logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompania Piwowarska promuje zwiedzanie browarów w Tychach i Poznaniu

  PR 06.05.2016, przeczytano 2383 razy
ilustracjastrzałka

Górujące nad głowami tankofermentory, rzędy butelek sunących po linii rozlewu czy unoszący się w powietrzu słodki zapach słodu – to wrażenia, które na długo pozostają w pamięci po wizycie w browarze. Tych, którzy jeszcze nigdy nie przekroczyli jego progów, Kompania Piwowarska zachęca do tego swoim nowym filmem. Piwowarzy zapraszają do Tyskich Browarów Książęcych, gdzie piwo warzy się od ponad 400 lat, oraz do Lech Browary Wielkopolski, skąd wywodzi się Lech Pils, ulubione piwo mieszkańców regionu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompania-piwowarska-promuje-zwiedzanie-browarow-w-tychach-i-poznaniu,28446,artykul.html

Podróżowanie tropem festiwali gastronomicznych, w poszukiwaniu regionalnych specjałów, najlepszych smaków i restauracji, odwiedzanie miejsc powstawania znanych przysmaków to obecnie popularny trend. Nie omija on także browarów – wiele osób chce przekonać się, jak powstaje złocisty trunek, po który sięgają w sklepie lub który zamawiają w pubie. Na własne oczy, a nie tylko w telewizji zobaczyć, jak to jest zrobione.

Piwo prosto z browaru

Z takiej okazji można skorzystać w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski, o czym przypomina krótki film promocyjny Kompanii Piwowarskiej udostępniony właśnie na jej kanale na YouTube. Prosta, stylizowana na starą grę komputerową animacja została przygotowana przez agencję 8image. Przedstawia powstawanie piwa w sposób przewrotny i żartobliwy, wręcz nieco mityczny. Czy jest to prawdziwa metoda – można to zweryfikować, odwiedzając wspomniane browary.

- Jesteśmy dumni z tego, że Kompania Piwowarska skupia browary o tak długiej tradycji i historii, a tym bardziej, że się nią dzieli. Zwiedzanie browarów to nie tylko wielka frajda, ale także potężna dawka wiedzy i swoiste pielęgnowanie historii i kultury piwa – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. public relations z Kompanii Piwowarskiej. – Jednocześnie mamy szansę pokazać, że warzymy nasze piwa z najwyższą starannością – w czystym browarze, z wysokiej jakości surowców, oszczędnie gospodarując dobrami naturalnymi. Nie mamy nic do ukrycia i zapraszamy wszystkich, aby się o tym sami przekonali podczas wycieczki – dodaje.

TripAdvisor rekomenduje

Warto przypomnieć, że Kompania Piwowarska otworzyła dla zwiedzających swoje browary, jeszcze zanim to było modne. Tyskie Browarium może się poszczycić tytułem pierwszego w Polsce muzeum piwowarstwa. Funkcjonuje już od 2004 roku, przybliżając wszystkim zainteresowanym historię browarnictwa i 400 lat pracy Tyskich Browarów Książęcych. W samym tylko 2015 r. odwiedziły je prawie 33 tysiące osób, zaś od początku istnienia obiektu – ponad 400 tysięcy. Interaktywna ekspozycja zlokalizowana w historycznych murach robi ogromne wrażenie. Tyskie Browarium jest Gwiazdą Szlaku Zabytków Technik i startowało w plebiscycie „7 nowych cudów Polski” organizowanym przez magazyn National Geographic.

Tajniki warzenia chmielowego napoju można odkrywać także w Poznaniu, i to już od 13 lat. Przez ten czas Lech Browary Wielkopolski ugościły ponad 280 tysięcy zwiedzających. Tutejsze centrum wycieczkowe jest o rok starsze od swojego tyskiego odpowiednika, jednak nie uważa się za klasyczne muzeum piwowarstwa. Zamiast na historyczne rekwizyty, stawia na nowoczesność i unikalną możliwość podglądania procesu warzenia piwa, niemal doświadczenia go. Zwiedzanie poznańskiego browaru to od kilku lat obowiązkowy punkt programu takich imprez jak „Poznań za pół ceny” czy „Noc Muzeów”.

Zarówno w Poznaniu, jak i w Tychach można dodatkowo skorzystać z wiedzy cervesario, czyli piwnego eksperta i degustatora. Oba miejsca zbierają znakomite recenzje w serwisie TripAdvisor, skupiającym miłośników podróżowania.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764