logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

kolportaż ulotek - skuteczność?

Strona 2/4  1 2 3 4

| 02.04.2014 00:04

Publicita, 2014-03-31 13:11
Mozesz mi przesłać ulotkę w pdf tej firmy i namiary na wszystkich handlowców i sprzedawczyków? Baaardzo proszę...


Ulotki zalewają nas. W Croydon 20-40 dziennie przez drzwi. Wszystkie lądują w koszu na recycling. Nie pomaga napis royal mail only. Ulotka umarła śmiercią naturalną.
Znajomy prowadzi knajpę bengalską - zrobił sobie ostatnio badanie 100k ulotek z kuponami rabatowymi. Odzew: w miesiąc 200 kuponów wróciło . Koszt ulotkowania 30-45GBP / 1000 czyli ok 4000 + druk. Sprzedaż z ulotek (średnie zamówienie18GBP - 3600). oczywiście można się spierać że część tyck nowych klientów będzie zamawiac stale.

-----------------
-----
Pozdrawiam
Piotrek

avatar użytkownika
+ + +

Croydon
wiadomości: 124
w Signs.pl od 14.04.2011
IP: 85.210.156.XXX

| 03.04.2014 07:04

... bo w ulotkach ważny jest przekaz. Jak jest dobrze skonstruowany to odzew jest ogromny, a jak jest typu "najlepsze w mieście", "najtaniej w rejonie" (tak jak 99% ulotek) to każdy zlewa te frazesy i wtedy odzew jest zero. Tak uważam.

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + +

wiadomości: 419
w Signs.pl od 10.08.2010
IP: 89.229.154.XXX

| 03.04.2014 08:04

Moim zdaniem za taką sytuację po części odpowiedzialne są firmy przeprowadzające kolportaż. Firmy aby być bardziej atrakcyjne dla klienta mają śmieszne stawki. Muszą łączyć zlecenia aby odczuć zysk. Krew mnie zalewa jak widzę w skrzynce upchany stos ulotek. Jedna firma przynosi 3-5 sieciówek + 2-3 A5 /DL lokalne promocje. Przecież takiej lektury nawet się nie chce sortować.

Jeden z klientów postanowił sam przeprowadzić kolportaż. Ulotki mocowane za pomocą gumki do klamki. Na dworze dodatkowo woreczek strunowy.
Roznosi je systematycznie sam z żoną i dziećmi. Jest zadowolony z efektów a całość cyklicznie powtarza co miesiąc.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: levelup dnia 03.04.2014 08:33)

avatar użytkownika
+ + + + + +

września
wiadomości: 735
w Signs.pl od 11.05.2011
IP: 89.77.234.XXX

| 03.04.2014 16:04

tu następuje powiekszanie medium.]

Aktualny standard b4

-----------------
-----
Pozdrawiam
Piotrek

avatar użytkownika
+ + +

Croydon
wiadomości: 124
w Signs.pl od 14.04.2011
IP: 85.210.156.XXX

Cynik Cynik | 03.04.2014 17:04

Handel, montaż okien PCV, rolet itp. 400 tys. ulotek co miesiąc (co 2 tygodnie po 200k szt.). Ulotki za każdym razem trafiają w te same miejsca, czyli babcia Gienia ma 24 ulotki rocznie. Oczywiście promocje "tylko do końca miesiąca" za każdym razem. Babcia Gienia je wyrzuca, bo nie chce nowych okien, ale po 2 latach docieplaja jej budynek i nie wypada mieć starych okien, więc w końcu trafia po raz kolejny do niej ulotka, której nie wyrzuca... A handlarz twierdzi, że ulotki to podstawa w tym biznesie. Może chodzi o ilość.

Cynik

MegaMegi MegaMegi | 08.04.2014 14:04

rad_WC, 2014-04-03 07:24
... bo w ulotkach ważny jest przekaz. Jak jest dobrze skonstruowany to odzew jest ogromny, a jak jest typu "najlepsze w mieście", "najtaniej w rejonie" (tak jak 99% ulotek) to każdy zlewa te frazesy i wtedy odzew jest zero. Tak uważam.



I słusznie uważasz, ja jak widzę ulotkę np. najlepszy fryzjer w mieście - tzn że wszawica murowana, bo dobry zakład fryzjerski nie potrzebuje ulotek - wszystko idzie pocztą pantoflową - Amen



(Wiadomość zmodyfikowana przez: MegaMegi dnia 08.04.2014 14:27)

MegaMegi

| 08.04.2014 18:04

MegaMegi, 2014-04-08 14:26
rad_WC, 2014-04-03 07:24
... bo w ulotkach ważny jest przekaz. Jak jest dobrze skonstruowany to odzew jest ogromny, a jak jest typu "najlepsze w mieście", "najtaniej w rejonie" (tak jak 99% ulotek) to każdy zlewa te frazesy i wtedy odzew jest zero. Tak uważam.



I słusznie uważasz, ja jak widzę ulotkę np. najlepszy fryzjer w mieście - tzn że wszawica murowana, bo dobry zakład fryzjerski nie potrzebuje ulotek - wszystko idzie pocztą pantoflową - Amen



(Wiadomość zmodyfikowana przez: MegaMegi dnia 08.04.2014 14:27)


ok, tylko żeby mieć miano "dobrego" trzeba sobie jakoś to wypracować. Ale jak to zrobić, skoro dopiero co otworzyliśmy a klientów nie ma... Może jakaś reklama na początek, np ulotki że mamy otwarte w niedziele i w nocy ?

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + +

wiadomości: 419
w Signs.pl od 10.08.2010
IP: 89.229.154.XXX

Cynik Cynik | 08.04.2014 21:04

MegaMegi, 2014-04-08 14:26
I słusznie uważasz, ja jak widzę ulotkę np. najlepszy fryzjer w mieście - tzn że wszawica murowana, bo dobry zakład fryzjerski nie potrzebuje ulotek - wszystko idzie pocztą pantoflową - Amen


Głupia Pepsi, reklamują się wszędzie, nie wiadomo po co. I tak wszyscy szepcą, że Coca-Cola jest lepsza.

Cynik

| 08.04.2014 22:04



Głupia Pepsi, reklamują się wszędzie, nie wiadomo po co. I tak wszyscy szepcą, że Coca-Cola jest lepsza. [/quote]

nie coca cola tylko COLA ORGINAL z biedronki najlepiej smakuje nie mówiąc o najlepszym stosunku jakości do ceny ......... takie mondre zdanie

-----------------

avatar użytkownika
+ + + +

krapkowice
wiadomości: 403
w Signs.pl od 30.09.2012
IP: 93.181.160.XXX

MegaMegi MegaMegi | 09.04.2014 08:04

rad_WC, 2014-04-08 18:23
MegaMegi, 2014-04-08 14:26
rad_WC, 2014-04-03 07:24
... bo w ulotkach ważny jest przekaz. Jak jest dobrze skonstruowany to odzew jest ogromny, a jak jest typu "najlepsze w mieście", "najtaniej w rejonie" (tak jak 99% ulotek) to każdy zlewa te frazesy i wtedy odzew jest zero. Tak uważam.



I słusznie uważasz, ja jak widzę ulotkę np. najlepszy fryzjer w mieście - tzn że wszawica murowana, bo dobry zakład fryzjerski nie potrzebuje ulotek - wszystko idzie pocztą pantoflową - Amen



(Wiadomość zmodyfikowana przez: MegaMegi dnia 08.04.2014 14:27)


ok, tylko żeby mieć miano "dobrego" trzeba sobie jakoś to wypracować. Ale jak to zrobić, skoro dopiero co otworzyliśmy a klientów nie ma... Może jakaś reklama na początek, np ulotki że mamy otwarte w niedziele i w nocy ?


Facebook - zamiast ulotek
Mnie się wydaje że życie przeniosło się tam

MegaMegi

Strona 2/4  1 2 3 4
REKLAMA:
Nowy wątek Ten wątek został zamknięty przez moderatora

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764