logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komputronik nominowany w międzynarodowym konkursie

  PR 15.05.2023, przeczytano 279 razy

Komputronik został nominowany w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwsza w Polsce inicjatywa, skupiająca się na performance i afiliacji również poza granicami kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komputronik-nominowany-w-miedzynarodowym-konkursie,399962,artykul.html

Firma Komputronik, jeden z liderów w sprzedaży sprzętu elektronicznego w Polsce, została nominowana w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w piątej już edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Do tegorocznych zmagań zgłoszono rekordową ilość kandydatur, spośród których organizatorzy nominowali potencjalne „diamenty”. Cel jest prosty: docenić i wyróżnić najlepsze kampanie marketingowe o zasięgu europejskim realizowane w Polsce. Co warte odnotowania, to pierwsza edycja, w której pod uwagę wzięto 450-milionowe społeczeństwo Starego Kontynentu.

– Przez 27 lat obecności na rynku mieliśmy okazję przetestować niemal cały wachlarz narzędzi marketingowych, od tych całkowicie analogowych, po najnowsze zdobycze technologii, wykorzystujące analitykę Big Data i targetowanie behawioralne – zdradza Karolina Pietz – Drapińska – Dyrektor Marketingu i PR z firmy Komputronik i dodaje: – Dziś w czasie cyfrowej rewolucji i ekspansji e-commerce, pojawiają się zupełnie nowe możliwości promowania, które dzięki swojej elastyczności są nie tylko skuteczne, ale i mierzalne. To brama do świata niezwykłych możliwości i czynnik, który może przesądzić o sukcesie rynkowym.

Doceniona skuteczność

Izba Gospodarki Elektronicznej przyznała grupie nominację za realizację projektu odświeżenia wizerunku firmy i zwiększenia przychodów wśród młodszej grupy docelowej. O tym, czy ta kandydatura okaże się zwycięska, przekonamy się już 25 maja 2023 roku, podczas uroczystej gali. O wyborze zwycięzcy zadecyduje jury, składające się z międzynarodowych ekspertów branżowych.

– Ta nominacja ma dla nas szczególne znaczenie, bowiem potwierdza skuteczność wybranej przez nas strategii promocyjnej. Od zawsze nasze kampanie sprzedażowe są skoncentrowane na potrzebach i oczekiwaniach klientów, a nasz cel to dostarczenie im najlepszych rozwiązań i produktów. Cieszymy się, że wybrani przez nas partnerzy i metody, pozwalają nam realizować te misje – mówi Karolina Pietz – Drapińska.

A jest o co walczyć, szacuje się, że zakupy w sieci robi już 9 na 10 krajowych internautów, a sama wartość sprzedaży cyfrowej B2B i B2C w Polsce w 2022 roku wyniosła 850 mld PLN (dane PWC i e-Izby). Celem każdej firmy handlowej jest skuteczne dotarcie do tej grupy oraz uzyskanie nie tylko chwilowego skoku sprzedaży, ale przede wszystkim zbudowanie długoterminowej relacji i lojalności.

Źródło: Komputronik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kioski multimedialne w Jurajskiej z prestiżową nagrodą za dizajn
Zaprojektowane dla Galerii Jurajskiej kioski multimedialne DualAd zostały wyróżnione nagrodą A’Design Award & Competition, jedną z najbardziej prestiżowych w dziedzinie dizajnu. Za realizacją, którą można oglądać w Polsce tylko w częstochowskim centrum handlowym, stoi krakowska firma Digitall Concept.
„Dzieciństwo” - katalog zbiorów Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie otrzymał nagrodę European Design Award 2023
Wydany przez Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie katalog "Dzieciństwo" został nagrodzony srebrnym medalem za opracowanie graficzne w konkursie "European Design Awards 2023". Projekt graficzny wydawnictwa został stworzony przez Kamilę Schinwelską i Marcina Gwiazdowskiego ze studia Elipsy.
Agencje Dentsu Polska na podium
Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.
Poznaliśmy zwycięzców Young Design 2023
Za nami XVI edycja prestiżowego konkursu dla młodych projektantów Young Design organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. To kontynuacja wieloletniej tradycji, w ramach której instytucja zajmuje się promocją i wspieraniem polskiej sztuki użytkowej. Uznanie jury zyskały m.in. projekt narzędzia do materializacji emocji, system wspomagający montaż urządzeń...
ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764