logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR wygrywa przetarg i kontynuuje współpracę ze spółką biurową Skanska w CEE

  PR 09.12.2021, przeczytano 569 razy

Komunikacja+PR po raz kolejny wygrała przetarg na całościową obsługę spółki biurowej Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym samym kontynuuje współpracę z deweloperem. W ramach umowy, agencja prowadzi działania strategiczne oraz operacyjne z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, obejmujące m.in. kompleksową komunikację korporacyjną w regionie CEE oraz wokół realizowanych inwestycji biurowych na siedmiu rynkach regionalnych w Polsce. Agencja wspiera również Skanska w obszarze komunikacji inwestycyjnej oraz kryzysowej,    a także odpowiada za część działań w ramach pozycjonowania eksperckiego w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-wygrywa-przetarg-i-kontynuuje-wspolprace-ze-spolka-biurowa-skanska-w-cee,394074,artykul.html

– Z agencją Komunikacja+PR współpracujemy już od ponad trzech lat. W tym czasie zrealizowaliśmy wspólnie wiele ciekawych, wymagających i złożonych projektów. Razem przyszło nam mierzyć się z pandemią, która dla wielu firm okazała się dużym wyzwaniem nie tylko od strony biznesowej, ale również pod kątem komunikacji. To, co dla nas cenne, to przede wszystkim zaangażowany zespół ekspertów, a także duża elastyczność w codziennej pracy w obliczu ciągle zmieniających się okoliczności. Wszystko to przyczyniło się do decyzji o kontynuacji naszych wspólnych działań w kolejnych latach – mówi Anna Wiśniewska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w spółce biurowej Skanska w regionie CEE.

Za kontynuację współpracy odpowiedzialny będzie obecny zespół projektowy w składzie: Mateusz Zalewski (lider projektu), Rafał Buława, Hanna Mochoń-Pater, Aleksandra Baran, Arpina Sankowska.

– Naszą agencję tworzy zespół niezwykle kompetentnych, ambitnych i kreatywnych ludzi, którzy oferują świeże spojrzenie na projekt i najwyższą jakość usług. Przedłużenie współpracy ze spółką biurową Skanska w regionie CEE jest dla nas powodem do dumy i najlepszym dowodem na to, że Komunikacja+PR sprawdziła się jako zaufany partner, zarówno w starej, jak i nowej rzeczywistości. Pandemia postawiła przed nami nowe wymagania, a nasi doświadczeni konsultanci w pełni stanęli na wysokości zadania, odpowiadając na potrzeby Klienta. Nie możemy doczekać się dalszych działań i projektów ze Skanska – podsumowuje Anna Simon, dyrektor zarządzająca Agencji Komunikacja+PR.

Źródło: Komunikacja+PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764