logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje

  PR 22.03.2019, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kombii%2C-de-mono-i-patrycja-markowska-w-kampanii-radia-zlote-przeboje,381773,artykul.html

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła „Tylko dobra muzyka” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski (AMS) oraz w internecie (Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube oraz sieci reklamowe).

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory wspólnie z domem mediowym Spark Foundry (Publicis Groupe). Agencja digitalowa Artegence opracowała koncept kreatywny oraz projekty OOH i digital – reklamy display, screeningi, media społecznościowe oraz dedykowaną kampanii stronę internetową z wideo wywiadami i sekcją konkursową. Autorem sesji fotograficznej zrealizowanej w studio fotograficznym Agencji Gazeta jest Albert Zawada.

W ramach działań promocyjnych Radia Złote Przeboje powstały również krótkie wywiady wideo z Patrycją Markowską oraz muzykami z KOMBII i De Mono, w których gwiazdy odpowiadają na pytania w nietypowy sposób - tytułami swoich piosenek. Nagrania wideo z udziałem artystów zatytułowane „To tu odpowiadają Ci przeboje” można zobaczyć TUTAJ. Za koncept odpowiadała agencja Artegence, a za realizację dom produkcyjny Timecode.

Kampanię wspiera też konkurs antenowy „Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. W zabawie Grzegorz Skawiński z KOMBII, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z lat 80., 90. i dwutysięcznych, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Zadaniem uczestników konkursu jest odgadnięcie tytułów tych utworów, a dla zwycięzców stacja przygotowała nagrody pieniężne. Dodatkowo artyści będą gośćmi Marzeny Rogalskiej w audycji „Rogalska od kuchni”, nadawanej w niedziele między 14:00 a 16:00.

Projekt nowych działań promocyjnych stacji, które potrwają do końca kwietnia br., powstał w ramach współpracy Radia Złote Przeboje z reprezentującą artystów agencją J&J Musicart.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Life on Mars dla New Balance z okazji 42. PZU Orlen Maratonu Warszawskiego
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na  linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.
Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski
Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.
Europejska aktualizacja zasad odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego przygotował i udostępnia polskie tłumaczenie dokumentów sporządzonych przez Cosmetics Europe, dotyczących zasad przewodnich odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej. Nowe zapisy, dotyczące m.in. influencer marketingu, reklamy skierowanej do dzieci i nastolatków czy promowania korzyści dla środowiska płynących z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764