Grupa Selena, globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej, powierzyła obsługę public relations agencji Komunikacja+ PR.
Działania K+ PR prowadzone dla Grupy Selena koncentrują się na wsparciu komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich oraz komunikacji kryzysowej. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego marki, działania z obszaru media relations, pozycjonowanie eksperckie oraz doradztwo strategiczne.
- Poszukiwaliśmy partnera, który będzie dla nas wsparciem w realizacji celów biznesowych Grupy Selena związanych z rozwojem naszej działalności na nowych rynkach. Doświadczony zespół i strategiczne podejście do komunikacji zdecydowały o wyborze Komunikacji+ PR. Ogromną wartość i potencjał do współpracy z agencją stanowi stojące za jej plecami zaplecze Grupy Komunikacja+, z którego mieliśmy już okazję skorzystać m.in. pod kątem przygotowania strategii PR dla launchu komunikacji produktowej wprowadzenia Standardu WINS dla branży budowlanej, wydarzeń firmowych w wersji online czy działań employer brandingowych – komentuje Ilona Gajewska, PR & Corporate Communication Executive Manager w Grupie Selena.
Z ramienia agencji za doradztwo strategiczne dla klienta odpowiada Anna Knowska, Managing Director, za realizację działań – zespół Patryka Wojcieszka, który pełni funkcję PR Managera. Współpraca została podjęta na podstawie przetargu. Strony nie podają szczegółów umowy.
- Do portfolio naszych klientów dołączyła kolejna globalna marka, której GK+ może zaoferować synergię połączonych usług i obsługę 360.Komunikacja korporacyjna, która jest głównym obszarem współpracy z Grupą Selena to jedna z naszych głównych specjalizacji. Wierzę, że zintegrowane usługi i unikatowy know-how GK+ będą katalizatorami dalszego rozwoju naszej współpracy – mówi Tomasz Alberski, Prezes agencji Komunikacja+ PR, która podczas ostatniej edycji Złotych Spinaczy zdobyła m.in. główną nagrodę w kategorii Komunikacji Korporacyjnej oraz Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w Konkursie”.
Źródło: Grupa Komunikacja Plus