logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompleksowa oferta lutowych targów reklamy – Promo Show

   05.01.2023, przeczytano 948 razy
ilustracja

Przyszłoroczne targi PROMO SHOW odbędą się w dobrze znanym branży centrum wystawienniczym EXPO XXI w samym sercu Warszawy. Czołowi dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentują pełną ofertę na nadchodzący rok, a uzupełnieniem oferty reklamowej będzie obecność dostawców mediów i maszyn. Dla zwiedzających przygotowanych jest także szereg pokazów i warsztatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompleksowa-oferta-lutowych-targow-reklamy-%E2%80%93-promo-show,398536,artykul.html

Wydarzenie było i będzie skierowane wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie. Zwiedzający to starannie wyselekcjonowana grupa branżowa, każda rejestracja jest weryfikowana przez organizatora, zapewnia to wysoki poziom całego wydarzenia, i pozwala unikać przypadkowych gości, niezwiązanych z branżą.

Oferta poligraficzna

Przyszłoroczna edycja to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym PROMO SHOW oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.

– Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebujemy nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w PROMO SHOW 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych urządzeń dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

– Jesteśmy pewni że edycja 2023 PROMO SHOW przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenia towarzyszące

Na zwiedzających czekają także wydarzenia dodatkowe. Firma EMB Systems, posiadająca w swojej ofercie hafciarki i drukarki do koszulek, zaprezentuje w warsztatowej formie nowoczesne technologie zdobienia odzieży. Inni wystawcy również zapowiadają pokazy i warsztaty, o których więcej informacji zostanie opublikowanych wkrótce.

W specjalnej strefie dla agencji – w komfortowych warunkach, z cateringiem – będzie można spokojnie przeprowadzić biznesowe rozmowy i umówione spotkania. Targom towarzyszyć będzie także konkurs – SUPER GIFT – Gadżetowe inspiracje, podczas którego zwiedzający wybiorą najlepsze gadżety reklamowe PROMO SHOW.

Międzynarodowe zainteresowanie

W tegorocznej edycji wydarzenia, skierowanej jeszcze wyłącznie do agencji reklamowych, zagraniczni goście stanowili blisko 20% zwiedzających. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec. Ich liczba rośnie z roku na rok. Przy promocji wydarzenia organizator współpracuje z najważniejszymi mediami branżowymi, co widać już w licznych kampaniach reklamowych przeprowadzonych za granicą.

–  Cieszę się, że targi się rozwijają i że następnym razem będę mogła odwiedzić większą liczbę wystawców w nowej lokalizacji w centrum Warszawy – mówi Ilze Andriksone z agencji MEDIARE z Łotwy.

– Odwiedzamy największe targi upominków i przedmiotów promocyjnych w Europie, od kilku lat odwiedzam także targi PROMO SHOW, dzięki czemu możemy znaleźć przede wszystkim producentów produktów, które mogą zaspokoić nasze potrzeby, czy to pod względem ceny, jakości i szybkości produkcji – dodaje Armando Lopes z Promoglobal.

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI, C!mag magazine, oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09 lutego 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

  • Rejestracja na to wydarzenie znajduje się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764