logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK

  PR 25.11.2021, przeczytano 713 razy

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z GfK od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-rozszerza-wspolprace-z-gfk,393888,artykul.html

- W GfK poszukujemy nie tylko zaawansowanych technologii badawczych, ale także nowych pomysłów na komunikację naszej marki. Wśród niedawno wdrożonych inicjatyw jest Program Ambasadorów GfK, który prowadzimy w mediach społecznościowych. We współpracy z Komunikacją+PR opracowaliśmy i wdrażamy strategię realizowaną przede wszystkim przy udziale profili ekspertów GfK na LinkedIn. Dzięki regularnej i szytej na miarę komunikacji, szerzej i jeszcze szybciej niż dotychczas docieramy do kluczowych interesariuszy. Całość wspierają działania w obszarze media relations, gdzie naszą obecność koncentrujemy wokół największych mediów handlowych i biznesowych – mówi Aleksandra Pabin, Marketing and Communications Manager PL/CEE w GfK.

- Przez ostatnie miesiące, wspólnie z Panelem GfK osiągnęliśmy świetne wyniki w zakresie obecności w mediach. W bardzo wymagającym okresie pandemii udało nam się znacząco zwiększyć widoczność marki w kluczowych tytułach biznesowych oraz wzmocnić pozycjonowanie eksperckie. Świadczy o tym m.in. liczba ponad 20 speakerów GfK, którzy pojawili się w mediach w 2020 roku oraz dotarcie wraz z naszym klientem do rozgłośni radiowych – mówi Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant, Komunikacja+PR.

Po stronie agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiada Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant oraz Marta Kąsiel, PR Consultant, która dołączyła do K+PR w czerwcu 2021 br. Z branżą PR związana jest od ponad 4 lat. Pracowała dla największych marek branży handlowej (IKEA, Grupa Muszkieterów, Intermarché, Bricomarché, Ingka Centres, Wola Park), budowlanej (PlanRadar, Business Link, Złota 44), oraz biznesowej. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764