logo
WIADOMOŚCI

Komentarz Cityboard Media

Mateusz Zawiślak  PR 12.03.2018, przeczytano 218 razy

Publikujemy komentarz otrzymany od firmy Cityboard Media dotyczący publikacji medialnych na temat wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komentarz-cityboard-media,35756,artykul.html

Nawiązując do publikacji medialnych, pojawiających się w ostatnich dniach, które dotyczą wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej (Np. AMS, czy Jet Line), informujemy, że Cityboard Media takimi badaniami dysponuje od 1998 roku. Od 20 lat dostarczamy naszym klientom rzetelną informację, do ilu odbiorców dotrze ich reklama outdoorowa. Wiele lat temu uznaliśmy, że podstawą efektywnej reklamy outdoorowej są dokładne dane i w związku z tym zleciliśmy przeprowadzenie badania, które pokazuje efektywne kontakty odbiorców z reklamą, a nie tylko natężenie ruchu w pobliżu nośników. Badania G-wert wykonała dla nas GFK Polonia. Każdy z ekranów Cityboard Media ma podaną aktualną, dobową liczbę osób, które widzą prezentowany plakat. W oparciu o te dane, klienci naszej firmy mogą zaplanować kampanię, która przyniesie wymierne korzyści sprzedażowe, czy też wizerunkowe. Dla naszych klientów to nie nowość, ale standard.

Cieszymy się, że po 20 latach inne firmy zdecydowały się pójść tą drogą.

Źródło: Zarząd Cityboard Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały FilmBox od dziś są dostępne w tzw. oknie otwartym w ofercie UPC Polska, największego operatora kablowego w kraju.
Badanie: Ranking cytowań sierpień 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (207), za nią: Rzeczpospolita (137)  oraz Dziennik Gazeta Prawna (90). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazły się Polska The Times (25), na drugim – Głos Wielkopolski (8), a na trzecim – Dziennik Bałtycki (6)....
Yahoo rozlicza się z 47 milionów dolarów po akatku hakerskim
Wszyscy pamiętamy – wywołujący masową histerię – historyczny już atak na Yahoo. Pod koniec 2017 r. portal internetowy ostatecznie potwierdził, że po rzekomo sponsorowanym przez państwo ataku, wszystkie konta użytkowników zostały naruszone. Ucierpiało 3 miliardy użytkowników. Dla uzmysłowienia sobie tej liczby dodajmy, że w 1959 r. cała...
Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone