logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komandor promuje aplikację do samodzielnego projektowania mebli

  PR 29.03.2021, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

Komandor stawia na kompleksową kampanię reklamową. Marka promuje innowacyjną aplikację Designer. Dzięki niej w wygodny sposób można samodzielnie zaprojektować wymarzony mebel. Działania reklamowe prowadzi dom mediowy Media Choice, który odpowiada za strategię, zakup mediów oraz kompleksową realizację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komandor-promuje-aplikacje-do-samodzielnego-projektowania-mebli,390823,artykul.html

Komandor od wielu lat jest synonimem szafy z drzwiami przesuwnymi. To znany polski producent, specjalizujący się w wysokiej jakości rozwiązaniach na wymiar dla wygodnego przechowywania w domu i w biurze.

Swoboda projektowania mebli

Komandor wprowadził na rynek dedykowaną, autorską aplikację, która umożliwia klientom samodzielne stworzenie indywidualnego projektu szafy, garderoby, drzwi przesuwnych czy loftowych przeszkleń. Funkcjonalne oprogramowanie pozwala dopasować ulubiony kolor, wymiar oraz funkcję mebla, a następnie dzięki funkcji AR (rozszerzonej rzeczywistości), przeniesienie projektu do własnego wnętrza. Taka wizualizacja pomaga sprawdzić, czy stworzony mebel pasuje do otoczenia. Wygodna opcją jest także możliwość wysłania mebla do wyceny i konsultacja z doradcą. Profesjonalny projekt własnej garderoby lub szafy, razem z gotową wyceną to duże ułatwienie dla klientów marki. Aplikacja dostępna jest w wersji desktopowej i mobilnej, dzięki czemu projektowanie może odbywać się z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie – warunkiem jest jedynie dostęp do internetu.

Wielokanałowe działania

Głównym celem kampanii są instalacje aplikacji, dlatego też obejmuje ona przede wszystkim obszar mobile. Działania skupiają się na budowaniu rozpoznawalności Designer Komandor w wyznaczonej grupie docelowej. Kluczowe jest zatem wykorzystanie różnorodnych narzędzi – tak, aby na poszczególnych etapach docierać do potencjalnie zainteresowanych klientów. Poza siecią wyszukiwania oraz siecią reklamową Google, informacje o aplikacji widoczne są m.in. na Youtube. Dodatkowo kampania obejmuje działania reklamowe na popularnych portalach z kategorii: urządzanie wnętrz i budowa domu. Wykorzystywane są również inne rozwiązania digital, służące kontynuacji dialogu z użytkownikami, którzy wstępnie zainteresowali się możliwościami Designer Komandor. Za realizację kampanii odpowiada kilkuosobowy zespół, a jego pracę po stronie Media Choice koordynuje Marek Śnioch.

Kolejny lider rynku w portfolio

Marka od ponad trzech dekad jest liderem w Polsce, stale rozwijając też dystrybucję w ponad 40 krajach na świecie.

– Cieszymy się, że Komandor docenił innowacyjne podejście w zaproponowanej przez nasz dom mediowy strategii. Współpraca z jedną z kluczowych w branży wnętrzarskiej firm to dla nas inspiracja do dalszego rozwoju w tym segmencie – mówi Łukasz Matyński, Head of Client Service &Partner w Media Choice.

Źródło: Media Choice

www.mediachoice.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764