logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kombinat Filmowy pracuje w plenerze z projektorem Epson

  PR 25.07.2017, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

Filmowa rozrywka przestaje być już tylko domeną kin czy domowych salonów i coraz lepiej radzi sobie w plenerze. Epson, we współpracy z Kombinatem Filmowym, organizuje w tym roku trzy projekty tzw. „kina pod chmurką”: filmowe piątki z Zielonymi Arkadami w Bydgoszczy, letnie kino w Galerii Kaskada w Szczecinie oraz „kino pod gwiazdkami” w DH Supersam w Katowicach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kombinat-filmowy-pracuje-w-plenerze-z-projektorem-epson,33232,artykul.html

Moda na kina plenerowe w Polsce przyjęła się na dobre. A wszystko dzięki technologiom, które pozwalają cieszyć się nie gorszej jakości obrazem niż w kinach również na pokazach filmowych „pod chmurką”. Spore udziały w tej kwestii ma firma Epson, która czynnie wspiera podobne projekty. To właśnie dzięki japońskiej marce widzowie letnich seansów organizowanych przez Kombinat Filmowy – firmę zajmująca się kompleksową organizacją imprez filmowych - obejrzą największe kinowe hity. Miejscem seansów będą dachy centrów handlowych w trzech polskich miastach.

Filmy będą wyświetlane przy użyciu projektora instalacyjnego Epson EB-Z8050W o rozdzielczości WUXGA. Urządzenie wyposażono w innowacyjne lampy oraz technologię 3LCD doskonałą do zastosowania podczas wielkich wydarzeń w dużych pomieszczeniach. Trójkolorowe obrazy z matryc LCD łączone są w pryzmacie, aby wyświetlić na ekranie obraz w milionach kolorów. Technologia 3LCD oraz wysokiej wydajności podwójne lampy o jasności 6000 lumenów są gwarancją najwyższej jakości obrazu i wydajności projektora.

- Jesteśmy otwarci na wspieranie najciekawszych przedsięwzięć kulturalnych takich jak projekty kina plenerowego zainicjowane przez Kombinat Filmowy. Seanse pod przysłowiową chmurką to olbrzymie wyzwanie, nie tylko pod kątem artystycznym, ale przede wszystkich technologicznym – używany do wyświetlania obrazu sprzęt musi sprostać wyzwaniom projekcji plenerowej z zachowaniem wiernego odwzorowania barw, świateł czy kontrastów – mówi Andrzej Bieniek, Business Account Manager w Epson Europe. – Nasz projektor instalacyjny EB-Z8050W został stworzony m. in.  z myślą o tego rodzaju projektach. Dzięki oparciu o technologię 3LCD, urządzenie spełnia wysokie wymagania co do jakości i równego natężenia jasności światła barwnego oraz białego, dzięki czemu sprawdza się w plenerze równie dobrze co w tradycyjnej sali kinowej.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764