logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK

  PR 25.11.2021, przeczytano 752 razy

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z GfK od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-rozszerza-wspolprace-z-gfk,393888,artykul.html

- W GfK poszukujemy nie tylko zaawansowanych technologii badawczych, ale także nowych pomysłów na komunikację naszej marki. Wśród niedawno wdrożonych inicjatyw jest Program Ambasadorów GfK, który prowadzimy w mediach społecznościowych. We współpracy z Komunikacją+PR opracowaliśmy i wdrażamy strategię realizowaną przede wszystkim przy udziale profili ekspertów GfK na LinkedIn. Dzięki regularnej i szytej na miarę komunikacji, szerzej i jeszcze szybciej niż dotychczas docieramy do kluczowych interesariuszy. Całość wspierają działania w obszarze media relations, gdzie naszą obecność koncentrujemy wokół największych mediów handlowych i biznesowych – mówi Aleksandra Pabin, Marketing and Communications Manager PL/CEE w GfK.

- Przez ostatnie miesiące, wspólnie z Panelem GfK osiągnęliśmy świetne wyniki w zakresie obecności w mediach. W bardzo wymagającym okresie pandemii udało nam się znacząco zwiększyć widoczność marki w kluczowych tytułach biznesowych oraz wzmocnić pozycjonowanie eksperckie. Świadczy o tym m.in. liczba ponad 20 speakerów GfK, którzy pojawili się w mediach w 2020 roku oraz dotarcie wraz z naszym klientem do rozgłośni radiowych – mówi Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant, Komunikacja+PR.

Po stronie agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiada Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant oraz Marta Kąsiel, PR Consultant, która dołączyła do K+PR w czerwcu 2021 br. Z branżą PR związana jest od ponad 4 lat. Pracowała dla największych marek branży handlowej (IKEA, Grupa Muszkieterów, Intermarché, Bricomarché, Ingka Centres, Wola Park), budowlanej (PlanRadar, Business Link, Złota 44), oraz biznesowej. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764