logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komputronik: dwie nagrody podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18

  PR 07.12.2018, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

Nagrody dla najlepszych marketerów roku rozdane. We wtorkowy wieczór w hotelu Warszawianka, podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18 organizowanej przez wydawcę mediarun.pl, odbyła się VIII edycja Gali Finałowej, na której ogłoszone zostały wyniki konkursu. Dla Komputronik okazały się one bardzo korzystne – marka otrzymała statuetki Dyrektor Marketingu Roku 2018 w kategorii Technologie / Telco / RTV / AGD oraz Zespół Marketingu Roku 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komputronik%3A-dwie-nagrody-podczas-konferencji-marketing-and-sales-executive-summit--18,380443,artykul.html

Gala była częścią trwającej dwa dni konferencji (4-5.12) skierowanej do kadry zarządzającej firm, które prężnie działają marketingowo, nie boją się ryzyka i nadążają za zmianami. Program wydarzenia gwarantował uczestnikom 10 ciekawych bloków tematycznych ściśle związanych z branżą. Wystąpienia dotyczyły między innymi tematyki: Insight Marketing, Customer Expereince czy Personal Branding. Na scenie pojawiło się 80 prelegentów i panelistów.

Podczas części wykładowej uczestnicy mogli się czegoś nauczyć i zainspirować, a wieczorem poznać laureatów w trakcie Gali Finałowej. Wtedy też rozdano nagrody w kategoriach: branżowych, specjalnych i zespołowych. Ponadto wręczono statuetkę Grand Prix – Dyrektor Marketingu Roku 2018.

Zgłoszenia do konkursu można było składać do 12 listopada br., opisując w prezentacji swoje cele, ich realizację i efekty w roku 2017/2018. Kapituła konkursu obradowała oceniając przesłane materiały. Zasiedli w niej zwycięzcy z poprzednich edycji, przedstawiacie Partnerów wydarzenia oraz eksperci branżowi z obszarów marketingu i komunikacji.

Wielki sukces odniosła marka Komputronik zdobywając aż dwie statuetki: dla Dyrektora Marketingu Roku 2018 w kategorii Technologie / Telco / RTV / AGD, którą odebrała Karolina Pietz-Drapińska oraz dla Zespołu Marketingu Roku 2018 z budżetem poniżej 10 mln zł.

- Przez ostatnie dwanaście miesięcy wykonaliśmy ogromną pracę usprawniając sposób komunikacji marketingowej Komputronik na wielu polach. Zadziałaliśmy holistycznie, biorąc pod uwagę wszystkie nasze wcześniejsze niedociągnięcia. To ośmieliło mnie do podania nas zewnętrznej ocenie ekspertów marketingowych i wzięcia udziału w konkursie. Jest to sukces całego zespołu – to jemu należą się największe słowa uznania. Dzięki wytrwałości, kreatywności i uporze w dążeniu do celu udało nam się pomyślnie zrealizować w minionym czasie wiele kampanii między innymi najnowszą, świąteczną loterię „O! Choinka”. Dziękuję mojej ekipie za ten rok i liczę na sukces w kolejnym – marketing się liczy! - mówi Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A.

Marka aktualnie intensywnie przygotowuje się do świątecznej wyprzedaży. Ponadto ma za sobą rekordowy Black Friday. W ten dzień Komputronik odnotował wzrosty procentowe w wielu aspektach sprzedażowych: sklep internetowy marki odwiedziła rekordowa liczba osób, a tylko w Czarny Piątek sprzedano 50% więcej produktów niż miało to miejsce tego samego dnia rok temu. Przedstawiciele marki, w tym nagrodzony na gali finałowej Dział Marketingu, obiecuje nie zawieźć klientów również w najbliższym czasie.

ilustracjastrzałka

Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.

Źródło: Komputronik

www.komputronik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Nie wiem dokąd mają zawieżć ale spoko "Dział Marketingu, obiecuje nie zawieźć klientów również w najbliższym czasie."

Najnowsze w tym dziale

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
Agnieszka Bacińska z Walk PR w jury Lisbon International Ad Festival
Już 20 września odbędzie się 4 edycja Lisbon International Advertising Festival. W tym roku jedyną reprezentantką Polski w jury została Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764