logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jetpol i maszyny Azon na Remadays 2020

  PR 19.02.2020, przeczytano 1075 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z zupełnie innej perspektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jetpol-i-maszyny-azon-na-remadays-2020,385768,artykul.html

Jestpol, jako czterokrotny uczestnik targów RemaDays doskonale wie, że to właśnie w tym miejscu pokazywane są najciekawsze urządzenia mogące zrewolucjonizować rynek reklamowy. W związku z tym, wydarzenie to nie mogło odbyć się bez prezentacji dwóch innowacyjnych maszyn oferowanych przez Jetpol - AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE.

Z innej perspektywy

Drukowanie na obiektach trójwymiarowych potrafi być naprawdę kłopotliwe, jednak mają one ogromną siłę na rynku reklamowym. Dzięki urządzeniu AZON CUBE, będzie można wykorzystać ten potencjał, bez zmagania się z zadrukowywaniem. Rozwiązanie do drukowania atramentowego UV-LED AZON MATRIX CUBE drukuje bezpośrednio na dowolnym płaskim lub okrągłym obiekcie o wysokości do 42 cm i średnicy 33 cm. Jest zdolne do druku bezpośrednio na wszelkiego rodzaju materiałach, takich jak poliwęglan, TPU, PVC, drewno, kamień, szkło, płótno, ceramika czy aluminium. Może także dodatkowo nadawać kolor elementom wydrukowanym w technologii druku 3D. Dzięki zróżnicowanemu podejściu do wymagań rynku urządzenie to doskonale sprawdzi się w branży reklamy, opakowań, wzornictwa i wystroju wnętrz. Z kolei urządzenie AZON RAZOR HALE to innowacyjna i kompaktowa drukarka, pozwalająca na zadrukowywanie materiałów o maksymalnej powierzchni 290 x 800 mm. Dzięki swoim właściwościom drukuje ona bezpośrednio na wszelkiego rodzaju materiałach, takich jak PET, ABS, poliwęglan, TPU, drewno, kamień, szkło, płótno, ceramika, skóra oraz innych miękkich obiektach o wysokości do 200 mm. Nadzwyczajna rozdzielczość 2880 dpi zapewnia wyjątkową jakość obrazu, którą można wykorzystać podczas drukowania najbardziej szczegółowych wzorów. Maszyna łączy w sobie zoptymalizowaną regulację lasera z automatyczną regulacją wysokości. Ulepszony ruch pionowy osiągnięty dzięki jednemu silnikowi zapewnia bardziej precyzyjną, szybszą i bezpieczniejszą pracę. Obie maszyny mogą sprawić, że druk wzorniczy oraz ten związany z gadżetami wejdzie na wyższy poziom.

To warto było zobaczyć

Dzięki prezentacji dwóch innowacyjnych i rewolucyjnych dla rynku reklamowego urządzeń, stoisko Jetpol przez cały czas trwania targów pełne było odwiedzających. Znajdujący się na nim eksperci prezentowali nie tylko działanie urządzeń, ale także wyjaśniali jak wielkie możliwości są z nimi związane. Z całą pewnością można przyznać, że polska branża reklamowa doceniła ich olbrzymi potencjał.

ilustracjastrzałka

Źródło: JETPOL


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: jetpol

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764