,381177,artykul.html

Powołanie kolejnego zespołu kreatywnego jest następstwem przyjętej w połowie 2018 roku długofalowej strategii rozwoju firmy. Dział kreacji oS3 zarządzany przez Michał Kobierzewskiego, Executive Creative Directora, realizuje przyjęte zadania, co pozwala na interdyscyplinarne podejście do projektów oraz rozbudowę działu obsługi klienta pod nadzorem Moniki Sokołowskiej.

- Marta i Kuba, którzy pracowali ze sobą w Cheil Polska i Publicis DWL, wspólnie stworzyli między innymi QLED TV WALL dla firmy Samsung i kampanię wina Barefoot „Bosa strona życia” dla CEDC - mówi Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3. - Zatrudnienie nowego teamu jest kolejnym etapem zaplanowanej strategii rozwoju oS3 oraz naturalną koleją rzeczy, gdy grono Klientów agencji rośnie tak dynamicznie, co bardzo nas cieszy.

Marta Słyk współpracowała z m.in. agencjami DDB, Legend Group, Cheli Polska, Publicis DWL, a także ze studiami projektowymi Aycom Poland, Luis Eslava Studio, Mariscal Studio czy Studio Rygalik. Tworzyła projekty  m. in. dla marek: Gerber, Artemide, Nemo Cassina, Pallucco, Carlsberg, Winiary, Eurobank, Neutrogena, Piast oraz Samsung. Jest współtwórczynią spotów upowszechniających ideę Onko Olimpiady, a także komunikacji eventu Spain’s Great Match dla Hiszpańskiej Izby Handlu Zagranicznego.

Po pracy Marta zajmuje się stolarką, projektowaniem przedmiotów oraz tłumaczeniem książek i filmów na język hiszpański.

Kuba Malinowski zdobywał doświadczenie w agencjach G7, Young&Rubicam, Good, Cheil i Publicis DWL. Zajmował się m. in. markami: T-Mobile, Heyah, Nokia, Plus, Danone, Powszechny Zakład Ubezpieczeń, Desperados oraz Samsung. Jest współautorem między innymi komunikacji aplikacji iTaxi.

Kuba współpracował z Gazetą Wyborczą, magazynem Lampa, fundacją Ocalenie oraz stacją TVN Style jako asystent reżysera serialu dokumentalnego „Taka miłość się nie zdarza”. Po pracy zajmuje się pisaniem artykułów, prozy i wierszy. Wydał dwie książki poetyckie. Jest wokalistą w awangardowym zespole Zawód.

Źródło: oS3 – Digital Relations Agency

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764