logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+ PR z komunikacją korporacyjną Grupy Selena

  PR 10.03.2021, przeczytano 482 razy

Grupa Selena, globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej, powierzyła obsługę public relations agencji Komunikacja+ PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2B-pr-z-komunikacja-korporacyjna-grupy-selena,390566,artykul.html

Działania K+ PR prowadzone dla Grupy Selena koncentrują się na wsparciu komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich oraz komunikacji kryzysowej. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego marki, działania z obszaru media relations, pozycjonowanie eksperckie oraz doradztwo strategiczne.

- Poszukiwaliśmy partnera, który będzie dla nas wsparciem w realizacji celów biznesowych Grupy Selena związanych z rozwojem naszej działalności na nowych rynkach. Doświadczony zespół i strategiczne podejście do komunikacji zdecydowały o wyborze Komunikacji+ PR. Ogromną wartość i potencjał do współpracy z agencją stanowi stojące za jej plecami zaplecze Grupy Komunikacja+, z którego mieliśmy już okazję skorzystać m.in. pod kątem przygotowania strategii PR dla launchu komunikacji produktowej wprowadzenia Standardu WINS dla branży budowlanej, wydarzeń firmowych w wersji online czy działań employer brandingowych – komentuje Ilona Gajewska, PR & Corporate Communication Executive Manager w Grupie Selena.

Z ramienia agencji za doradztwo strategiczne dla klienta odpowiada Anna Knowska, Managing Director, za realizację działań – zespół Patryka Wojcieszka, który pełni funkcję PR Managera. Współpraca została podjęta na podstawie przetargu. Strony nie podają szczegółów umowy.

- Do portfolio naszych klientów dołączyła kolejna globalna marka, której GK+ może zaoferować synergię połączonych usług i obsługę 360.Komunikacja korporacyjna, która jest głównym obszarem współpracy z Grupą Selena to jedna z naszych głównych specjalizacji. Wierzę, że zintegrowane usługi i unikatowy know-how GK+ będą katalizatorami dalszego rozwoju naszej współpracy – mówi Tomasz Alberski, Prezes agencji Komunikacja+ PR, która podczas ostatniej edycji Złotych Spinaczy zdobyła m.in. główną nagrodę w kategorii Komunikacji Korporacyjnej oraz Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w Konkursie”.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764