logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komfort zachęca: „Wymień dywan na nowy”

  PR 13.11.2014, przeczytano 4466 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 300 nowych wzorów dywanów dostępnych w specjalnych, atrakcyjnych cenach – oto co dla Klientów pragnących upiększyć dom przed świętami przygotował Komfort. Promocja „Wymień dywan na nowy” trwa we wszystkich sklepach sieci oraz na www.komfort.pl. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komfort-zacheca%3A-wymien-dywan-na-nowy-,23200,artykul.html

Nowy dywan na święta

Timing akcji związany jest z okresem przygotowań domów na święta. Komunikacja „Wymień dywan na nowy” zachęca do pozbywania się starych, zużytych dywanów i zastępowania ich dostępnymi od listopada w Komforcie nowościami. Dodatkowym impulsem do zakupów mają być korzystne ceny oferowane przez Komfort.

„Hasłem „Wymień dywan na nowy” zachęcamy klientów do wymiany starego dywanu na nowy. Prawie 300 nowych wzorów dywanów, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach to kusząca oferta. Dlatego jeżeli ktoś szuka sposobu na odświeżenie mieszkania przed świętami, to idealny moment, aby nas odwiedzić. Akcję prowadzimy we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz na www.komfort.pl”.– mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A. 

Tak tani, tak miękki, tak modny

Trwająca od 10 listopada br. kampania reklamowa prezentuje trzy wybrane dywany z oferty objętej akcją. Komunikacja koncentruje się na ich głównych atutach, odpowiadających potrzebom różnych grup konsumentów. Jest więc „tak tani” dywan Tala, „tak miękki” dywan Portofino oraz „tak modny” dywan Infinity. 

 

Ten sposób prezentacji oferty promocyjnej jest spójny z wcześniejszymi kampaniami sieci, która latem promowała m.in. „tak tani”, „tak korzystny” oraz „tak trwały” panel podłogowy czy „tak tanią”, „tak korzystną” oraz „tak zabawną” wykładzinę.

Kampania reklamowa

Promocja wspierana jest kampanią telewizyjną – 15 sekundowy nowopowstały spot emitowany będzie w TVP1, Polsacie, TVN-ie oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo prowadzona będzie kampania w radio i Internecie. 

Nowością wprowadzoną przez Komfort są citylight’y wykonane w technice druku soczewkowego, który daje efekt zmieniających się obrazów (w tym przypadku promocyjnych produktów). 

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Informacje o akcji pojawią się również w punktach sprzedaży. Na terenie sklepów Komfort umieszczone zostaną dedykowane bannery, plakaty oraz promocyjne ekspozytory. Za kreację odpowiada dział marketingu marki Komfort.

Akcja „Wymień dywan na nowy” obowiązuje we wszystkich sklepach KOMFORT od 6 listopada 2014 r. do 7 stycznia 2015 r. lub do wyczerpania zapasów. Akcja dotyczy również zamówień, które zostały złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.komfort.pl.

Źródło: Komfort

www.komfort.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764