logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komu Komunikacja zbada PR-owców i digital influencerów

  PR 03.11.2015, przeczytano 611 razy

2 listopada opublikowane zostały ankiety badające wzajemne relacje PR-owców i digital influencerów. Celem badania jest poznanie oczekiwań obu grup zawodowych i zdefiniowanie dobrych praktyk, które powinny rządzić ich współpracą. To kolejne badanie przygotowane w ramach projektu Komu Komunikacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komu-komunikacja-zbada-pr-owcow-i-digital-influencerow,26447,artykul.html

- Internet oraz rozwój blogów i vlogów sprawiły, że obok dziennikarzy powstała duża i ważna grupa tworząca opiniotwórcze treści – digital influencerzy. Nic dziwnego, że PR-owcy coraz częściej swoje komunikaty i działania kierują właśnie do nich. Choć współpraca PR-owców i digital influencerów jest faktem, wciąż wielu przedstawicieli jednej i drugiej grupy nie jest pewnych, jakie reguły powinny rządzić ich wzajemnymi kontaktami. Postanowiliśmy to zbadać – tłumaczy Magdalena Grochala, współtwórczyni projektu Komu Komunikacja, współautorka badania.

W ramach badania przygotowane zostały dwie ankiety – jedna dla PR-owców, druga dla digital influencerów. Ankiety – dostępne pod adresami http://bit.ly/Pytamy_PR-owca, http://bit.ly/Pytamy_Digital_Influencera – będą aktywne do końca listopada.

- Badamy, jakie formy współpracy preferują digital influencerzy, a jakie PR-owcy, i co zrobić, aby obie strony były zadowolone z wyników wspólnych działań – wyjaśnia Łukasz Majewski, współtwórca projektu Komu Komunikacja, współautor badania. – Badanie przygotowaliśmy we współpracy z socjologami z Between the Signs i liczymy na to, że wyniki ankiet pozwolą nam ustalić, jak działać, aby kontakty na linii PR-owiec – digital influencer były efektywne.

Do wypełnienia ankiet zaproszeni są PR-owcy i digital influencerzy, którzy choć raz w swojej praktyce zawodowej współpracowali z przedstawicielami drugiej badanej grupy. Ankiety zawierają po kilkanaście pytań. Osoby, które wypełnią ankietę, mogą jako pierwsze poznać wyniki badania – wystarczy pozostawić adres mailowy w odpowiednim polu formularza.

Komu Komunikacja w marcu tego roku przeprowadziła badanie relacji między PR-owcami i dziennikarzami. Ankiety wypełniło ponad 300 osób. Zapraszamy do zapoznania się z jego wynikami: https://www.facebook.com/KomuKomunikacja/?sk=app_115462065200508

- Marcowe badanie doprowadziło nas do bardzo interesujących wniosków, które zawarliśmy w obszernym raporcie opatrzonym opiniami ekspertów. Mamy nadzieję, że nowe ankiety również pozwolą nam na zdefiniowanie dobrych praktyk, które każdy będzie mógł wykorzystać w swojej codziennej pracy – dodaje Łukasz Majewski.

Źródło: Komu Komunikacja

www.KomuKomunikacja.pl

Dodatkowe informacje:

Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764