logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komentarz Cityboard Media

  PR 12.03.2018, przeczytano 385 razy

Publikujemy komentarz otrzymany od firmy Cityboard Media dotyczący publikacji medialnych na temat wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komentarz-cityboard-media,35756,artykul.html

Nawiązując do publikacji medialnych, pojawiających się w ostatnich dniach, które dotyczą wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej (Np. AMS, czy Jet Line), informujemy, że Cityboard Media takimi badaniami dysponuje od 1998 roku. Od 20 lat dostarczamy naszym klientom rzetelną informację, do ilu odbiorców dotrze ich reklama outdoorowa. Wiele lat temu uznaliśmy, że podstawą efektywnej reklamy outdoorowej są dokładne dane i w związku z tym zleciliśmy przeprowadzenie badania, które pokazuje efektywne kontakty odbiorców z reklamą, a nie tylko natężenie ruchu w pobliżu nośników. Badania G-wert wykonała dla nas GFK Polonia. Każdy z ekranów Cityboard Media ma podaną aktualną, dobową liczbę osób, które widzą prezentowany plakat. W oparciu o te dane, klienci naszej firmy mogą zaplanować kampanię, która przyniesie wymierne korzyści sprzedażowe, czy też wizerunkowe. Dla naszych klientów to nie nowość, ale standard.

Cieszymy się, że po 20 latach inne firmy zdecydowały się pójść tą drogą.

Źródło: Zarząd Cityboard Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764