logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komputronik nominowany w międzynarodowym konkursie

  PR 15.05.2023, przeczytano 531 razy

Komputronik został nominowany w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwsza w Polsce inicjatywa, skupiająca się na performance i afiliacji również poza granicami kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komputronik-nominowany-w-miedzynarodowym-konkursie,399962,artykul.html

Firma Komputronik, jeden z liderów w sprzedaży sprzętu elektronicznego w Polsce, została nominowana w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w piątej już edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Do tegorocznych zmagań zgłoszono rekordową ilość kandydatur, spośród których organizatorzy nominowali potencjalne „diamenty”. Cel jest prosty: docenić i wyróżnić najlepsze kampanie marketingowe o zasięgu europejskim realizowane w Polsce. Co warte odnotowania, to pierwsza edycja, w której pod uwagę wzięto 450-milionowe społeczeństwo Starego Kontynentu.

– Przez 27 lat obecności na rynku mieliśmy okazję przetestować niemal cały wachlarz narzędzi marketingowych, od tych całkowicie analogowych, po najnowsze zdobycze technologii, wykorzystujące analitykę Big Data i targetowanie behawioralne – zdradza Karolina Pietz – Drapińska – Dyrektor Marketingu i PR z firmy Komputronik i dodaje: – Dziś w czasie cyfrowej rewolucji i ekspansji e-commerce, pojawiają się zupełnie nowe możliwości promowania, które dzięki swojej elastyczności są nie tylko skuteczne, ale i mierzalne. To brama do świata niezwykłych możliwości i czynnik, który może przesądzić o sukcesie rynkowym.

Doceniona skuteczność

Izba Gospodarki Elektronicznej przyznała grupie nominację za realizację projektu odświeżenia wizerunku firmy i zwiększenia przychodów wśród młodszej grupy docelowej. O tym, czy ta kandydatura okaże się zwycięska, przekonamy się już 25 maja 2023 roku, podczas uroczystej gali. O wyborze zwycięzcy zadecyduje jury, składające się z międzynarodowych ekspertów branżowych.

– Ta nominacja ma dla nas szczególne znaczenie, bowiem potwierdza skuteczność wybranej przez nas strategii promocyjnej. Od zawsze nasze kampanie sprzedażowe są skoncentrowane na potrzebach i oczekiwaniach klientów, a nasz cel to dostarczenie im najlepszych rozwiązań i produktów. Cieszymy się, że wybrani przez nas partnerzy i metody, pozwalają nam realizować te misje – mówi Karolina Pietz – Drapińska.

A jest o co walczyć, szacuje się, że zakupy w sieci robi już 9 na 10 krajowych internautów, a sama wartość sprzedaży cyfrowej B2B i B2C w Polsce w 2022 roku wyniosła 850 mld PLN (dane PWC i e-Izby). Celem każdej firmy handlowej jest skuteczne dotarcie do tej grupy oraz uzyskanie nie tylko chwilowego skoku sprzedaży, ale przede wszystkim zbudowanie długoterminowej relacji i lojalności.

Źródło: Komputronik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764