logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompleksowa oferta lutowych targów reklamy – Promo Show

   05.01.2023, przeczytano 946 razy
ilustracja

Przyszłoroczne targi PROMO SHOW odbędą się w dobrze znanym branży centrum wystawienniczym EXPO XXI w samym sercu Warszawy. Czołowi dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentują pełną ofertę na nadchodzący rok, a uzupełnieniem oferty reklamowej będzie obecność dostawców mediów i maszyn. Dla zwiedzających przygotowanych jest także szereg pokazów i warsztatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompleksowa-oferta-lutowych-targow-reklamy-%E2%80%93-promo-show,398536,artykul.html

Wydarzenie było i będzie skierowane wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie. Zwiedzający to starannie wyselekcjonowana grupa branżowa, każda rejestracja jest weryfikowana przez organizatora, zapewnia to wysoki poziom całego wydarzenia, i pozwala unikać przypadkowych gości, niezwiązanych z branżą.

Oferta poligraficzna

Przyszłoroczna edycja to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym PROMO SHOW oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.

– Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebujemy nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w PROMO SHOW 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych urządzeń dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

– Jesteśmy pewni że edycja 2023 PROMO SHOW przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenia towarzyszące

Na zwiedzających czekają także wydarzenia dodatkowe. Firma EMB Systems, posiadająca w swojej ofercie hafciarki i drukarki do koszulek, zaprezentuje w warsztatowej formie nowoczesne technologie zdobienia odzieży. Inni wystawcy również zapowiadają pokazy i warsztaty, o których więcej informacji zostanie opublikowanych wkrótce.

W specjalnej strefie dla agencji – w komfortowych warunkach, z cateringiem – będzie można spokojnie przeprowadzić biznesowe rozmowy i umówione spotkania. Targom towarzyszyć będzie także konkurs – SUPER GIFT – Gadżetowe inspiracje, podczas którego zwiedzający wybiorą najlepsze gadżety reklamowe PROMO SHOW.

Międzynarodowe zainteresowanie

W tegorocznej edycji wydarzenia, skierowanej jeszcze wyłącznie do agencji reklamowych, zagraniczni goście stanowili blisko 20% zwiedzających. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec. Ich liczba rośnie z roku na rok. Przy promocji wydarzenia organizator współpracuje z najważniejszymi mediami branżowymi, co widać już w licznych kampaniach reklamowych przeprowadzonych za granicą.

–  Cieszę się, że targi się rozwijają i że następnym razem będę mogła odwiedzić większą liczbę wystawców w nowej lokalizacji w centrum Warszawy – mówi Ilze Andriksone z agencji MEDIARE z Łotwy.

– Odwiedzamy największe targi upominków i przedmiotów promocyjnych w Europie, od kilku lat odwiedzam także targi PROMO SHOW, dzięki czemu możemy znaleźć przede wszystkim producentów produktów, które mogą zaspokoić nasze potrzeby, czy to pod względem ceny, jakości i szybkości produkcji – dodaje Armando Lopes z Promoglobal.

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI, C!mag magazine, oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09 lutego 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

  • Rejestracja na to wydarzenie znajduje się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764