logo
WIADOMOŚCI

Komentarz Cityboard Media

  PR 12.03.2018, przeczytano 236 razy

Publikujemy komentarz otrzymany od firmy Cityboard Media dotyczący publikacji medialnych na temat wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komentarz-cityboard-media,35756,artykul.html

Nawiązując do publikacji medialnych, pojawiających się w ostatnich dniach, które dotyczą wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej (Np. AMS, czy Jet Line), informujemy, że Cityboard Media takimi badaniami dysponuje od 1998 roku. Od 20 lat dostarczamy naszym klientom rzetelną informację, do ilu odbiorców dotrze ich reklama outdoorowa. Wiele lat temu uznaliśmy, że podstawą efektywnej reklamy outdoorowej są dokładne dane i w związku z tym zleciliśmy przeprowadzenie badania, które pokazuje efektywne kontakty odbiorców z reklamą, a nie tylko natężenie ruchu w pobliżu nośników. Badania G-wert wykonała dla nas GFK Polonia. Każdy z ekranów Cityboard Media ma podaną aktualną, dobową liczbę osób, które widzą prezentowany plakat. W oparciu o te dane, klienci naszej firmy mogą zaplanować kampanię, która przyniesie wymierne korzyści sprzedażowe, czy też wizerunkowe. Dla naszych klientów to nie nowość, ale standard.

Cieszymy się, że po 20 latach inne firmy zdecydowały się pójść tą drogą.

Źródło: Zarząd Cityboard Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google+ i jego interfejsy API są zamykane wcześniej niż planowano pierwotnie. Jest to następstwem wykrycia w listopadzie nowej usterki ochrony prywatności, która ujawniła dane ponad 52 milionów użytkowników, ogłosiło Google.
Agencja mediowa Havas Media wygrała przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2019 r.
Agora ponownie w gronie odpowiedzialnych spółek Respect Index
Już po raz drugi Agora S.A. znalazła się w składzie RESPECT Index - giełdowego indeksu spółek wyróżniających się odpowiedzialnym i zrównoważonym podejściem do zarządzania, a dzięki temu bardziej atrakcyjnych dla inwestorów i wykazujących wyższą stopę zwrotu niż przeciętna rynkowa. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy...
Nowe zdjęcia Street View z polskich miast
Street View to jedna z najpopularniejszych funkcji Map Google, dzięki niej możecie oglądać zdjęcia 360 stopni ulic i miejsc użyteczności publicznej z perspektywy przechodnia. Ostatnie zdjęcia Polski wykonywane samochodami Street View robione były w 2014 r. Od tamtego czasu w polskich miastach wiele się zmieniło. Np. w Gdańsku nie było jeszcze Muzeum II Wojny Światowej,...
Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone