logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompaktowa drukarka do etykiet LX500e

  PR 10.03.2020, przeczytano 1263 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompaktowa-drukarka-do-etykiet-lx500e,386018,artykul.html

Najważniejsze zalety LX500e to:

  • mała i kompaktowa,
  • szerokość druku do 101,6 mm,
  • pełno kolorowy druk do 4800 dpi.
  • gotowa do użycia w kilka chwil

Zarówno przy początkowej konfiguracji, jak i przez cały etap eksploatacji urządzenia, LX500e jest prosty w obsłudze. Wszystko co jest niezbędne, aby rozpocząć drukowanie etykiet znajduje się w pudełku: oprogramowanie, próbki rolek etykiet o wysokim połysku, pojemnik z tuszem i przewód USB. Drukowanie etykiet w pełnym kolorze można rozpocząć już w kilka minut po wyjęciu urządzenia z pudełka.

Model LX500ec posiada wbudowaną gilotynę do odcinania etykiet

Wbudowana gilotyna umożliwia odcinanie wysztancowanych, ze znacznikami lub ciągłych, etykiet. Do wyboru mamy następujące tryby cięcia:

  • bez odcinania – jeżeli wykorzystujemy nawijarkę,
  • odcięcie po braku aktywności – po zakończeniu zadania drukowania,
  • odcięcie na żądanie – po naciśnięciu przycisku „Load”,
  • odcięcie po każdej etykiecie – do produkcji pojedynczych etykiet np. kart identyfikacyjnych,
  • odcięcie po [x] etykietach – daje możliwość wyboru liczby etykiet, która pozostaje w jednym ciągu przed odcięciem.

Źródło: Nowe Media Sp. z o. o. Sp. k.


+

Tekst opublikował użytkownik: NoweMedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764