logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja+PR wygrywa przetarg i kontynuuje współpracę ze spółką biurową Skanska w CEE

  PR 09.12.2021, przeczytano 600 razy

Komunikacja+PR po raz kolejny wygrała przetarg na całościową obsługę spółki biurowej Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym samym kontynuuje współpracę z deweloperem. W ramach umowy, agencja prowadzi działania strategiczne oraz operacyjne z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, obejmujące m.in. kompleksową komunikację korporacyjną w regionie CEE oraz wokół realizowanych inwestycji biurowych na siedmiu rynkach regionalnych w Polsce. Agencja wspiera również Skanska w obszarze komunikacji inwestycyjnej oraz kryzysowej,    a także odpowiada za część działań w ramach pozycjonowania eksperckiego w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja%2Bpr-wygrywa-przetarg-i-kontynuuje-wspolprace-ze-spolka-biurowa-skanska-w-cee,394074,artykul.html

– Z agencją Komunikacja+PR współpracujemy już od ponad trzech lat. W tym czasie zrealizowaliśmy wspólnie wiele ciekawych, wymagających i złożonych projektów. Razem przyszło nam mierzyć się z pandemią, która dla wielu firm okazała się dużym wyzwaniem nie tylko od strony biznesowej, ale również pod kątem komunikacji. To, co dla nas cenne, to przede wszystkim zaangażowany zespół ekspertów, a także duża elastyczność w codziennej pracy w obliczu ciągle zmieniających się okoliczności. Wszystko to przyczyniło się do decyzji o kontynuacji naszych wspólnych działań w kolejnych latach – mówi Anna Wiśniewska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w spółce biurowej Skanska w regionie CEE.

Za kontynuację współpracy odpowiedzialny będzie obecny zespół projektowy w składzie: Mateusz Zalewski (lider projektu), Rafał Buława, Hanna Mochoń-Pater, Aleksandra Baran, Arpina Sankowska.

– Naszą agencję tworzy zespół niezwykle kompetentnych, ambitnych i kreatywnych ludzi, którzy oferują świeże spojrzenie na projekt i najwyższą jakość usług. Przedłużenie współpracy ze spółką biurową Skanska w regionie CEE jest dla nas powodem do dumy i najlepszym dowodem na to, że Komunikacja+PR sprawdziła się jako zaufany partner, zarówno w starej, jak i nowej rzeczywistości. Pandemia postawiła przed nami nowe wymagania, a nasi doświadczeni konsultanci w pełni stanęli na wysokości zadania, odpowiadając na potrzeby Klienta. Nie możemy doczekać się dalszych działań i projektów ze Skanska – podsumowuje Anna Simon, dyrektor zarządzająca Agencji Komunikacja+PR.

Źródło: Komunikacja+PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764