rad_WC, 2014-04-08 18:23MegaMegi, 2014-04-08 14:26rad_WC, 2014-04-03 07:24... bo w ulotkach ważny jest przekaz. Jak jest dobrze skonstruowany to odzew jest ogromny, a jak jest typu "najlepsze w mieście", "najtaniej w rejonie" (tak jak 99% ulotek) to każdy zlewa te frazesy i wtedy odzew jest zero. Tak uważam.
|
I słusznie uważasz, ja jak widzę ulotkę np. najlepszy fryzjer w mieście - tzn że wszawica murowana, bo dobry zakład fryzjerski nie potrzebuje ulotek - wszystko idzie pocztą pantoflową - Amen (Wiadomość zmodyfikowana przez: MegaMegi dnia 08.04.2014 14:27)
|
ok, tylko żeby mieć miano "dobrego" trzeba sobie jakoś to wypracować. Ale jak to zrobić, skoro dopiero co otworzyliśmy a klientów nie ma... Może jakaś reklama na początek, np ulotki że mamy otwarte w niedziele i w nocy ?