Komputronik został nominowany w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwsza w Polsce inicjatywa, skupiająca się na performance i afiliacji również poza granicami kraju.
Firma Komputronik, jeden z liderów w sprzedaży sprzętu elektronicznego w Polsce, została nominowana w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w piątej już edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Do tegorocznych zmagań zgłoszono rekordową ilość kandydatur, spośród których organizatorzy nominowali potencjalne „diamenty”. Cel jest prosty: docenić i wyróżnić najlepsze kampanie marketingowe o zasięgu europejskim realizowane w Polsce. Co warte odnotowania, to pierwsza edycja, w której pod uwagę wzięto 450-milionowe społeczeństwo Starego Kontynentu.
– Przez 27 lat obecności na rynku mieliśmy okazję przetestować niemal cały wachlarz narzędzi marketingowych, od tych całkowicie analogowych, po najnowsze zdobycze technologii, wykorzystujące analitykę Big Data i targetowanie behawioralne – zdradza Karolina Pietz – Drapińska – Dyrektor Marketingu i PR z firmy Komputronik i dodaje: – Dziś w czasie cyfrowej rewolucji i ekspansji e-commerce, pojawiają się zupełnie nowe możliwości promowania, które dzięki swojej elastyczności są nie tylko skuteczne, ale i mierzalne. To brama do świata niezwykłych możliwości i czynnik, który może przesądzić o sukcesie rynkowym.
Doceniona skuteczność
Izba Gospodarki Elektronicznej przyznała grupie nominację za realizację projektu odświeżenia wizerunku firmy i zwiększenia przychodów wśród młodszej grupy docelowej. O tym, czy ta kandydatura okaże się zwycięska, przekonamy się już 25 maja 2023 roku, podczas uroczystej gali. O wyborze zwycięzcy zadecyduje jury, składające się z międzynarodowych ekspertów branżowych.
– Ta nominacja ma dla nas szczególne znaczenie, bowiem potwierdza skuteczność wybranej przez nas strategii promocyjnej. Od zawsze nasze kampanie sprzedażowe są skoncentrowane na potrzebach i oczekiwaniach klientów, a nasz cel to dostarczenie im najlepszych rozwiązań i produktów. Cieszymy się, że wybrani przez nas partnerzy i metody, pozwalają nam realizować te misje – mówi Karolina Pietz – Drapińska.
A jest o co walczyć, szacuje się, że zakupy w sieci robi już 9 na 10 krajowych internautów, a sama wartość sprzedaży cyfrowej B2B i B2C w Polsce w 2022 roku wyniosła 850 mld PLN (dane PWC i e-Izby). Celem każdej firmy handlowej jest skuteczne dotarcie do tej grupy oraz uzyskanie nie tylko chwilowego skoku sprzedaży, ale przede wszystkim zbudowanie długoterminowej relacji i lojalności.
Źródło: Komputronik