logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolory, które wyróżnią każdy projekt - możliwości ploterów Canon

  PR 22.06.2022, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

Okres letni sprzyja wykorzystywaniu żywych, przyjemnych dla oka barw. Tym większe znaczenie mają zaprezentowane przez Canon nowe plotery z uznanej serii imagePROGRAF. Modele GP-2000 oraz GP-4000 to pierwsze na rynku urządzenia skalibrowane do wykorzystania neonowych i pastelowych kolorów z gamy PANTONE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolory%2C-ktore-wyroznia-kazdy-projekt---mozliwosci-ploterow-canon,396336,artykul.html

– Aż pięć specjalnych atramentów rozszerza spektrum wykorzystywanych barw o intensywną żółć, pomarańcz, zieleń i niebieskość -– wylicza Tomasz Miękus, Product Business Developer w Canon Polska. – Ale największą zmianę przynosi możliwość druku we fluorescencyjnym różu. To prawdziwy przełom w druku plakatów i grafik wielkoformatowych – dodaje.

Żywe kolory przykuwają uwagę

imagePROGRAF to uznana, dostępna na rynku od lat seria wielkoformatowych drukarek, służących głównie do wydruku atrakcyjnych dla oka grafik, fotografii oraz materiałów reklamowych. Korzystają z niej między innymi dostawcy usług druku, galerie sztuki, fotografowie oraz agencje marketingowe, przygotowujące dla swoich klientów najwyższej jakości identyfikację wizualną. Zaprezentowane niedawno dwa nowe modele znacznie zwiększają możliwości ploterów.

– W czerwcu w Berlinie odbywały się targi druku FESPA 2022 - wspomina Tomasz Miękus. – Zaprezentowany tam imagePROGRAF GP-4000 wzbudził ogromne zainteresowanie odwiedzających. Przy stoisku Canon non stop zatrzymywali się kolejni goście, których uwagę przykuwały żywe, intensywne kolory na prezentowanych plakatach. To doświadczenie udowadnia mi, że materiały reklamowe drukowane na nowych modelach równie dobrze sprawdzą się w codziennej praktyce – przekonuje ekspert Canon.

Automatyzacja i bezpieczeństwo

Ale to nie wszystkie nowości, jakie oferują modele GP-4000 i GP-2000. Dzięki funkcji inteligentnego umieszczania roli papieru, wszystkie procesy związane z ładowaniem i podawaniem nośnika są w pełni zautomatyzowane. Urządzenie wykrywa typ wykorzystywanych mediów oraz szacuje pozostałą ilość papieru na roli. To sprawia, że użytkownikowi pozostaje jedynie fizyczne załadowanie papieru do podajnika, co w przypadku druku wielkoformatowego wcale nie jest oczywiste.

Dodatkowo, jak przekonuje Tomasz Miękus, urządzenia są doskonale zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem innych użytkowników. To znacznie zwiększa bezpieczeństwo całej firmy, a także poufność poszczególnych projektów.

– Tworząc nowe plotery, za każdym razem wsłuchujemy się w głos użytkowników. Tym razem postawiliśmy na technologie, które z jednej strony pozwalają tworzyć wyjątkowe efekty na wydrukach, a z drugiej - wyraźnie wspomagają codzienną pracę – dodaje ekspert Canon Polska.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764