logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM

  PR 15.07.2020, przeczytano 826 razy

Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2B-wspiera-billennium-w-zakresie-eb-i-sm,387785,artykul.html

Umowa obejmuje kompleksową obsługę Billennium z zakresu budowania wizerunku pracodawcy oraz obsługi wszystkich kanałów social media marki na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. W ramach współpracy GK+ odpowiedzialna będzie za komunikację nowoczesnych rozwiązań technologicznych rozwijanych przez firmę, stworzy również strategię employer brandingową i zajmie się jej wdrożeniem.

Billennium jest polską firmą technologiczną z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferuje innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu w obszarach utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury. Programiści Billennium tworzą i rozwijają również autorskie produkty. Billennium posiada 9 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur). Firma działa globalnie w modelu follow-the-sun, obsługując klientów we wszystkich strefach czasowych.

– Billennium rozwija się bardzo szybko. W ciągu ostatnich 5 lat dołączyło do nas prawie 900 osób i obecnie zatrudniamy już ponad 1200 specjalistów. To ważny moment dla firmy, bo musimy przygotować organizację na nowe wyzwania biznesowe i dalszy, bardzo dynamiczny rozwój. Część dotychczasowych procesów wymaga aktualizacji, chcemy też konsekwentnie wzmacniać naszą pozycję rynkową: rozbudowywać i promować nasze usługi, dbać o satysfakcję pracowników, pozyskiwać talenty czy pozycjonować naszych ekspertów o unikatowej wiedzy – powiedział Mateusz Janiec, Customer Experience & Employee Experience Director, Billennium. – Wybierając agencję, postawiliśmy sobie jasny cel: potrzebujemy konsultantów, którzy połączą kompetencje z obszarów komunikacji, szczególnie komunikacji wewnętrznej, social media i employer brandingu, ale także analityki, HR, rekrutacji, customer i employee experience. Grupa Komunikacja+ przekonała nas kompleksowością oferty, doświadczeniem, zaangażowaniem, elastycznością i proaktywnością w proponowaniu rozwiązań – dodaje.

Do zespołu GK+ dedykowanego do obsługi z zakresu employer brandingu należą eksperci: Magdalena Łońska, Kamil Krzywda i Katarzyna Hajdasz z agencji Komunikacja+EB. W planowaniu i realizacji działań social media doradza natomiast Joanna Smoleńska, SM Manager z Grupy Komunikacja+ .

– Współpraca z Billennium potwierdza, że nowoczesne podejście do komunikacji nie polega wyłącznie na komunikowaniu, ale wręcz na zmienianiu całego mikroklimatu organizacji – mówi Magdalena Łońska, CEO Komunikacja+EB. – Chcemy osiągnąć cele szybko i skutecznie? Potrzebne jest nie tylko zwinne działanie, ale też holistyczne, strategiczne spojrzenie. Integracja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wzmocnienie w pracownikach z każdego szczebla zaufania do kadry zarządzającej, przemodelowanie procesów wewnętrznych, atrakcyjne social media, nowe sposoby rekrutacji czy dotarcie z wiarygodnym przekazem do specyficznej grupy, jaką są programiści – w przypadku Billennium tylko skoordynowane zaopiekowanie się wszystkimi tymi obszarami sprawi, że komunikacja nadąży za rozwojem firmy. Jesteśmy w stanie to zapewnić m.in. dzięki łączeniu kompetencji kilku spółek z naszej Grupy – dodaje.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Źródło: Komunikacja+

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764