logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompendium influencer marketingu: Ruszają zapisy na ebooka

   26.10.2016, przeczytano 1160 razy
ilustracjastrzałka

Platforma Whitepress rozpoczęła prace nad ebookiem edukacyjno-poradnikowym w całości poświęconym influencer marketingowi. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do marketerów i pracowników agencji marketingowych, którzy regularnie współpracują z influencerami. Publikacja ebooka jest zaplanowana na listopad 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompendium-influencer-marketingu%3A-ruszaja-zapisy-na-ebooka,30352,artykul.html

Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych osobach odpowiedzialnych za promocję. Autorom zależy aby ebook był maksymalnie praktyczny i dostosowany do polskich realiów branżowych. Dlatego oprócz materiałów przygotowywanych przez Whitepress, w treści pojawią się również wypowiedzi polskich ekspertów i samych influencerów, którzy przybliżą czytelnikowi jak współpraca z firmami wygląda z ich punktu widzenia. 

Chcemy poprzez tego ebooka pokazać, że współpraca z influencerami „nie gryzie” i może być bardzo korzystna dla firmy, ale aby tak się stało, trzeba stosować się do zasad panujących w tym środowisku. Niestety obserwujemy, że te zasady nie dla wszystkich są oczywiste, stąd potrzeba odpowiedzi na takie zapotrzebowanie, tym bardziej, że w polskiej branży nadal nie ma zbyt obszernej literatury poświęconej influencer marketingowi” – wyjaśnia Justyna Fabijańczyk, główna autorka ebooka.

Tematyka ebooka obejmuje wszystkie istotne kwestie związane ze współpracą z influencerami. Najpierw czytelnik zostanie wprowadzony w to środowisko. Dowie się kim oni są, czym się zajmują, na czym polega ich fenomen i dlaczego mogą być pomocni w promocji. Pozna też najważniejszych polskich influencerów. Druga część ebooka to 100% praktyki: autorzy opowiedzą jak współpracować z influencerami, jak zorganizować współpracę aby była efektywna, co robić a czego unikać, jak podejść do kwestii finansów i oczekiwań influencera. Ostatnia część to case studies. Omówione będą m. in. kampanie: Radka Kotarskiego i Banku Millennium, Michała Szafrańskiego i Banku BGŻ czy Ewy Chodakowskiej i Adidasa.

Ebook będzie do pobrania ze strony: http://www.whitepress.pl/influencer-ebook. Już ruszyły zapisy na ebooka. Osoby, które się zapiszą otrzymają ebooka w pierwszej kolejności.

Nad ebookiem pracują dwie autorki: Justyna Fabijańczyk i Agata Cupriak, ale efekt końcowy to wysiłek kilkudziesięciu partnerów, osób, agencji, influencerów i dziennikarzy, których wspólnym celem jest stworzenie praktycznego i użytecznego przewodnika po świecie influencerów. Organizacyjnie projekt realizuje platforma Whitepress i agencja Juicy Relations. Portal Signs.pl objął wydawnictwo patronatem medialnym.

Źródło: Whitepress

www.whitepress.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764