logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompleksowa oferta w najnowszej kampanii Taurona

  PR 29.03.2019, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Komfort, bezpieczeństwo i stabilność to cechy wyróżniające ofertę TAURONA promowaną w startującej właśnie kampanii informacyjno-marketingowej firmy. Kampania akcentuje działania dotyczące zapewnienia stabilnych cen prądu oraz praktyczne zalety serwisu Mój TAURON. Jednym z głównych nośników kampanii jest katalog, który otrzymają gospodarstwa domowe na południu Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompleksowa-oferta-w-najnowszej-kampanii-taurona,381874,artykul.html

TAURON realizuje strategię dostarczania klientom kompleksowych rozwiązań dla domu i firmy. W ofercie ma nie tylko prąd i gaz, ale również nowoczesne urządzenia smart home oraz inne produkty i usługi, które zwiększają komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Zaliczają się do nich cenione przez klientów usługi fachowców oraz   atrakcyjne cenowo pakiety grzewcze, umożliwiające wymianę dotychczasowego ogrzewania na rozwiązania nowoczesne, wydajne i przyjazne środowisku.

Wiodącą ofertą w najnowszej kampanii TAURONA jest pakiet prąd z gazem, który gwarantuje bonus w formie urządzeń smart oraz rabaty. W tej ofercie cena sprzedaży prądu za kWh jest o 5 proc. niższa w stosunku do taryfy TAURON, a cena sprzedaży paliwa gazowego o 5 proc. niższa od ceny największego sprzedawcy gazu w Polsce.

– Budowanie oferty dostosowanej do potrzeb klientów to priorytet działań spółki. W tym celu TAURON podejmuje działania w wielu obszarach, a jednym z nich jest wdrożenie ustawy opracowanej przez Ministerstwo Energii zapewniającej klientom i ich rodzinom stabilne ceny prądu. – mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.

TAURON stawia również na rozwój kanałów obsługi i sprzedaży online – dlatego w najnowszej kampanii marketingowej firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane za pośrednictwem serwisu Mój TAURON są powiązane z dodatkowymi bonusami. Przykładowo, zakup na www.mojtauron.pl oferty specjalnej na prąd plus gaz z darmowymi urządzeniami smart premiowany jest zwrotem za prąd w wysokości 200 zł.

– Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój TAURON, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję poprzez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Szczegóły produktów i usług TAURONA oraz opis działań związanych z zapewnieniem stabilnych cen prądu przedstawione zostały w katalogu, który będzie dostarczany do domów klientów od kwietnia br. Już teraz można się z nimi zapoznać na stronie www.tauron.pl oraz we wszystkich punktach obsługi. Zasięg kampanii TAURONA zapewnią też działania informacyjne prowadzone w prasie, radiu i Internecie.

Źródło: TAURON Polska Energia

www.tauron.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm napędzanych innowacjami, rozpoczyna współpracę z najpopularniejszą aplikacją zakupową w Polsce – Listonic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764