Temat już trochę przycichł, ale pozwolę się wtrącić. Trochę jednak przesadzacie jeżeli chodzi o brak skuteczności ulotek, bo jest to ciekawa alternatywa jeżeli chodzi o reklamę, ale... tylko pod pewnymi warunkami!
Jasne, sporo działań reklamowych przeniosło się do internetu, ale firmy działające lokalnie jak najbardziej powinny taką formę reklamy rozważyć. Oczywiście, nie może być tak, że tylko ulotki i nic więcej.
- należy pamiętać, że w ulotkach skuteczność bierze się także z ilości. Jeżeli puszcza się 1000 sztuk (często źle stargetowanych) ulotek to ciężko o dobre wyniki
- firma, która rozdaje koniecznie powinna mieć dobre rozeznanie w strukturze miasta. Które osiedla są bogatsze, w których dominują sektory rodzinne, gdzie sprzątaczki "wymiatają ulotki" itp. Wtedy nic się nie zmarnuje.
- treść warto też profilować. Ogólna oferta to najczęściej niezbyt przyciągająca oferta.
Jak w przypadku każdej reklamy outdoorowej, tak i w przypadku ulotek pojawia się problem mierzalności. Dlatego ulotkę warto wyposażyć coś w stylu "z tą ulotką 5% taniej" albo inne działanie zaczepne.
A grafika? Owszem jest ważna, ale jak ulotka nie trafi "tam gdzie trzeba" to nawet wybitny grafik nie pomoże
-----------------
http://resmarketer.pl