logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR rozszerzyła współpracę z Unibail-Rodamco Polska

  PR 27.05.2021, przeczytano 491 razy

Unibail-Rodamco Polska powierzyła Komunikacji+PR kolejne działania komunikacyjne. Agencja wesprze w zakresie public relations trzy warszawskie centra handlowe: Westfield Arkadia, Galerię Mokotów oraz Galerię Wileńską. Dotychczas K+PR prowadziła działania komunikacyjne dla Wroclavii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-rozszerzyla-wspolprace-z-unibail-rodamco-polska,391643,artykul.html

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z Unibail-Rodamco Polska od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za koordynację strategii public relations dla Wroclavii. Teraz zajmie się także działaniami wizerunkowymi dla kolejnych obiektów handlowych zarządcy w Warszawie.

W ramach współpracy rozpoczętej w maju br., Komunikacja+PR odpowiada za przygotowanie i realizację koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji oraz koordynację obszaru media relations dla wszystkich działań centrów handlowych.

Po stronie agencji za koordynację prac dla Unibail-Rodamco Polska odpowiada pięcioosobowy zespół, w skład którego wchodzą Michał Matusiewicz, Consulting Director, Sławek Kuliński, PR Manager, rzecznik prasowy Westfield Arkadia, Agata Berndt-Wazelin, Senior PR Consultant, rzecznik prasowy Galerii Mokotów, Martyna Rozesłaniec, Senior PR Consultant, rzecznik prasowy Galerii Wileńskiej oraz Marta Zabielska, Junior PR Consultant. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764