logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolekcja papierów HP – już w Antalis

  PR 15.10.2006, przeczytano 1300 razy
ilustracjastrzałka

Od września br. w ofercie Antalis Poland znajdują się papiery z kolekcji HP- jednej z najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie. Papiery z tym znakiem cechują właściwości, będące dziś kanonem globalnych standardów drukarskich i poligraficznych: doskonała jakość wydruku, bogata gama gatunków przeznaczonych do najrozmaitszych zastosowań, zróżnicowanie powierzchni, trwałość kopii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolekcja-papierow-hp--juz-w-antalis,4592,artykul.html

W Antalis można obecnie zamówić dowolny produkt z tej wyjątkowej kolekcji, na którą składa się
11 rodzajów papierów, wśród których każdy znajdzie ten odpowiedni do własnej kopiarki, czy drukarki (laserowej bądź atramentowej), a przy tym – spełniający najbardziej złożone oczekiwania estetyczne. Z myślą o wygodzie użytkowania i trwałości wydruków producent opracował dla nowej linii specjalną formułę ColorLok. Zapewnia ona szybsze wysychanie atramentu, a kolory uzyskują wyjątkową odporność na wilgoć. Te innowacje, z pozoru drobne, znacznie ułatwią codzienną pracę.

Na kolekcję HP składają się: HP Colour Laser Paper, HP LaserJet Paper, HP Advanced Paper, HP Printing Paper, HP Office Paper, HP Office Recycled Paper, HP Copy Paper, HP Bright White Inkjet Paper, HP All-In-One Printing Paper, HP Everyday Inkjet Paper oraz HP Home & Office Paper.

Źródło: Antalis


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764