logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolorowe torby Aha do laptopów i netbooków od Hama

   26.08.2010, przeczytano 4228 razy
ilustracjastrzałka

Młodzieżowe torby oraz etui Aha do laptopów i netbooków trafiły do oferty Hama Polska. Niemiecka marka zaprezentowała pięć wzorów dla komputerów przenośnych o przekątnych ekranu: 10,2", 13,3" oraz 15,6".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolorowe-torby-aha-do-laptopow-i-netbookow-od-hama,11173,artykul.html

Młodzi użytkownicy tego rodzaju sprzętu mogą wybierać spośród takich modeli, jak: Lily (czarno-biały), Bright (czerwony), On Tour (czarno-pomarańczowy), Outline (zielony) oraz Scroll (granatowy). Każda torba oraz etui zdobiona jest dynamicznym motywem graficznym. 

Torby Aha do 15,6-calowych notebooków wyposażono w regulowane paski na ramię. Poza kieszenią główną użytkownik ma do wykorzystania kieszeń na zamek błyskawiczny w pokrywie oraz małą, zewnętrzną kieszonkę na odtwarzacz MP3. Dodatkowe wyposażenie stanowią dwie kieszonki z neoprenu (kauczuk syntetyczny) na adaptery USB i mały karabińczyk do przyczepiania futerału fotograficznego lub telefonicznego. Cztery stopki zmniejszać mają zużycie torby wywołane stawianiem na ziemi.

Z kolei etui na 10,2-calowe netbooki oraz 13,3-calowe laptopy wyposażono w neoprenową (kauczukową) wkładkę, która ma zabezpieczać sprzęt przed uszkodzeniami w transporcie. Dodatkowa kieszeń przednia zapinana jest na suwak. Uchwyt do noszenia torby automatycznie wysuwa się i chowa w zależności od potrzeb. Użytkownik może też skorzystać z odczepianego paska na ramię.

Sugerowane przez Hama ceny detaliczne poszczególnych modeli wynoszą: 70 zł (10,2"), 80 zł (13,3") oraz 150 zł (15,6").

Źródło: Hama

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764