logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komputronik: dwie nagrody podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18

  PR 07.12.2018, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Nagrody dla najlepszych marketerów roku rozdane. We wtorkowy wieczór w hotelu Warszawianka, podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18 organizowanej przez wydawcę mediarun.pl, odbyła się VIII edycja Gali Finałowej, na której ogłoszone zostały wyniki konkursu. Dla Komputronik okazały się one bardzo korzystne – marka otrzymała statuetki Dyrektor Marketingu Roku 2018 w kategorii Technologie / Telco / RTV / AGD oraz Zespół Marketingu Roku 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komputronik%3A-dwie-nagrody-podczas-konferencji-marketing-and-sales-executive-summit--18,380443,artykul.html

Gala była częścią trwającej dwa dni konferencji (4-5.12) skierowanej do kadry zarządzającej firm, które prężnie działają marketingowo, nie boją się ryzyka i nadążają za zmianami. Program wydarzenia gwarantował uczestnikom 10 ciekawych bloków tematycznych ściśle związanych z branżą. Wystąpienia dotyczyły między innymi tematyki: Insight Marketing, Customer Expereince czy Personal Branding. Na scenie pojawiło się 80 prelegentów i panelistów.

Podczas części wykładowej uczestnicy mogli się czegoś nauczyć i zainspirować, a wieczorem poznać laureatów w trakcie Gali Finałowej. Wtedy też rozdano nagrody w kategoriach: branżowych, specjalnych i zespołowych. Ponadto wręczono statuetkę Grand Prix – Dyrektor Marketingu Roku 2018.

Zgłoszenia do konkursu można było składać do 12 listopada br., opisując w prezentacji swoje cele, ich realizację i efekty w roku 2017/2018. Kapituła konkursu obradowała oceniając przesłane materiały. Zasiedli w niej zwycięzcy z poprzednich edycji, przedstawiacie Partnerów wydarzenia oraz eksperci branżowi z obszarów marketingu i komunikacji.

Wielki sukces odniosła marka Komputronik zdobywając aż dwie statuetki: dla Dyrektora Marketingu Roku 2018 w kategorii Technologie / Telco / RTV / AGD, którą odebrała Karolina Pietz-Drapińska oraz dla Zespołu Marketingu Roku 2018 z budżetem poniżej 10 mln zł.

- Przez ostatnie dwanaście miesięcy wykonaliśmy ogromną pracę usprawniając sposób komunikacji marketingowej Komputronik na wielu polach. Zadziałaliśmy holistycznie, biorąc pod uwagę wszystkie nasze wcześniejsze niedociągnięcia. To ośmieliło mnie do podania nas zewnętrznej ocenie ekspertów marketingowych i wzięcia udziału w konkursie. Jest to sukces całego zespołu – to jemu należą się największe słowa uznania. Dzięki wytrwałości, kreatywności i uporze w dążeniu do celu udało nam się pomyślnie zrealizować w minionym czasie wiele kampanii między innymi najnowszą, świąteczną loterię „O! Choinka”. Dziękuję mojej ekipie za ten rok i liczę na sukces w kolejnym – marketing się liczy! - mówi Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A.

Marka aktualnie intensywnie przygotowuje się do świątecznej wyprzedaży. Ponadto ma za sobą rekordowy Black Friday. W ten dzień Komputronik odnotował wzrosty procentowe w wielu aspektach sprzedażowych: sklep internetowy marki odwiedziła rekordowa liczba osób, a tylko w Czarny Piątek sprzedano 50% więcej produktów niż miało to miejsce tego samego dnia rok temu. Przedstawiciele marki, w tym nagrodzony na gali finałowej Dział Marketingu, obiecuje nie zawieźć klientów również w najbliższym czasie.

ilustracjastrzałka

Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.

Źródło: Komputronik

www.komputronik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Nie wiem dokąd mają zawieżć ale spoko "Dział Marketingu, obiecuje nie zawieźć klientów również w najbliższym czasie."

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764