logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR rozszerzyła współpracę z Unibail-Rodamco Polska

  PR 27.05.2021, przeczytano 384 razy

Unibail-Rodamco Polska powierzyła Komunikacji+PR kolejne działania komunikacyjne. Agencja wesprze w zakresie public relations trzy warszawskie centra handlowe: Westfield Arkadia, Galerię Mokotów oraz Galerię Wileńską. Dotychczas K+PR prowadziła działania komunikacyjne dla Wroclavii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-rozszerzyla-wspolprace-z-unibail-rodamco-polska,391643,artykul.html

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z Unibail-Rodamco Polska od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za koordynację strategii public relations dla Wroclavii. Teraz zajmie się także działaniami wizerunkowymi dla kolejnych obiektów handlowych zarządcy w Warszawie.

W ramach współpracy rozpoczętej w maju br., Komunikacja+PR odpowiada za przygotowanie i realizację koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji oraz koordynację obszaru media relations dla wszystkich działań centrów handlowych.

Po stronie agencji za koordynację prac dla Unibail-Rodamco Polska odpowiada pięcioosobowy zespół, w skład którego wchodzą Michał Matusiewicz, Consulting Director, Sławek Kuliński, PR Manager, rzecznik prasowy Westfield Arkadia, Agata Berndt-Wazelin, Senior PR Consultant, rzecznik prasowy Galerii Mokotów, Martyna Rozesłaniec, Senior PR Consultant, rzecznik prasowy Galerii Wileńskiej oraz Marta Zabielska, Junior PR Consultant. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764