logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kompania Piwowarska z Altavią uruchamiają „Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze

  PR 21.10.2020, przeczytano 3543 razy
ilustracjastrzałka

Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Projekt został wdrożony w warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ i docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kompania-piwowarska-z-altavia-uruchamiaja-_strefe-kapitalnej-imprezy_-w-carrefourze,388883,artykul.html

Przygotowana przez agencję Altavia specjalna efektowna zabudowa oddająca imprezowy charakter marki piwa Captain Jack i mająca na celu zwrócenie uwagi klientów, stanęła w Carrefourze przy warszawskim Rondzie ONZ. Projekt zabudowy wyróżnia się w sklepie poprzez zastosowanie kombinacji metalu, pleksi oraz specjalnie zaprojektowanej gry światłem. W projekcie wyeksponowana została piracka papuga oraz podświetlana mapa. „Strefa kapitalnej imprezy” skierowana jest do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie. Wizualizacja strefy nawiązuje do elementów, charakterystycznych dla marki Captain Jack.

- Strefa kapitalnej imprezy” okazała się bardzo ciekawym i dość wymagającym projektem, który ewoluował od bardzo prostej zabudowy w założeniach, do mocno niestandardowej zabudowy w wersji premium w końcowym efekcie - mówi Dariusz Kopczyński, Senior Producer, Altavia Polska.

ilustracjastrzałka

- Projekt był także dla mnie sporym wyzwaniem, z powodu zupełnie nowatorskiej koncepcji, co wymagało mojej ścisłej współpracy zarówno z agencją, jak i zespołem zarządzającym marką. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć wspólnie spektakularny efekt - mówi Karolina Wojciechowska, Kierownik ds. Zarządzania Kategorią i Rozwoju Handlu w Kompanii Piwowarskiej.

Altavia współpracuje z Kompanią Piwowarską od ponad 7 lat, realizując projekty dla dużej części brandów z jej portfolio.

Wraz ze „Strefą kapitalnej imprezy” w tym samym Carrefourze (Warszawa, Rondo ONZ) ruszył inny pilotażowy projekt związany z należącą do Kompanii Piwowarskiej marką piwa Książęce, dla którego agencja Altavia także przygotowała specjalną zabudowę regału z użyciem drewna i miedzianych rurek kojarzących się z tradycyjnym, rzemieślniczym warzeniem piwa. Również ten projekt może zostać rozszerzony na inne sklepy sieci Carrefour i innych sieci handlowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764