logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM

  PR 15.07.2020, przeczytano 1194 razy

Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2B-wspiera-billennium-w-zakresie-eb-i-sm,387785,artykul.html

Umowa obejmuje kompleksową obsługę Billennium z zakresu budowania wizerunku pracodawcy oraz obsługi wszystkich kanałów social media marki na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. W ramach współpracy GK+ odpowiedzialna będzie za komunikację nowoczesnych rozwiązań technologicznych rozwijanych przez firmę, stworzy również strategię employer brandingową i zajmie się jej wdrożeniem.

Billennium jest polską firmą technologiczną z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferuje innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu w obszarach utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury. Programiści Billennium tworzą i rozwijają również autorskie produkty. Billennium posiada 9 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur). Firma działa globalnie w modelu follow-the-sun, obsługując klientów we wszystkich strefach czasowych.

– Billennium rozwija się bardzo szybko. W ciągu ostatnich 5 lat dołączyło do nas prawie 900 osób i obecnie zatrudniamy już ponad 1200 specjalistów. To ważny moment dla firmy, bo musimy przygotować organizację na nowe wyzwania biznesowe i dalszy, bardzo dynamiczny rozwój. Część dotychczasowych procesów wymaga aktualizacji, chcemy też konsekwentnie wzmacniać naszą pozycję rynkową: rozbudowywać i promować nasze usługi, dbać o satysfakcję pracowników, pozyskiwać talenty czy pozycjonować naszych ekspertów o unikatowej wiedzy – powiedział Mateusz Janiec, Customer Experience & Employee Experience Director, Billennium. – Wybierając agencję, postawiliśmy sobie jasny cel: potrzebujemy konsultantów, którzy połączą kompetencje z obszarów komunikacji, szczególnie komunikacji wewnętrznej, social media i employer brandingu, ale także analityki, HR, rekrutacji, customer i employee experience. Grupa Komunikacja+ przekonała nas kompleksowością oferty, doświadczeniem, zaangażowaniem, elastycznością i proaktywnością w proponowaniu rozwiązań – dodaje.

Do zespołu GK+ dedykowanego do obsługi z zakresu employer brandingu należą eksperci: Magdalena Łońska, Kamil Krzywda i Katarzyna Hajdasz z agencji Komunikacja+EB. W planowaniu i realizacji działań social media doradza natomiast Joanna Smoleńska, SM Manager z Grupy Komunikacja+ .

– Współpraca z Billennium potwierdza, że nowoczesne podejście do komunikacji nie polega wyłącznie na komunikowaniu, ale wręcz na zmienianiu całego mikroklimatu organizacji – mówi Magdalena Łońska, CEO Komunikacja+EB. – Chcemy osiągnąć cele szybko i skutecznie? Potrzebne jest nie tylko zwinne działanie, ale też holistyczne, strategiczne spojrzenie. Integracja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wzmocnienie w pracownikach z każdego szczebla zaufania do kadry zarządzającej, przemodelowanie procesów wewnętrznych, atrakcyjne social media, nowe sposoby rekrutacji czy dotarcie z wiarygodnym przekazem do specyficznej grupy, jaką są programiści – w przypadku Billennium tylko skoordynowane zaopiekowanie się wszystkimi tymi obszarami sprawi, że komunikacja nadąży za rozwojem firmy. Jesteśmy w stanie to zapewnić m.in. dzięki łączeniu kompetencji kilku spółek z naszej Grupy – dodaje.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Źródło: Komunikacja+

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764