logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejny team kreatywny w Os3

  PR 11.02.2019, przeczytano 168 razy

Do działu kreacji agencji oS3 dołączył kolejny team kreatywny Marta Słyk (art director) oraz Kuba Malinowski (copywriter). Ich zadaniem będzie tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejny-team-kreatywny-w-os3,381177,artykul.html

Powołanie kolejnego zespołu kreatywnego jest następstwem przyjętej w połowie 2018 roku długofalowej strategii rozwoju firmy. Dział kreacji oS3 zarządzany przez Michał Kobierzewskiego, Executive Creative Directora, realizuje przyjęte zadania, co pozwala na interdyscyplinarne podejście do projektów oraz rozbudowę działu obsługi klienta pod nadzorem Moniki Sokołowskiej.

- Marta i Kuba, którzy pracowali ze sobą w Cheil Polska i Publicis DWL, wspólnie stworzyli między innymi QLED TV WALL dla firmy Samsung i kampanię wina Barefoot „Bosa strona życia” dla CEDC - mówi Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3. - Zatrudnienie nowego teamu jest kolejnym etapem zaplanowanej strategii rozwoju oS3 oraz naturalną koleją rzeczy, gdy grono Klientów agencji rośnie tak dynamicznie, co bardzo nas cieszy.

Marta Słyk współpracowała z m.in. agencjami DDB, Legend Group, Cheli Polska, Publicis DWL, a także ze studiami projektowymi Aycom Poland, Luis Eslava Studio, Mariscal Studio czy Studio Rygalik. Tworzyła projekty  m. in. dla marek: Gerber, Artemide, Nemo Cassina, Pallucco, Carlsberg, Winiary, Eurobank, Neutrogena, Piast oraz Samsung. Jest współtwórczynią spotów upowszechniających ideę Onko Olimpiady, a także komunikacji eventu Spain’s Great Match dla Hiszpańskiej Izby Handlu Zagranicznego.

Po pracy Marta zajmuje się stolarką, projektowaniem przedmiotów oraz tłumaczeniem książek i filmów na język hiszpański.

Kuba Malinowski zdobywał doświadczenie w agencjach G7, Young&Rubicam, Good, Cheil i Publicis DWL. Zajmował się m. in. markami: T-Mobile, Heyah, Nokia, Plus, Danone, Powszechny Zakład Ubezpieczeń, Desperados oraz Samsung. Jest współautorem między innymi komunikacji aplikacji iTaxi.

Kuba współpracował z Gazetą Wyborczą, magazynem Lampa, fundacją Ocalenie oraz stacją TVN Style jako asystent reżysera serialu dokumentalnego „Taka miłość się nie zdarza”. Po pracy zajmuje się pisaniem artykułów, prozy i wierszy. Wydał dwie książki poetyckie. Jest wokalistą w awangardowym zespole Zawód.

Źródło: oS3 – Digital Relations Agency

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764