logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jetpol i maszyny Azon na Remadays 2020

  PR 19.02.2020, przeczytano 383 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z zupełnie innej perspektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jetpol-i-maszyny-azon-na-remadays-2020,385768,artykul.html

Jestpol, jako czterokrotny uczestnik targów RemaDays doskonale wie, że to właśnie w tym miejscu pokazywane są najciekawsze urządzenia mogące zrewolucjonizować rynek reklamowy. W związku z tym, wydarzenie to nie mogło odbyć się bez prezentacji dwóch innowacyjnych maszyn oferowanych przez Jetpol - AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE.

Z innej perspektywy

Drukowanie na obiektach trójwymiarowych potrafi być naprawdę kłopotliwe, jednak mają one ogromną siłę na rynku reklamowym. Dzięki urządzeniu AZON CUBE, będzie można wykorzystać ten potencjał, bez zmagania się z zadrukowywaniem. Rozwiązanie do drukowania atramentowego UV-LED AZON MATRIX CUBE drukuje bezpośrednio na dowolnym płaskim lub okrągłym obiekcie o wysokości do 42 cm i średnicy 33 cm. Jest zdolne do druku bezpośrednio na wszelkiego rodzaju materiałach, takich jak poliwęglan, TPU, PVC, drewno, kamień, szkło, płótno, ceramika czy aluminium. Może także dodatkowo nadawać kolor elementom wydrukowanym w technologii druku 3D. Dzięki zróżnicowanemu podejściu do wymagań rynku urządzenie to doskonale sprawdzi się w branży reklamy, opakowań, wzornictwa i wystroju wnętrz. Z kolei urządzenie AZON RAZOR HALE to innowacyjna i kompaktowa drukarka, pozwalająca na zadrukowywanie materiałów o maksymalnej powierzchni 290 x 800 mm. Dzięki swoim właściwościom drukuje ona bezpośrednio na wszelkiego rodzaju materiałach, takich jak PET, ABS, poliwęglan, TPU, drewno, kamień, szkło, płótno, ceramika, skóra oraz innych miękkich obiektach o wysokości do 200 mm. Nadzwyczajna rozdzielczość 2880 dpi zapewnia wyjątkową jakość obrazu, którą można wykorzystać podczas drukowania najbardziej szczegółowych wzorów. Maszyna łączy w sobie zoptymalizowaną regulację lasera z automatyczną regulacją wysokości. Ulepszony ruch pionowy osiągnięty dzięki jednemu silnikowi zapewnia bardziej precyzyjną, szybszą i bezpieczniejszą pracę. Obie maszyny mogą sprawić, że druk wzorniczy oraz ten związany z gadżetami wejdzie na wyższy poziom.

To warto było zobaczyć

Dzięki prezentacji dwóch innowacyjnych i rewolucyjnych dla rynku reklamowego urządzeń, stoisko Jetpol przez cały czas trwania targów pełne było odwiedzających. Znajdujący się na nim eksperci prezentowali nie tylko działanie urządzeń, ale także wyjaśniali jak wielkie możliwości są z nimi związane. Z całą pewnością można przyznać, że polska branża reklamowa doceniła ich olbrzymi potencjał.

ilustracjastrzałka

Źródło: JETPOL


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: jetpol

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
Subtelność i elegancja - kulisy pracy Platige Image nad Wiedźminem
150-osobowy zespół artystów z Platige Image rozpoczął pracę pół roku przed oficjalną premierą serialu. Świat Wiedźmina miał wyglądać surowo i wiarygodnie, dlatego twórcom zależało na tym, by efekty specjalne powstające m.in. w warszawskim studiu były wiarygodne i oparte na zjawiskach naturalnych. Owoce ich pracy są widoczne w każdym odcinku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764