logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompletne rozwiązanie DTF na Festiwalu Marketingu

  PR 12.09.2023, przeczytano 1141 razy
ilustracja

Premierowe i kompleksowe rozwiązanie DTF do cyfrowego druku na tekstyliach zaprezentuje na Festiwalu Marketingu - marka Ricoh wraz z firmą Akonda Tex. W dniach 13-14 września na stoisku R5 w hali numer 2 będzie można obejrzeć w trakcie pracy nowość - PRO DTF, który przy bardzo prostej obsłudze urządzenia - zapewnia doskonałe wyniki a dzięki rozszerzonej palecie barw - również wspaniałe kolory! W pełni zautomatyzowane rozwiązanie direct-to-film łączy etapy procesu drukowania, klejenia na gorąco i podawania folii transferowej bezpośrednio z rolki. Co może być ważne dla Klienta - wszystkie materiały eksploatacyjne i profile kolorystyczne pochodzą z Europy a producent zapewnia o niskich kosztach utrzymania maszyny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompletne-rozwiazanie-dtf-na-festiwalu-marketingu,401362,artykul.html

W procesie bezpośredniego nadruku na folii (DTF), pożądany motyw do nadruku na tekstyliach jest najpierw drukowany na folii transferowej. Następnie nakładany i podgrzewany jest granulat kleju topliwego. Odbywa się to automatycznie w ramach jednego przebiegu. Utworzony w ten sposób transfer jest następnie przenoszony na tekstylia za pomocą prasy na gorąco. Zaletą tego procesu jest jego elastyczność. Dekorować można szeroką gamę tekstyliów - poliester, nylon czy skórę.

Akonda Tex zaprasza na Targi fanów DTF - Poszerzona gama dostępnych kolorów, niskie koszty jednostkowego wydruku, wysoka prędkość procesu czy profesjonalne oprogramowanie RIP w zestawie to bez wątpienia zalety prezentowanego systemu. Klient otrzymuje wszystko w jednym rozwiązaniu i nie musi wykonywać żadnej wstępnej obróbki materiałów.

Kluczową informacją może okazać się fakt, że PRO DTF wraz z ploterem tnąco-bigującym iEcho PK (również przentowanym na stoisku) tworzy kompletną linię produkcyjną łącznie z wycinaniem zarówno z roli, jak i z arkuszy! Każdy ploter tnąco-bigujący iEcho PK umożliwia cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje, znakowanie – wszystko w obrębie jednej maszyny.

Na stoisku nie zabraknie Ri1000 budzącej tak duże zainteresowanie w zeszłym roku. Drukarka niewielkich rozmiarów, pozwalająca drukować w obu technologiach DTG i DTF, jest doskonałym wyborem dla wszystkich chcących rozpocząć swoją przygodę z drukiem na tekstyliach. Dodatkowo jest teraz w promocyjnej cenie oferowanej okresowo przez producenta.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Produkty Brother nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym...
Play zaskoczyło internautów akcją na Black Friday
Z okazji Black Friday Play zaprosił internautów do niecodziennej aktywacji, która wzbudziła duże zaangażowanie obserwujących. Pierwsze 250 osób, które odnalazły ukryte na grafice hasło i wpisały je w komentarzu, otrzymało zniżki w Wypożyczalni Play. Za pomysł i realizację akcji kreatywnej odpowiadała agencja Plej. 
Freelancing w Polsce w 2024 roku
Freelancing w Polsce dynamicznie się zmienia – choć nadal jest domeną młodych, coraz częściej przyciąga doświadczonych pracowników etatowych. Jak pokazuje raport Useme, ich liczba wzrosła o niemal 13 proc. w porównaniu z 2023 rokiem. Co więcej, tradycyjnie popularny copywriting ustąpił miejsca grafice i projektowaniu, które obecnie wykonuje ponad 19 proc. badanych....
Dentsu EMEA łączy CEE i DACH
Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Central Europe (CE) oraz powołano Sławomira Stępniewskiego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764