logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolekcjonerski Olympus E-M10 Mark II Limited Edition

  PR 26.02.2016, przeczytano 1254 razy
ilustracjastrzałka

Olympus przedstawia nową wersję wyjątkowego aparatu - OM-D E-M10 Mark II Limited Edition. Najnowszy model wyróżnia się charakterystycznym, brązowym kolorem oraz teksturą okładziny, która stanowi wykończenie metalowej obudowy. Całość uzupełniają brązowy pasek wykonany ze skóry wysokiej jakości oraz srebrna osłona obiektywu. Na całym świecie dostępnych będzie tylko 3500 sztuk modelu OM-D E-M10 Mark II Limited Edition. Aparat pojawi się w sprzedaży 25 lutego w zestawie z obiektywem M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm 1:3.5-5.6 EZ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolekcjonerski-olympus-e-m10-mark-ii-limited-edition,27643,artykul.html

Brąz powraca

Oryginalny OM-D E-M10 Mark II wyznaczył nowy standard i sprawił, że fotografowaniem zainteresowała się nowa grupa entuzjastów. Brązowy kolor obudowy najnowszej wersji aparatu pięknie podkreśla błyszczące, chromowane i frezowane krawędzie pokręteł. Włącznik zasilania i centralnie umieszczony wizjer nie tylko stanowią dopełnienie ciekawego wizerunku, lecz także zapewniają komfortową obsługę.

Forma uzupełnia funkcjonalność

Pod eleganckimi przełącznikami, pokrętłami i atrakcyjnie poprowadzonymi konturami metalowego korpusu model Limited Edition skrywa najwydajniejsze technologie, jakie ma do zaoferowania seria OM-D. Najnowszy aparat wyposażony został w 5-osiową stabilizację obrazu. Dzięki niej nawet w trudnych warunkach oświetleniowych nasze zdjęcia będą pozbawione rozmyć. 5-osiowa stabilizacja pracuje niezależnie od używanego obiektywu i kompensuje drgania nawet do 4 EV**. W celu poprawy stabilności i ergonomii chwytu Olympus oferuje opcjonalny grip, szczególnie ważny podczas korzystania z długich teleobiektywów. Aparat posiada jeszcze jedną ciekawą funkcję — tryb nagrywania filmów poklatkowych w jakości 4K, który pozwala rejestrować płynne ujęcia w ultrawysokiej rozdzielczości.

Pełnowymiarowy wizjer

Wersja Limited Edition, tak jak swój poprzednik, posiada duży wizjer elektroniczny OLED o rozdzielczości 2,36 MPix i 100% pokryciu kadru. Wizjer prezentuje cały zakres manualnych ustawień i opcjonalnych efektów w czasie rzeczywistym, co daje pełną kontrolę nad wpływem ustawień na obraz. Aparat wyposażony jest dodatkowo w duży, odchylany, 3-calowy ekran z systemem dotykowego wyboru punktów ostrości, z którego możemy korzystać również wtedy, gdy patrzymy przez wizjer. Ekran pokryty został specjalną powłoką zmniejszającą prawdopodobieństwo zabrudzenia.

Akcesoria i obiektywy

Posiadacze modelu Limited Edition mogą uatrakcyjnić jego wygląd wieloma akcesoriami. Jedną z ciekawszych propozycji jest stylowa torba na ramię OM-D wykonana z brązowej skóry i szarego płótna. W dniu premiery aparatu zaprezentowana zostanie również nowa, mniejsza wersja torby OM-D. Na użytkowników czeka także ponad 40 obiektywów systemu Mikro Cztery Trzecie, które pokrywają bardzo szeroki zakres ogniskowych.

Gwarancję aparatu OM-D E-M10 Mark II Limited Editio8n można bezpłatnie przedłużyć o 6 miesięcy. Wystarczy zarejestrować się na platformie MyOLYMPUS*** i wypełnić odpowiedni formularz.

Polecane akcesoria

  • Torba na ramię OM-D — klasyczna, miejska, dwukolorowa torba; zawiera pasek na ramię; pomieści korpusy i obiektywy OM-D.
  • Torba na ramię OM-D mini — wykonana z brązowej skóry i szarego płótna; pomieści korpus aparatu i jeden obiektyw.
  • ECG-3 Grip — wyposażony w system szybkiego montażu; uchwyt sprawdza się w trakcie korzystania z dłuższych teleobiektywów.


OM-D E-M10 Mark II Limited Edition GŁÓWNE CECHY:

  • Metalowa obudowa wykończona brązową okładziną
  • Pasek na szyję wykonany z brązowej skóry najwyższej jakości
  • Charakterystyczna, srebrna osłona obiektywu
  • Akcesoria wykończone brązową skórą
  • Wydajna, 5-osiowa stabilizacja obrazu, odpowiednik 4 EV
  • Lekka, kompaktowa, w pełni metalowa obudowa klasy premium z charakterystycznymi pokrętłami i włącznikiem w stylu retro
  • Doskonały wizjer elektroniczny OLED o rozdzielczości 2,36 MPix — precyzyjne kadrowanie i podgląd efektów kreatywnych funkcji w czasie rzeczywistym
  • Duży, 3-calowy, odchylany ekran dotykowy z powłoką chroniąca przed zabrudzeniami
  • Wbudowane Wi-Fi, zdalne sterowanie aparatem, możliwość publikowania zdjęć za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją O.I. Share
  • Filmy poklatkowe 4K, rejestrowanie filmów w ultrawysokiej rozdzielczości


OM-D E-M10 Mark II Limited Edition POZOSTAŁE CECHY:

  • Zdjęcia seryjne — prędkość 8,5 kl/s
  • Wbudowana lampa błyskowa doskonała do efektów specjalnych; sprawdza się w podróży oraz jako doświetlenie 
  • Kompatybilność z ponad 40 obiektywami systemu Mikro Cztery Trzecie i szeroką gamą akcesoriów

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

Dodatkowe informacje:

** CIPA zgodnie z wytycznymi; korekcja w dwóch osiach (pochylenia i ruch na boki)
*** 6 miesięcy dodatkowej gwarancji w kraju zakupu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764