W związku z otrzymanym przez nas sprostowaniem do artykułu dotyczącego powołania Polskiego Stowarzyszenie Branży Prezentowej poprosiliśmy firmę MT Polska będącą jego autorem o komentarz, który publikujemy poniżej.
W nawiązaniu do pisma przesłanego do Państwa w imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, pragniemy przekazać, że naszą intencją w żadnym wypadku nie było umniejszanie pozycji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, podważanie czy wchodzenie w zakres kompetencji tej instytucji. Wręcz przeciwnie bardzo doceniamy działania podejmowane przez PIAP na rzecz producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych. Chcielibyśmy jednocześnie wyjaśnić, że Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej ma działać stricte w branży prezentowej, obejmując również sektor upominków prywatnych przygotowywanych na różne okazje jak urodziny, imieniny, parapetówki czy śluby. Na rzecz rynku artykułów promocyjnych od lat bardzo prężnie z kolei działa PIAP.
Monika Glegoła
prezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej
Źródło: MT Polska