logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolekcje Diamant – startuje nowa akcja marki

  PR 29.08.2019, przeczytano 821 razy
ilustracja

Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na początku września i potrwa do wyczerpania zapasów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolekcje-diamant-%E2%80%93-startuje-nowa-akcja-marki,383754,artykul.html

W ubiegłym sezonie miłośnicy cukru trzcinowego DRY DEMERARA mogli zebrać kolekcję czterech wyjątkowych podkładek pod kubki z kawowymi napisami. Tegoroczna akcja to magnetyczne słodkie inspiracje – kolekcja czterech magnesów na lodówkę, prezentująca różne napoje. Magnesy kierują konsumentów na dedykowany kanał YouTube - Diamantowa Kuchnia, na którym dostępne są tutoriale z przepisami na kreatywne napoje z wykorzystaniem cukru DRY DEMERERA – herbatę jaśminową z pianką cytrynową, gorącą czekoladę z musem malinowym, espresso z mascarpone i migdałami oraz smoothie ciasteczkowo-dyniowe.

- Początek jesieni to idealny czas na przygotowywanie wyjątkowych napojów, do czego będą zachęcać kreatywne magnesy na lodówkę dostępne w promocyjnych opakowaniach naszego flagowego produktu – cukru trzcinowego DRY DEMERARA. – mówi Paweł Maciejewski, Dyrektor ds. sprzedaży Pfeifer & Langen Polska.  - Kolekcjonerski wymiar akcji skłania do zebrania wszystkich magnesów i poznania całej serii przepisów. Akcja ma charakter przede wszystkim prosprzedażowy, ale i wizerunkowy, utrwalając pozytywny wizerunek Diamant jako nowoczesnego, kreatywnego lidera branży, będącego blisko konsumentów.

Akcja marki Diamant zyska wsparcie promocyjne. Planowana jest kampania digitalowa oraz inluencer marketing. Zaplanowano komunikację w social mediach oraz poprzez działania public relations.

ilustracjastrzałka

Źródło: Diamant

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764