logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolory, które wyróżnią każdy projekt - możliwości ploterów Canon

  PR 22.06.2022, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

Okres letni sprzyja wykorzystywaniu żywych, przyjemnych dla oka barw. Tym większe znaczenie mają zaprezentowane przez Canon nowe plotery z uznanej serii imagePROGRAF. Modele GP-2000 oraz GP-4000 to pierwsze na rynku urządzenia skalibrowane do wykorzystania neonowych i pastelowych kolorów z gamy PANTONE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolory%2C-ktore-wyroznia-kazdy-projekt---mozliwosci-ploterow-canon,396336,artykul.html

– Aż pięć specjalnych atramentów rozszerza spektrum wykorzystywanych barw o intensywną żółć, pomarańcz, zieleń i niebieskość -– wylicza Tomasz Miękus, Product Business Developer w Canon Polska. – Ale największą zmianę przynosi możliwość druku we fluorescencyjnym różu. To prawdziwy przełom w druku plakatów i grafik wielkoformatowych – dodaje.

Żywe kolory przykuwają uwagę

imagePROGRAF to uznana, dostępna na rynku od lat seria wielkoformatowych drukarek, służących głównie do wydruku atrakcyjnych dla oka grafik, fotografii oraz materiałów reklamowych. Korzystają z niej między innymi dostawcy usług druku, galerie sztuki, fotografowie oraz agencje marketingowe, przygotowujące dla swoich klientów najwyższej jakości identyfikację wizualną. Zaprezentowane niedawno dwa nowe modele znacznie zwiększają możliwości ploterów.

– W czerwcu w Berlinie odbywały się targi druku FESPA 2022 - wspomina Tomasz Miękus. – Zaprezentowany tam imagePROGRAF GP-4000 wzbudził ogromne zainteresowanie odwiedzających. Przy stoisku Canon non stop zatrzymywali się kolejni goście, których uwagę przykuwały żywe, intensywne kolory na prezentowanych plakatach. To doświadczenie udowadnia mi, że materiały reklamowe drukowane na nowych modelach równie dobrze sprawdzą się w codziennej praktyce – przekonuje ekspert Canon.

Automatyzacja i bezpieczeństwo

Ale to nie wszystkie nowości, jakie oferują modele GP-4000 i GP-2000. Dzięki funkcji inteligentnego umieszczania roli papieru, wszystkie procesy związane z ładowaniem i podawaniem nośnika są w pełni zautomatyzowane. Urządzenie wykrywa typ wykorzystywanych mediów oraz szacuje pozostałą ilość papieru na roli. To sprawia, że użytkownikowi pozostaje jedynie fizyczne załadowanie papieru do podajnika, co w przypadku druku wielkoformatowego wcale nie jest oczywiste.

Dodatkowo, jak przekonuje Tomasz Miękus, urządzenia są doskonale zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem innych użytkowników. To znacznie zwiększa bezpieczeństwo całej firmy, a także poufność poszczególnych projektów.

– Tworząc nowe plotery, za każdym razem wsłuchujemy się w głos użytkowników. Tym razem postawiliśmy na technologie, które z jednej strony pozwalają tworzyć wyjątkowe efekty na wydrukach, a z drugiej - wyraźnie wspomagają codzienną pracę – dodaje ekspert Canon Polska.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764