logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompleksowa oferta lutowych targów reklamy – Promo Show

   05.01.2023, przeczytano 283 razy
ilustracja

Przyszłoroczne targi PROMO SHOW odbędą się w dobrze znanym branży centrum wystawienniczym EXPO XXI w samym sercu Warszawy. Czołowi dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentują pełną ofertę na nadchodzący rok, a uzupełnieniem oferty reklamowej będzie obecność dostawców mediów i maszyn. Dla zwiedzających przygotowanych jest także szereg pokazów i warsztatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompleksowa-oferta-lutowych-targow-reklamy-%E2%80%93-promo-show,398536,artykul.html

Wydarzenie było i będzie skierowane wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie. Zwiedzający to starannie wyselekcjonowana grupa branżowa, każda rejestracja jest weryfikowana przez organizatora, zapewnia to wysoki poziom całego wydarzenia, i pozwala unikać przypadkowych gości, niezwiązanych z branżą.

Oferta poligraficzna

Przyszłoroczna edycja to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym PROMO SHOW oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.

– Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebujemy nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w PROMO SHOW 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych urządzeń dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

– Jesteśmy pewni że edycja 2023 PROMO SHOW przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenia towarzyszące

Na zwiedzających czekają także wydarzenia dodatkowe. Firma EMB Systems, posiadająca w swojej ofercie hafciarki i drukarki do koszulek, zaprezentuje w warsztatowej formie nowoczesne technologie zdobienia odzieży. Inni wystawcy również zapowiadają pokazy i warsztaty, o których więcej informacji zostanie opublikowanych wkrótce.

W specjalnej strefie dla agencji – w komfortowych warunkach, z cateringiem – będzie można spokojnie przeprowadzić biznesowe rozmowy i umówione spotkania. Targom towarzyszyć będzie także konkurs – SUPER GIFT – Gadżetowe inspiracje, podczas którego zwiedzający wybiorą najlepsze gadżety reklamowe PROMO SHOW.

Międzynarodowe zainteresowanie

W tegorocznej edycji wydarzenia, skierowanej jeszcze wyłącznie do agencji reklamowych, zagraniczni goście stanowili blisko 20% zwiedzających. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec. Ich liczba rośnie z roku na rok. Przy promocji wydarzenia organizator współpracuje z najważniejszymi mediami branżowymi, co widać już w licznych kampaniach reklamowych przeprowadzonych za granicą.

–  Cieszę się, że targi się rozwijają i że następnym razem będę mogła odwiedzić większą liczbę wystawców w nowej lokalizacji w centrum Warszawy – mówi Ilze Andriksone z agencji MEDIARE z Łotwy.

– Odwiedzamy największe targi upominków i przedmiotów promocyjnych w Europie, od kilku lat odwiedzam także targi PROMO SHOW, dzięki czemu możemy znaleźć przede wszystkim producentów produktów, które mogą zaspokoić nasze potrzeby, czy to pod względem ceny, jakości i szybkości produkcji – dodaje Armando Lopes z Promoglobal.

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI, C!mag magazine, oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09 lutego 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

  • Rejestracja na to wydarzenie znajduje się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764