logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompania Piwowarska z wyróżnieniem w Golden Arrow 2020 za projekt Fasoff

  PR 02.07.2020, przeczytano 577 razy

Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz ich otoczenia nt. nieodwracalnych skutków wynikających ze spożycia nawet „symbolicznej kropli” przez kobietę w trakcie ciąży, która ma wpływ na przyszłe zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS. Kampanii towarzyszy jeden przekaz – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompania-piwowarska-z-wyroznieniem-w-golden-arrow-2020-za-projekt-fasoff,387639,artykul.html

Projekt FASOFF ruszył we wrześniu 2019 roku we współpracy z fundacją „Dom w Łodzi.” Opiera się on na mocnych komunikatach i wizualizacji w celu zwrócenia uwagi na problem, jakim jest FAS (ang. Fetal Alcohol Syndrome) – zaburzenia neurorozwojowe, które są skutkiem działania alkoholu na płód w okresie prenatalnym. Dla potrzeb kampanii nagrano spot edukacyjny, którego bohaterami są młodzi rodzice spodziewający się potomstwa. Te role odtworzyli pro publico bono Aleksandra Radomska (blogerka) oraz Adam Mortas (łódzki aktor i wokalista). Powstał również nietypowy sklep internetowy (www.fasoff.pl) z produktami dla dzieci, których nie można kupić, ponieważ witryna ma wymiar czysto edukacyjny. Logotypem kampanii stał się dziecięcy smoczek z napisem FASO/FF.

– Cieszę się, że znaleźliśmy się wśród przykładów najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i przełomowych rozwiązań, zwłaszcza, że liczba zgłoszeń była imponująca. Jest to bardzo przyjemne wyróżnienie choć temat, który poruszamy nie jest już tak miły, bowiem dotyczy konsekwencji z podejmowanych decyzji przez osoby dorosłe, które mają wpływ na zdrowie dziecka. Staramy się w swojej codziennej pracy zwracać uwagę na takie sprawy i angażować w nie innych poprzez różne formy komunikacji – działamy w ten sposób już dekadę. W 2019 roku aż 273 tys. osób zostało zaangażowanych w nasze programy związane z odpowiedzialnością społeczną – są wśród nich również inicjatywy nawiązujące do uświadamiania w zakresie spożywania alkoholu w ciąży. Właściwe dotarcie, odpowiednia komunikacja może przyczynić się właśnie do tego, że nasze otoczenie będzie odpowiedzialnie sięgało po alkohol, i na tym nam zależy – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

W tegorocznej edycji konkursu nominowano 71 projektów, z czego 22 nagrodzono, a 28 zostało wyróżnionych. Prace można było zgłaszać w 20 kategoriach, w tym wyjątkowo w kategorii specjalnej „marketing w czasie pandemii”.

Golden Arrow organizowany jest od 2006 roku. Jego głównym celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji nagradza kampanie marketingowe pod kątem ich efektywności i innowacyjności.

Organizatorami konkursu są: Media Marketing Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764