logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK

  PR 25.11.2021, przeczytano 632 razy

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z GfK od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-rozszerza-wspolprace-z-gfk,393888,artykul.html

- W GfK poszukujemy nie tylko zaawansowanych technologii badawczych, ale także nowych pomysłów na komunikację naszej marki. Wśród niedawno wdrożonych inicjatyw jest Program Ambasadorów GfK, który prowadzimy w mediach społecznościowych. We współpracy z Komunikacją+PR opracowaliśmy i wdrażamy strategię realizowaną przede wszystkim przy udziale profili ekspertów GfK na LinkedIn. Dzięki regularnej i szytej na miarę komunikacji, szerzej i jeszcze szybciej niż dotychczas docieramy do kluczowych interesariuszy. Całość wspierają działania w obszarze media relations, gdzie naszą obecność koncentrujemy wokół największych mediów handlowych i biznesowych – mówi Aleksandra Pabin, Marketing and Communications Manager PL/CEE w GfK.

- Przez ostatnie miesiące, wspólnie z Panelem GfK osiągnęliśmy świetne wyniki w zakresie obecności w mediach. W bardzo wymagającym okresie pandemii udało nam się znacząco zwiększyć widoczność marki w kluczowych tytułach biznesowych oraz wzmocnić pozycjonowanie eksperckie. Świadczy o tym m.in. liczba ponad 20 speakerów GfK, którzy pojawili się w mediach w 2020 roku oraz dotarcie wraz z naszym klientem do rozgłośni radiowych – mówi Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant, Komunikacja+PR.

Po stronie agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiada Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant oraz Marta Kąsiel, PR Consultant, która dołączyła do K+PR w czerwcu 2021 br. Z branżą PR związana jest od ponad 4 lat. Pracowała dla największych marek branży handlowej (IKEA, Grupa Muszkieterów, Intermarché, Bricomarché, Ingka Centres, Wola Park), budowlanej (PlanRadar, Business Link, Złota 44), oraz biznesowej. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764