logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompania Piwowarska wybrała agencję Chapter1 do obsługi marki Lech Pils

  PR 13.03.2023, przeczytano 396 razy

Kompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1, która obsługuje Lecha Pils od 8 lat. Umowę przedłużono do końca 2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompania-piwowarska-wybrala-agencje-chapter1-do-obslugi-marki-lech-pils,399275,artykul.html

Chapter1 obsługuje markę Lech Pils w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych.

Platforma komunikacyjna marki z hasłem „Wielko” nawiązuje do wielkopolskich korzeni Lecha Pils i dumy z wielkopolskich wartości.

- „Wielko” to wielkopolskie spojrzenie na świat. To sprzeciw wobec bylejakości, wiara w porządność, wytrwałość i pracowitość. W zgodzie z tymi wartościami jest Lech Pils, więc w tym duchu toczą się działania wokół platformy komunikacyjnej marki - mówi Maciej Sitek, Senior Account Manager w agencji Chapter1.

Chapter1 wspiera także Kompanię Piwowarską w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764