logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM

  PR 15.07.2020, przeczytano 509 razy

Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2B-wspiera-billennium-w-zakresie-eb-i-sm,387785,artykul.html

Umowa obejmuje kompleksową obsługę Billennium z zakresu budowania wizerunku pracodawcy oraz obsługi wszystkich kanałów social media marki na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. W ramach współpracy GK+ odpowiedzialna będzie za komunikację nowoczesnych rozwiązań technologicznych rozwijanych przez firmę, stworzy również strategię employer brandingową i zajmie się jej wdrożeniem.

Billennium jest polską firmą technologiczną z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferuje innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu w obszarach utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury. Programiści Billennium tworzą i rozwijają również autorskie produkty. Billennium posiada 9 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur). Firma działa globalnie w modelu follow-the-sun, obsługując klientów we wszystkich strefach czasowych.

– Billennium rozwija się bardzo szybko. W ciągu ostatnich 5 lat dołączyło do nas prawie 900 osób i obecnie zatrudniamy już ponad 1200 specjalistów. To ważny moment dla firmy, bo musimy przygotować organizację na nowe wyzwania biznesowe i dalszy, bardzo dynamiczny rozwój. Część dotychczasowych procesów wymaga aktualizacji, chcemy też konsekwentnie wzmacniać naszą pozycję rynkową: rozbudowywać i promować nasze usługi, dbać o satysfakcję pracowników, pozyskiwać talenty czy pozycjonować naszych ekspertów o unikatowej wiedzy – powiedział Mateusz Janiec, Customer Experience & Employee Experience Director, Billennium. – Wybierając agencję, postawiliśmy sobie jasny cel: potrzebujemy konsultantów, którzy połączą kompetencje z obszarów komunikacji, szczególnie komunikacji wewnętrznej, social media i employer brandingu, ale także analityki, HR, rekrutacji, customer i employee experience. Grupa Komunikacja+ przekonała nas kompleksowością oferty, doświadczeniem, zaangażowaniem, elastycznością i proaktywnością w proponowaniu rozwiązań – dodaje.

Do zespołu GK+ dedykowanego do obsługi z zakresu employer brandingu należą eksperci: Magdalena Łońska, Kamil Krzywda i Katarzyna Hajdasz z agencji Komunikacja+EB. W planowaniu i realizacji działań social media doradza natomiast Joanna Smoleńska, SM Manager z Grupy Komunikacja+ .

– Współpraca z Billennium potwierdza, że nowoczesne podejście do komunikacji nie polega wyłącznie na komunikowaniu, ale wręcz na zmienianiu całego mikroklimatu organizacji – mówi Magdalena Łońska, CEO Komunikacja+EB. – Chcemy osiągnąć cele szybko i skutecznie? Potrzebne jest nie tylko zwinne działanie, ale też holistyczne, strategiczne spojrzenie. Integracja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wzmocnienie w pracownikach z każdego szczebla zaufania do kadry zarządzającej, przemodelowanie procesów wewnętrznych, atrakcyjne social media, nowe sposoby rekrutacji czy dotarcie z wiarygodnym przekazem do specyficznej grupy, jaką są programiści – w przypadku Billennium tylko skoordynowane zaopiekowanie się wszystkimi tymi obszarami sprawi, że komunikacja nadąży za rozwojem firmy. Jesteśmy w stanie to zapewnić m.in. dzięki łączeniu kompetencji kilku spółek z naszej Grupy – dodaje.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Źródło: Komunikacja+

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764