logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komputronik startuje ze świąteczną kampanią

  PR 16.11.2018, przeczytano 1059 razy
ilustracjastrzałka

Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach Komputronik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komputronik-startuje-ze-swiateczna-kampania,380176,artykul.html

Przedświąteczny czas to okres wzmożonych zakupów, szczególnie w kategoriach sprzętu IT, RTV czy AGD, który bardzo często wybierany jest jako prezent dla najbliższych. To również otwarcie najpiękniejszego okresu w roku, dlatego marka Komputronik chce uczcić go w efektowny sposób - swoją tegoroczną kampanię opiera na wielkiej świątecznej loterii O! Choinka. Ale loteria! Na stronie, oprócz informacji poświęconej akcji, klienci znajdą materiały poradnikowe o tematyce prezentowej oraz narzędzie do tworzenia i współdzielenia listy wymarzonych podarunków. Ponadto mogą zapoznać się z kategoryzowanymi propozycjami na upominki oraz odwiedzić specjalnie przygotowany pasaż produktowy.

W loterii może wziąć udział każdy, kto w okresie od 15.11.2018 do 15.12.2018 zrobi zakupy w salonie lub e-sklepie na kwotę minimum 800 zł. Wystarczy, że klient zachowa dowód zakupu i zarejestruje się na stronie kampanii. Uczestnik otrzyma wówczas dostęp do zdrapki, która informuje o ewentualnej wygranej. W ten sposób codziennie rozdawane są nagrody rzeczowe. Szczęśliwcy będą mogli otrzymać między innymi: komputery stacjonarne (Komputronik Infinity, Lenovo), laptopy (MSI GV62, Acer) lub smartfony (Samsung Galaxy S9, Xiaomi Redmi Note 6 Pro), a także ekspresy do kawy, drukarki lub słuchawki.

- Rozpoczyna się wyjątkowy okres w roku. Organizując loterię „O! Choinka.” chcemy wprowadzić świąteczną atmosferę już w listopadzie. Chcemy też przekazać naszym klientom ciekawe prezenty, które będą mogli podarować najbliższym albo… samym sobie. Lista produktów, które znajdują się w puli nagród o łącznej wysokości ponad 100 tysięcy złotych jest zróżnicowana i bardzo atrakcyjna. Należy dodać, że niektóre pozycje z listy są premiowane – za zakup tych produktów szansa na wygraną danego dnia rośnie dwukrotnie. Co więcej, każdy los bierze udział w losowaniu nagrody głównej – 20 tys. zł do wykorzystania w salonach Komputronik. Wielkie losowanie odbędzie się za zakończenie loterii. - Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A

ilustracjastrzałka

Działania promocyjne marki Komputronik zaplanowane są w ramach kampanii 360°. Informacje pojawią się w radio, kinie, outdoorze oraz w social mediach, ale także na specjalnie przygotowanych materiałach POS i w gazetkach. Firma podejmie również współpracę z influencerami oraz przeprowadzi kampanie internetowe adwords, PLA (Products List Ads), GDN (Google Display Network) oraz mobile.

Niedługo po zakończeniu kampanii świątecznej, Komputronik startuje z wyprzedażą, dla której zostanie przygotowany specjalny landing page. Czego nie uda się znaleźć pod choinką, będzie możne nabyć również w tym okresie, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Źródło: Komputronik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764