logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompaktowa drukarka do etykiet LX500e

  PR 10.03.2020, przeczytano 954 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompaktowa-drukarka-do-etykiet-lx500e,386018,artykul.html

Najważniejsze zalety LX500e to:

  • mała i kompaktowa,
  • szerokość druku do 101,6 mm,
  • pełno kolorowy druk do 4800 dpi.
  • gotowa do użycia w kilka chwil

Zarówno przy początkowej konfiguracji, jak i przez cały etap eksploatacji urządzenia, LX500e jest prosty w obsłudze. Wszystko co jest niezbędne, aby rozpocząć drukowanie etykiet znajduje się w pudełku: oprogramowanie, próbki rolek etykiet o wysokim połysku, pojemnik z tuszem i przewód USB. Drukowanie etykiet w pełnym kolorze można rozpocząć już w kilka minut po wyjęciu urządzenia z pudełka.

Model LX500ec posiada wbudowaną gilotynę do odcinania etykiet

Wbudowana gilotyna umożliwia odcinanie wysztancowanych, ze znacznikami lub ciągłych, etykiet. Do wyboru mamy następujące tryby cięcia:

  • bez odcinania – jeżeli wykorzystujemy nawijarkę,
  • odcięcie po braku aktywności – po zakończeniu zadania drukowania,
  • odcięcie na żądanie – po naciśnięciu przycisku „Load”,
  • odcięcie po każdej etykiecie – do produkcji pojedynczych etykiet np. kart identyfikacyjnych,
  • odcięcie po [x] etykietach – daje możliwość wyboru liczby etykiet, która pozostaje w jednym ciągu przed odcięciem.

Źródło: Nowe Media Sp. z o. o. Sp. k.


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: NoweMedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764