logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolorowe murale z kapsli Somersby w 3 polskich miastach

  PR 16.02.2022, przeczytano 1322 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą. Lokalizacje, w których powstały, nie były przypadkowe. Murale są barwne i pełne energii, dlatego uworzono je w miejscach, w których brakuje roślinności i koloru, aby wnieść nieco uśmiechu w szaro-zimową rzeczywistość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolorowe-murale-z-kapsli-somersby-w-3-polskich-miastach,394807,artykul.html

Murale marki Somersby powstały w 3 miastach: w Warszawie (przy Metro Rondo ONZ), Łodzi (ulica Piotrkowska 217) i w Krakowie (przy Bulwarze Kurlandzkim). Znalazły się na nich kolorowe grafiki nawiązujące do grafik na nagrodach np. bluzach czy zegarkach, które można wygrać w ramach promocji „Graj w kolory”. Grafiki stworzyła artystka Hello Kaczi (Magda Kaczi Kaczanowska), a murale wykonała Agencja Good Looking, która zajmuje się ręcznie malowanymi reklamami i artystycznymi muralami.

– Somersby to marka pełna radości i uśmiechu, które chce przekazywać dalej. Murale, które stworzyliśmy, mają rozbudzać energię w szaroburym okresie zimy. Szarość wybranych miejsc, brak roślinności i betonowe wieżowce wokoło sprawiły, że murale dodały okolicy kolorów i wniosły nową energię – podkreśla Kamil Wójcik, Starszy Specjalista ds. Marketingu marki Somersby.

Murale można podziwiać do końca lutego 2022 r.

Za pomysł kreatywny i obsługę aktywacji odpowiada agencja Isobar Polska, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative (grupa Mediabrands), a za stworzenie KV aktywacji – NAV agency.

ilustracjastrzałka

O promocji „Graj w kolory”

W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji.

Promocja wystartowała w pierwszej połowie listopada 2021 i zakończy się 27 lutego br. Aby wziąć w niej udział należy kupić butelkę promocyjną Somersby z kolorowym kapslem, następnie wpisać kod spod kapsla na stronie i odpowiedzieć na konkursowe pytanie. Do wygrania jest 4 tys. nagród: komplety dresów, zegarki, walizki, a także czapki, szaliki, rękawiczki i skarpetki na mroźne dni oraz wyjazd do Fińskiej Wioski w Karkonoszach. Wszystko w żywych, optymistycznych barwach. Na nagrodach znajdą się grafiki zaprojektowane przez designerkę Magdalenę Kaczi Kaczanowską - Hello Kaczi, która w swoich pracach komunikuje się za pomocą słonecznych kolorów oraz grafik, od których bije pozytywna energia. 

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764