logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolory, które wyróżnią każdy projekt - możliwości ploterów Canon

  PR 22.06.2022, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Okres letni sprzyja wykorzystywaniu żywych, przyjemnych dla oka barw. Tym większe znaczenie mają zaprezentowane przez Canon nowe plotery z uznanej serii imagePROGRAF. Modele GP-2000 oraz GP-4000 to pierwsze na rynku urządzenia skalibrowane do wykorzystania neonowych i pastelowych kolorów z gamy PANTONE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolory%2C-ktore-wyroznia-kazdy-projekt---mozliwosci-ploterow-canon,396336,artykul.html

– Aż pięć specjalnych atramentów rozszerza spektrum wykorzystywanych barw o intensywną żółć, pomarańcz, zieleń i niebieskość -– wylicza Tomasz Miękus, Product Business Developer w Canon Polska. – Ale największą zmianę przynosi możliwość druku we fluorescencyjnym różu. To prawdziwy przełom w druku plakatów i grafik wielkoformatowych – dodaje.

Żywe kolory przykuwają uwagę

imagePROGRAF to uznana, dostępna na rynku od lat seria wielkoformatowych drukarek, służących głównie do wydruku atrakcyjnych dla oka grafik, fotografii oraz materiałów reklamowych. Korzystają z niej między innymi dostawcy usług druku, galerie sztuki, fotografowie oraz agencje marketingowe, przygotowujące dla swoich klientów najwyższej jakości identyfikację wizualną. Zaprezentowane niedawno dwa nowe modele znacznie zwiększają możliwości ploterów.

– W czerwcu w Berlinie odbywały się targi druku FESPA 2022 - wspomina Tomasz Miękus. – Zaprezentowany tam imagePROGRAF GP-4000 wzbudził ogromne zainteresowanie odwiedzających. Przy stoisku Canon non stop zatrzymywali się kolejni goście, których uwagę przykuwały żywe, intensywne kolory na prezentowanych plakatach. To doświadczenie udowadnia mi, że materiały reklamowe drukowane na nowych modelach równie dobrze sprawdzą się w codziennej praktyce – przekonuje ekspert Canon.

Automatyzacja i bezpieczeństwo

Ale to nie wszystkie nowości, jakie oferują modele GP-4000 i GP-2000. Dzięki funkcji inteligentnego umieszczania roli papieru, wszystkie procesy związane z ładowaniem i podawaniem nośnika są w pełni zautomatyzowane. Urządzenie wykrywa typ wykorzystywanych mediów oraz szacuje pozostałą ilość papieru na roli. To sprawia, że użytkownikowi pozostaje jedynie fizyczne załadowanie papieru do podajnika, co w przypadku druku wielkoformatowego wcale nie jest oczywiste.

Dodatkowo, jak przekonuje Tomasz Miękus, urządzenia są doskonale zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem innych użytkowników. To znacznie zwiększa bezpieczeństwo całej firmy, a także poufność poszczególnych projektów.

– Tworząc nowe plotery, za każdym razem wsłuchujemy się w głos użytkowników. Tym razem postawiliśmy na technologie, które z jednej strony pozwalają tworzyć wyjątkowe efekty na wydrukach, a z drugiej - wyraźnie wspomagają codzienną pracę – dodaje ekspert Canon Polska.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764