Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Projekt został wdrożony w warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ i docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.
Przygotowana przez agencję Altavia specjalna efektowna zabudowa oddająca imprezowy charakter marki piwa Captain Jack i mająca na celu zwrócenie uwagi klientów, stanęła w Carrefourze przy warszawskim Rondzie ONZ. Projekt zabudowy wyróżnia się w sklepie poprzez zastosowanie kombinacji metalu, pleksi oraz specjalnie zaprojektowanej gry światłem. W projekcie wyeksponowana została piracka papuga oraz podświetlana mapa. „Strefa kapitalnej imprezy” skierowana jest do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie. Wizualizacja strefy nawiązuje do elementów, charakterystycznych dla marki Captain Jack.
- Strefa kapitalnej imprezy” okazała się bardzo ciekawym i dość wymagającym projektem, który ewoluował od bardzo prostej zabudowy w założeniach, do mocno niestandardowej zabudowy w wersji premium w końcowym efekcie - mówi Dariusz Kopczyński, Senior Producer, Altavia Polska.
- Projekt był także dla mnie sporym wyzwaniem, z powodu zupełnie nowatorskiej koncepcji, co wymagało mojej ścisłej współpracy zarówno z agencją, jak i zespołem zarządzającym marką. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć wspólnie spektakularny efekt - mówi Karolina Wojciechowska, Kierownik ds. Zarządzania Kategorią i Rozwoju Handlu w Kompanii Piwowarskiej.
Altavia współpracuje z Kompanią Piwowarską od ponad 7 lat, realizując projekty dla dużej części brandów z jej portfolio.
Wraz ze „Strefą kapitalnej imprezy” w tym samym Carrefourze (Warszawa, Rondo ONZ) ruszył inny pilotażowy projekt związany z należącą do Kompanii Piwowarskiej marką piwa Książęce, dla którego agencja Altavia także przygotowała specjalną zabudowę regału z użyciem drewna i miedzianych rurek kojarzących się z tradycyjnym, rzemieślniczym warzeniem piwa. Również ten projekt może zostać rozszerzony na inne sklepy sieci Carrefour i innych sieci handlowych.
Źródło: Altavia Polska