logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komputer Expo: bezpłatne szkolenie firmy Agawa

DariaKostera  PR 09.01.2003, przeczytano 1132 razy

ALTERNATYWNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK - rozwiązaniem dla Twojej Firmy - taki jest temat bezpłatnego szkolenia organizowanego na tegorocznych targach KOMPUTER EXPO, które odbędą się w dniach 21-24.01.2003 w Warszawie w Hali Expo XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komputer-expo%3A-bezplatne-szkolenie-firmy-agawa,1401,artykul.html

Szkolenie zorganizowane przez firmę AGAWA.PL Sp. z o.o. odbędzie się w dniu 23 stycznia w sali seminaryjnej w godzinach 10:30-11:15, a jego program obejmować będzie m.in.;

  • Alternatywa do drukarek atramentowych:
    1. regeneracja czarnego kartridża do drukarki Hewlett Packard serii 500/600 – kilka rozwiązań
    2. regeneracja czarnego kartridża do drukarki Hewlett Packard serii 700/800 – różne opcje
    3. przykładowa regeneracja kartridża kolorowego

  • Układy zabezpieczające w drukarkach marki Epson.
    1. Programatory do chipów – pokaz przeprogramowania
    2. Gotowe wkłady z chipem – prezentacja.

  • Specjalistyczne urządzenia do regeneracji.
    1. InkCharger TM 600 – już 1 rok na polskim rynku.
    2. Akcesoria do samodzielnej regeneracji.

  • Druknet.pl – stolicą drukowania w świecie internetu

    Ilość miejsc na szkolenie jest ograniczona tak więc wszystkie osoby zainteresowane proszone są o wcześniejsze potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu drogą e-mailową na adres dkostera@agawa.pl.
    Szczegóły http://www.agawa.pl/onas/targi/


  • + + +

    Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
    Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
    SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
    Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
    Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
    Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
    Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
    Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
    Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
    Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764