logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komentarz do sprostowania w sprawie powołania Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej

   24.04.2015, przeczytano 737 razy

W związku z otrzymanym przez nas sprostowaniem do artykułu dotyczącego powołania Polskiego Stowarzyszenie Branży Prezentowej poprosiliśmy firmę MT Polska będącą jego autorem o komentarz, który publikujemy poniżej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komentarz-do-sprostowania-w-sprawie-powolania-polskiego-stowarzyszenia-branzy-prezentowej,24659,artykul.html

W nawiązaniu do pisma przesłanego do Państwa w imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, pragniemy przekazać, że naszą intencją w żadnym wypadku nie było umniejszanie pozycji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, podważanie czy wchodzenie w zakres kompetencji tej instytucji. Wręcz przeciwnie bardzo doceniamy działania podejmowane przez PIAP na rzecz producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych. Chcielibyśmy jednocześnie wyjaśnić, że Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej ma działać stricte w branży prezentowej, obejmując również sektor upominków prywatnych przygotowywanych na różne okazje jak urodziny, imieniny, parapetówki czy śluby. Na rzecz rynku artykułów promocyjnych od lat bardzo prężnie z kolei działa PIAP.

Monika Glegoła
prezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej

Źródło: MT Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764