logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Poznań: Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025 w Cannes, Francja

12.12.2024
Oferta ważna do:03.01.2025 godz. 09:00
Odsłon: 228

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025 w Cannes, Francja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025 w Cannes, Francja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-343b4bf3-699d-49d2-b56b-4ed0e4bc75dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.87 Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025 w Cannes, Francja

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.160.2024.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania polegająca na:
1) Wykonaniu projektu graficznego stoiska targowego Miasta Poznania
o powierzchni 58 m2 na Międzynarodowych Targach Nieruchomości
i Inwestycji MIPIM 2025 w Cannes, Francja w dniach 11-14 marca 2025 r. Zamawiający wymaga przedstawienia jednego projektu graficznego stoiska wraz z opisem, który musi uwzględniać:
a) logo Miasta zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
b) logotypy maks. 10 Partnerów, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;
c) podłączenie oraz ustawienie interaktywnego stołu z ekranem dotykowym (szacowany rozmiar: 140x84x86);
d) ekrany LED, na ekranach – równolegle – będą wyświetlane filmy promocyjne, prezentacje multimedialne oraz prezentacje w formie pdf. Ekrany powinny być wkomponowane w stoisko oraz mają być podłączone do urządzenia odtwarzającego ww. nagrania. Urządzenie odtwarzające zapewnia Wykonawca;
e) miejsce na materiały promocyjne Miasta oraz firm-Partnerów, haczyki na smycze;
f) miejsce na wizualizacje maks. 10 Partnerów stoiska- grafiki dostarczy Zamawiający po zawarciu umowy;
g) zapewnienie, odpowiedniego dla liczby Partnerów stoiska, miejsca do rozmów, w tym, duży stół lub kombinacja 2-3 stołów kwadratowych
o wysokości min. 80 cm lub wyższych, który pomieści co najmniej 10 osób. Wydzielenie strefy do rozmów, jednak nieoddzielonej wewnątrz stoiska ścianą, które powstać może przez połączenie niskich dwóch-trzech stolików. W strefie do rozmów zaproponowanie rozwiązania na umieszczenie torby o wymiarach 30 x 50 cm. Ponadto, inne miejsca do siedzenia dla prowadzenia rozmów- w sumie min. osiem kwadratowych niskich stołów z krzesłami, oraz wydzielenie strefy co-workingowej (wysoki stół/lada);
h) zaplecze kuchenne i magazynowe;
i) bar;
j) żywe zielone rośliny doniczkowe;
k) zaaranżowanie stoiska i mebli w taki sposób, aby można było zorganizować wystąpienie Zamawiającego. Organizację wystąpienia na stoisku Zamawiający potwierdzi do 31 stycznia 2025 r. Wykonawca zapewni w związku z wystąpieniem sprzęt nagłaśniający i mikrofony (min. dwa);
l) umieszczenie QR kodu na ladzie informacyjnej, QR kod zostanie przesłany Wykonawcy po zawarciu umowy;
m) umieszczenie na ścianie wewnątrz stoiska grafiki przedstawiającej kontury Europy z zaznaczeniem na mapie Poznania oraz Berlina.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca w wykonanym projekcie graficznym uwzględnił dostępność stoiska dla osób, o których mowa w ustawie
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
2) Wykonaniu i dostawie zabudowy stoiska targowego Zamawiającego na podstawie wybranego w niniejszym postępowaniu projektu graficznego.
3) Wykonaniu instalacji elektrycznej oraz montażu oświetlenia stoiska.
4) Zamówieniu dostępu do energii elektrycznej oraz pokryciu kosztów jej zużycia.
5) Ułożeniu pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczeniu go przed uszkodzeniem i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego stoiska.
6) Zaopatrzeniu stoiska w przyłącza wodno-kanalizacyjne oraz elektryczne.
Zaopatrzeniu stoiska w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych w tym: gniazdko na ekran multimedialny; gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek w ladzie informacyjnej zamykanej na klucz; w barze listwa
z przedłużaczem na 3-5 gniazdek- poza gniazdkami niezbędnymi do prawidłowej obsługi baru.
7) Demontażu stoiska oraz usunięciu ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę rzeczy, niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej
(nie później niż następnego dnia po zakończeniu imprezy targowej), przy czym w przypadku niewykonania, nienależytego wykonania lub zwłoki w wykonaniu wskazanych wyżej obowiązków odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca (w szczególności w zakresie ewentualnych roszczeń Organizatora targów lub innych podmiotów).
8) Zaprojektowaniu i wyposażeniu zaplecza kuchennego i baru zgodnie z treścią załącznika nr 2 do umowy.
9) Zaprojektowaniu i wyposażeniu zaplecza magazynowego zgodnie z treścią załącznika nr 4 do umowy. Zaplecze będzie zamykane na klucz (dwa komplety);
10) Zapewnieniu obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska;
11) Transporcie materiałów promocyjnych Zamawiającego z Poznania do miejsca,
gdzie odbywają się targi MIPIM oraz transporcie pozostałych po targach materiałów do Poznania.
12) Zapewnieniu wejściówek osobom reprezentującym Wykonawcę na targach.
2. Zamawiający wymaga, by wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w całości
z materiałów Wykonawcy przez osoby zapewnione przez Wykonawcę oraz przy użyciu transportu Wykonawcy (dowiezienie na targi osób oraz rzeczy) – w całości w wyżej wskazanym zakresie na jego koszt (w tym obsługa techniczna stoiska przez cały okres targów). Wykonawca zapewni również wyżywienie i zakwaterowanie dla ww. osób.
3. Zamawiający wymaga, by zabudowa stoiska została wykonana z wysokiej jakości materiałów, posiadających odpowiednie atesty obowiązujące w całej Unii Europejskiej oraz spełniających wymogi techniczne określone przez targi MIPIM.
4. Zamawiający zgłosi Wykonawcę do firmy RX Global (organizatora targów MIPIM), która przekaże Wykonawcy wszystkie wytyczne dotyczące organizacji stoiska
w miejscu organizacji targów.
5. Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia elementy zabudowy i wyposażenia po zakończeniu imprezy targowej pozostaną własnością Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt:
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy stoiska targowe na targach za granicą RP (rozumiane jako kompleksowa zabudowa stoiska łącznie z obsługą techniczną), w tym co najmniej jedno na targach branży nieruchomościowej, o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto każde.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SWZ.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Projekt graficzny stoiska wraz z opisem, o którym mowa w pkt III.1.1) SWZ;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np.
w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia
– wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
2) Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 17 marca 2025 r.
3) Kryterium oceny ofert: "Projekt: 70%"
Oferta może otrzymać maksymalnie 70 punktów, przyznawanych w następujący sposób:
a) Kompozycja, forma przestrzenna: 0-30 pkt
Opis podkryterium zawarto w pkt XI.2. lit. a SWZ.
Wykonawca, który zaproponuje najlepszą kompozycję, formę przestrzenną otrzyma 30 punktów, przyznanych w następujący sposób.
0 pkt nie spełnia wymagań Zamawiającego,
1-11 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu dopuszczającym,
12-17 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu dostatecznym,
18-29 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu zadowalającym,
30 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu najwyższym.
b) Rozwiązania funkcjonalne, Funkcjonalność: 0-30 pkt
Opis podkryterium zawarto w pkt XI.2. lit. b SWZ.
Wykonawca, który zaproponuje najciekawsze rozwiązania otrzyma
30 punktów, przyznanych w następujący sposób:
0 pkt nie spełnia wymagań Zamawiającego,
1-11 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu dopuszczającym,
12-17 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu dostatecznym,
18-29 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu zadowalającym,
30 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu najwyższym.
c) Aranżacja przestrzeni zielonej stoiska: 0-10 pkt
Opis podkryterium zawarto w pkt XI.2. lit. c SWZ.
Wykonawca, który zaproponuje najciekawszą aranżację przestrzeni zielonej otrzyma 10 punktów, przyznanych w następujący sposób:
0 pkt nie spełnia wymagań Zamawiającego,
1-3 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu dopuszczającym,
4-5 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu dostatecznym,
6-9 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu zadowalającym,
10 pkt spełnia wymagania Zamawiającego w stopniu najwyższym.
UWAGA:
Przyznanie łącznie 20 punktów lub mniej, lub przyznanie 0 punktów
w którymkolwiek z podkryteriów od a) do c) w ramach oceny Projektu lub jeżeli Projekt nie będzie spełniał wytycznych postawionych przez Zamawiającego lub brak Projektu, będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - nr 2a do SWZ i jeżeli dotyczy załącznik nr 2b do SWZ.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompleksowa-organizacja-stoiska-miasta-poznania-na-miedzynarodowych-targach-nieruchomosci-i-inwestycji-mipim-2025-w-cannes%2C-francja%2C-poznan,94534,ogloszenie.html

https://bip.poznan.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764